[Speeltopic] WVW 357 La casa de papel

Reactiescore
1.014
Het gaat tussen Jokersbrain & CI waar volgens mij CI nu met 3 stemmen op lynch staat. En wat te doen? Dat laat ik lekker aan jezelf over..
Oei. Waarom die 2. Joker stem ik 9/10 voor BM. CI had ik nu als BM

Vond CI. .. vind Ci wel actief spelen. Nou is actief niet altijd goed.

En kan me herinneren dat hii gisteren weer zo’n opmerking maakte na DL. Die hij na t potje kan terugpakken als Told you so. o_O

@Calamus Incendium op wie heb jij je stem staan? Capri?
 
Reactiescore
48
Wou je geen invloed hebben op de lynch
Alle keren dat ik heb meegedaan en dat zijn er best wel veel , ik heb dit altijd gedaan .
Probeer dan ook niet een meeloper te zijn op dag 1 of 2 .
Na 2 dagen is t voor mij meestal al wat beter om juiste keuzes te maken (al veroorzaak me speelstijl )me vaakmeer problemen dan gewild soms .
 
Reactiescore
276
Trouwens nog 'mooi' dat LB zijn schot op materlotti had gezet, ondanks het zeer slecht uitpakt snap ik deze gedachtegang wel.
Wat was volgens jou de gedachtegang? Want je dacht zelf ook al voor de lynch dat beide wss 2 goedjes zijjn. En LB vond legende ook verdacht maar had een stem op blond geplaatst om zichzelf te redden. Ik begreep de schot iig niet.

Verder valt me op dat laila nogal afwezig is en gisteren ook amper van zich had laten horen terwijl er best veel activiteit was. Ben van haar meer gewend qua kritische vragen en posts.

Ci komt verdacht over maar vond zijn oproep tot claimen niet genoeg om hem daarom te lynchen. Net zo min als LB zijn typefout. Het leek er idd op dat LB er toch uit ging en wie weet had dan voorkomen kunnen worden dat er op blond een schot werd geplaatst.
 
Reactiescore
444
Ik volg mijn theorie, teveel anderen verdacht maken = verdacht.

capricorno

 
Reactiescore
1.804
ik ga dadelijk eens het topieks doorlezen en een wolf vangen, maar mijn gevoel zegt dat sky of dash wolf is
 
Reactiescore
3.586
Wat was volgens jou de gedachtegang? Want je dacht zelf ook al voor de lynch dat beide wss 2 goedjes zijjn. En LB vond legende ook verdacht maar had een stem op blond geplaatst om zichzelf te redden. Ik begreep de schot iig niet.

Verder valt me op dat laila nogal afwezig is en gisteren ook amper van zich had laten horen terwijl er best veel activiteit was. Ben van haar meer gewend qua kritische vragen en posts.

Ci komt verdacht over maar vond zijn oproep tot claimen niet genoeg om hem daarom te lynchen. Net zo min als LB zijn typefout. Het leek er idd op dat LB er toch uit ging en wie weet had dan voorkomen kunnen worden dat er op blond een schot werd geplaatst.

Omdat Leaving Behind wellicht geen idee had wie de slechtjes waren en om dan random iemand neer te halen vond hij misschien een te grote verantwoordelijkheid. Dus is hij op iemand gegaan waarop een grote menigte van vond deze persoon wolf kon zijn. Als dat zijn gedachtegang was kon ik die wel begrijpen.

CI zijn oproep om te claimen is overigens niet eens de reden waarom ik mijn stem op hem heb staan. Dat ging er meer over dat hij in verschillende post's aangaf hij de stemmen op LB niet begreep of LB wel geloofde om vervolgens zijn lynchstem toch op hem te plaatsen.
 
