Non-premium?

Pedik

Casanova w23
Reactiescore
458
Duckje kreeg het nooit voor elkaar en Kr33log doet het gelijk?????
 

Kr33log

Teamleden
Tribal Wars Team
Community Manager
Reactiescore
109
Het is zo dat inderdaad wereld 97 een non premium wereld is.

Weet wel dat we zeker niet de enige taalversie zijn met een non-premium wereld. Er zijn nog enkele andere taalversies die ook een non-premium wereld hebben met de start van volgende werelden.
 
Reactiescore
537
In Duitsland gebeurt dit al jaren. Daar starten altijd een non pp en een pp wereld tegelijk,
 
Reactiescore
548
Dat klopt, maar Duitsland is dan ook een grote markt - misschien wel de grootste - van TW. Bravo om zo de spelersbase tegemoet te komen! Ik heb op het eerste gezicht zo m'n op- en aanmerkingen op de verschillen tussen de werelden (die zijn nihil?) en ben tevens benieuwd waarom sommige aspecten wel zijn overgenomen uit de favoriete instellingen en sommige niet. Bedoel dit allerminst zuur-kritisch, want ik merk dat er wel degelijk geluisterd wordt naar de community.

Een wel wat belangrijker punt: @Kr33log jij had het in de discord over een stemming betreffende de inzendingen op het 'instellingen-topic'. Ik heb die vervolgens nooit gezien. Wat dat betreft is het natuurlijk uiteindelijk makkelijk om uit de grote diversiteit aan voorstellen een selectie te maken en vervolgens te zeggen: "We hebben naar de community geluisterd." Graag reactie waarom je toch geen stemming heb gehouden en uiteindelijk dat topic dus doodgebloed is (voor mijn gevoel, jij hebt er niet echt gereageerd naar mijn weten).

Ohja, welkom op de .NL-server, we hebben altijd wat te zeiken :wink:
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
146
Wat is de gedachte achter een non-pp wereld?, kan me voorstellen dat Inno hier niet zo blij mee is.
 
Reactiescore
5.693
Ik denk al met al een geweldige ontwikkeling. Credits naar kreelog. Iets waar wij al 8 jaar om roepen (en de oude CM zogenaamd ook) komt nu opeens uit.
Daarbij is dit super interessant om te zien, het is inmiddels zolang geleden dat we een non-premium wereld hebben gehad, dat de speelstijl compleet anders wordt nu. Kunnen we het nog wel? De echte goede starters hebben nu weer een groot aandeel in de wereld @FarmoX . Simpelweg enorm leuk om te zien hoe beide werelden zich gaan ontwikkelen etc. Ik zou eigenlijk als test ze allebei willen starten en live meemaken wat het verschil is en of mijn grote mond tegen premium eigenlijk wel zo gerechtvaardigd is.

Ik hoop enkel dat dit niet een non-premium wereld 100 in de weg staat. Maar dit is een geweldige ontwikkeling Kreelog.
 
Reactiescore
277
ga je events nog wel kunnen boosten of kan je events alleen spelen zonder extra pp erin te stoppen. anders heeft het na early ook weinig zin meer. maar zeker positief dit.
 
Reactiescore
548
Ik denk al met al een geweldige ontwikkeling. Credits naar kreelog. Iets waar wij al 8 jaar om roepen (en de oude CM zogenaamd ook) komt nu opeens uit.
Daarbij is dit super interessant om te zien, het is inmiddels zolang geleden dat we een non-premium wereld hebben gehad, dat de speelstijl compleet anders wordt nu. Kunnen we het nog wel? De echte goede starters hebben nu weer een groot aandeel in de wereld @FarmoX . Simpelweg enorm leuk om te zien hoe beide werelden zich gaan ontwikkelen etc. Ik zou eigenlijk als test ze allebei willen starten en live meemaken wat het verschil is en of mijn grote mond tegen premium eigenlijk wel zo gerechtvaardigd is.

Ik hoop enkel dat dit niet een non-premium wereld 100 in de weg staat. Maar dit is een geweldige ontwikkeling Kreelog.
Ik twijfel ook zelfs om een ouderwetse start te doen. Nota bene een farmwereld..

Zou jij overwegen te starten?
 
Reactiescore
5.693
Ik twijfel ook zelfs om een ouderwetse start te doen. Nota bene een farmwereld..

Zou jij overwegen te starten?
Ligt aan de events, als die full boost-baar zijn dan is dat wel echt een deal-breaker. Als dat niet zo is, overweeg ik t zeer zeker. Instellingen zijn ook prima.
 
Reactiescore
548
Ligt aan de events, als die full boost-baar zijn dan is dat wel echt een deal-breaker. Als dat niet zo is, overweeg ik t zeer zeker. Instellingen zijn ook prima.
Ja hoop maar niet te hard. Die zullen wel volop actief zijn. Instellingen verder echt 1 van de leukste in tijden, los van pp.
 

Calamus Incendium

Forum Personality 20/21
Reactiescore
6.279
Graag meer duidelijkheid over de events.
 

Conceived by Communism

Casanova W36
Reactiescore
1.785
Ik zou ook spelen mits er geen events zijn, of de events zodanig zijn dat ze niet te boosten zijn. Anders haalt dit het hele aspect van non-PP weg. Kan ik hier duidelijkheid over krijgen voordat ik mijn ontslagbrief indien aub dank.
 
Reactiescore
21
De instellingen zijn beter dan die op de Duitse server.
Vlaggen actief. Dank je.


Vlaggen actief, kan worden verkregen in de eerste 180 dagen van de wereld. Enkel Welt 223 premium.
Maar de vermelding in de eerste 180 dagen van de wereld zou ik ook wel willen zien op alle toekomstige werelden.
Vervelend zoals het nu is. Op wereld 133 .net zijn de vlaggen zeer vroeg uitgeschakeld. Vele spelers haken af. En dan wonder boven wonder de vlaggen worden terug ingeschakeld.
 
Bovenaan