[Speeltopic] WVW 357 La casa de papel

Reactiescore
559
Zo ik ben weer online beetje ziek geweest dus gisteren sliep ik ,en daardoor de stemmen gemist ik weet dat t me erg verdacht maakt helaas
Had t eenmaal nodig .
Maar ben nu er weer helemaal klaar voor om weer me steentje bij te dragen
Zie velen stemmen/gaan op elkaar dus ja dat word nog heel even puzzelen Wie ik geloven moet.
Ik weet alleen dat ik geen wolf ben .
Ik ga t straks na t eten nog verder nalezen.
ben benieuwd waar je mee komt.
 
Reactiescore
408
Optie 1
Ctrl zit in chat en watblaasje weet wie slecht is
Optie 2
Er zijn 2 goedjes gezien
Bij beide opties is het rijtje anthraxxol combino Xena met dode simeco interessant
Anthraxxol rood
 
Reactiescore
48
mag ik ook weten wat die verdenkingen zjn?

Dit heb ik als gevoel als ik ze bezig zie op t forum .
Kon geen bewijzen eruit halen van: dan weet ik t zeker (helaas niet)
Al twijfel ik nog tussen wie van de 2 of beide juist zal zijn (ik twijfel nogal
vaak )
 
Reactiescore
276
Verwijzing naar Anthrax



'waar is je stem dan wolfje' was op reactie tegen Anthrax



'zeker een wolf tussen de stemmers op mij'

Waren op dat moment denk ik, ik Rinske en Dash. Maar eigenlijk heb ik die alle 3 als goedjes.



Reactie op Anthrax.

Ik geef het maar mee. Dit was voor DL 2 allemaal nog.



Verwijzing naar Anthrax.



Weer verwijzing naar Anthrax en benoemt voor eerste keer Simeco en Combino.



Wilt voor Xena gaan in DL 3.



Blaasje laat uitschijnen hij weet Capri goedje is en wilt ons subtiel van target laten veranderen? Zou hij weten wie de wolfjes zijn? Wederom verwijzing naar Anthaxol.



Benoemd weer dezelfde namen over en over again en vooral Anthax komt telkens terug.



Stemt voor DL 3 ook op Anthrax.

Persoonlijk vind ik het aannemelijk om te denken hij vanaf DL 2 op de hoogte is van de wolfjes. Of hij dan zo openlijk wat hij voor DL 2 al deed op Anthraxol gaat durf ik niet te stellen hij sws slechtje is. Mss is dat te opvallend.

Maar dat tussen Antrax, Xena, Simeco en Combino wellicht 2 wolfjes zitten vind ik best aannemelijk en waren sws al mensen die bij mij verdacht zijn. Dus ik stel voor om een keuze tussen deze 4 te gaan maken voor komende lynch. Het is niet dat we veel anders hebben.
Ik vind deze post van joker wel goed.
En zoals hij zei noemde wbjimo vlak voor de DL toen hij wss wist dat hij eruit ging nog even wat namen.
Ik zie persoonlijk nog steeds een wolf tussen Anthrax, Xena en Simeco. Wellicht Combino, maar die speelt altijd als een debiel dus is moeilijk iets over te zeggen.

Denk dat voor anthraxx of xena gaan dan een goede keuze is. Worden we iig ook een hoop wijzer van in welke hoek we het hierna moeten gaan zoeken.

Antraxx rood
 

Calamus Incendium

Forum Personality 20/21
Reactiescore
6.279
Desondanks geloof ik ergens snthraxxols claim wel maargoed ik ga hem niet van mij afkrijgen helaas
 
Bovenaan