[Speeltopic] WVW 357 La casa de papel

Calamus Incendium

Forum Personality 20/21
Reactiescore
6.279
Om mezelf te redden dan maar CL

Pffffff

WBJIMO

Ik vermoed een gevalletje van extra niet willen opvallen door niet op mij stemmen omdat hij weet dat ik goedje blijk, maarja hij moet nu toch het vege wolfse lijf redden. Hij heeft geen tijd maar toch bij de pinken om ziczhelf te redden en mij onder de bus te goioen.
 
Reactiescore
1.804
we kunnen natuurlijk ook sportief lynchen en onze aartsvijand de CoMa eruit stemmen?
 
Reactiescore
1.804
Pffffff

WBJIMO

Ik vermoed een gevalletje van extra niet willen opvallen door niet op mij stemmen omdat hij weet dat ik goedje blijk, maarja hij moet nu toch het vege wolfse lijf redden. Hij heeft geen tijd maar toch bij de pinken om ziczhelf te redden en mij onder de bus te goioen.
stond jouw stem nog niet op hem?
 
Reactiescore
48
Zet me stem voor deze deadline op Triforce
Misschien is zijn stilhouden wel omdat hij wolf is
 
Reactiescore
1.707
is de enige reden zijn hele wolfse post gisteren en ontbreken vandaag? vind ik wat magerkes vergeet niet dat hij geen rasechte VFer is
Is dat geen vfer dan het doorslaggevende argument om hem te lynchen? Of hoe lees je dit
 
Reactiescore
9
Waarom gaan mensen ineens op Triforce? Gisteren was het ook niet zo heel succesvol toen er een beginner uit werd gestemd. Die doen nu eenmaal soms gekke dingen..

we kunnen natuurlijk ook sportief lynchen en onze aartsvijand de CoMa eruit stemmen?

Het staat je altijd vrij om sportief te lunchen! ;)
 

Calamus Incendium

Forum Personality 20/21
Reactiescore
6.279
Zet me stem voor deze deadline op Triforce
Misschien is zijn stilhouden wel omdat hij wolf is
Weer kies je ervoor om niet te stemmen op 1 van de 2 namen waar het om gaat, net als gister.
 
Reactiescore
276
De stemming gaat sws tussen Capri, WBJIMO en CI. Maar wie op kop staat durf ik niet meteen te zeggen. Denk dat het vrij close is? Ideaal voor wolven om beslissende stemmen te zetten.
3 op capri
4 op ci
3 op wbjimo
2 triforce
1 op jou?

Even zo snel uit het hoofd
 
Reactiescore
9
Vind het wel gek eigenlijk dat nu in het laatste kwartier de stemmen ineens allemaal op WBJIMO gaan en daarna op Triforce. Klinkt wel een beetje als wolven die de stemming proberen te beïnvloeden en alles een beetje in verwarring proberen te brengen.
3 op capri
4 op ci
3 op wbjimo
2 triforce
1 op jou?

Even zo snel uit het hoofd
Ik meen dat ik er maar 2 heb? Jan en Legende?
 

Calamus Incendium

Forum Personality 20/21
Reactiescore
6.279
Vind het wel gek eigenlijk dat nu in het laatste kwartier de stemmen ineens allemaal op WBJIMO gaan en daarna op Triforce. Klinkt wel een beetje als wolven die de stemming proberen te beïnvloeden en alles een beetje in verwarring proberen te brengen.

Ik meen dat ik er maar 2 heb? Jan en Legende?

En die zouden dat zo opzichtig doen voor mij op dag 2 met nog geen dode wolven, dit klinkt vooral als een wolfje die alvast meer chaos voor de volgende dagen wil zaaien.
 
Reactiescore
1.804
ik denk eerlijk gezegd dat Triforce noch WBJIMO wolf is?
 
Bovenaan