Reactiescore
1.804
laat ons niet vergeten dat CI gisteren over een lunch sprak, dit lijkt mij een verspreking immers moeten enkel wolven lunchen
 
Reactiescore
276
CI zijn oproep om te claimen is overigens niet eens de reden waarom ik mijn stem op hem heb staan.
Nee ik zeg ook niet dat jij daarom op hem had gestemd ;)

Neem aan dat hij net zoals veel anderen een stem op blond of lb hadden geplaatst omdat het tussen hen ging.
Maar snap je punt wel, vind alleen dat ci ook goed punt maakt dat jij ook wat verdachte posts had gemaakt

Ben er zelf nog niet uit. Blijf onze nieuwe CoMa verdacht vinden met dat hij maar wat doet en nergens van afweet wat betreft wvw
 
Reactiescore
1.804
Nee ik zeg ook niet dat jij daarom op hem had gestemd ;)

Neem aan dat hij net zoals veel anderen een stem op blond of lb hadden geplaatst omdat het tussen hen ging.
Maar snap je punt wel, vind alleen dat ci ook goed punt maakt dat jij ook wat verdachte posts had gemaakt

Ben er zelf nog niet uit. Blijf onze nieuwe CoMa verdacht vinden met dat hij maar wat doet en nergens van afweet wat betreft wvw
heel goed opgemerkt
kr33log speelt alsof hij 10 jaar oud is dit zou een schijnmanoeuvre kunnen zijn om ons af te leiden van zijn wolfsheid
 

Calamus Incendium

Forum Personality 20/21
Reactiescore
6.279
Oei. Waarom die 2. Joker stem ik 9/10 voor BM. CI had ik nu als BM

Vond CI. .. vind Ci wel actief spelen. Nou is actief niet altijd goed.

En kan me herinneren dat hii gisteren weer zo’n opmerking maakte na DL. Die hij na t potje kan terugpakken als Told you so. o_O

@Calamus Incendium op wie heb jij je stem staan? Capri?
jokertje
 
Reactiescore
559
Wat was volgens jou de gedachtegang? Want je dacht zelf ook al voor de lynch dat beide wss 2 goedjes zijjn. En LB vond legende ook verdacht maar had een stem op blond geplaatst om zichzelf te redden. Ik begreep de schot iig niet.

Verder valt me op dat laila nogal afwezig is en gisteren ook amper van zich had laten horen terwijl er best veel activiteit was. Ben van haar meer gewend qua kritische vragen en posts.

Ci komt verdacht over maar vond zijn oproep tot claimen niet genoeg om hem daarom te lynchen. Net zo min als LB zijn typefout. Het leek er idd op dat LB er toch uit ging en wie weet had dan voorkomen kunnen worden dat er op blond een schot werd geplaatst.
Ja sorry effe druk :( .Maar vanaf morgen meer tijd.
 

Calamus Incendium

Forum Personality 20/21
Reactiescore
6.279
Dat is eigenlijk een goede vraag, zoals ik zei is dit mijn eerste potje. Dus ik weet niet hoe mensen anders zouden spelen of reageren.
Ik denk dat ik nu gewoon beetje kijk naar wie er allemaal samen stemt telkens of hun stem zouden veranderen, of bv iemand echt gaat verdedigen.

Ik heb gisteren niet echt op iemand gegaan die op mij zat. Eigenlijk had ik dus over dat bericht gelezen dat die persoon op mij ging, en keek ik gewoon in de lijst nar iemand die redelijk stil was.

Maar ik zie dat mijn stem toch ook niet veel uitmaakt, en zal mijn stem veranderen naar CI

Verdacht verdacht.
 

Calamus Incendium

Forum Personality 20/21
Reactiescore
6.279
Ja sorry effe druk :( .Maar vanaf morgen meer tijd.

Mooi dan, daarmee laat je me wel leuk doodgaan.

Nja niet dat men veel aan mijn dood heeft iik ben iig geen jager of bengel zoals gister. Ik claim burger
 
Reactiescore
1.736
Ik ga mee op capri rood. Ze probeert allemaal spelers verdacht te maken om de aandacht af te leiden van CI. Wolven spelletje bekokstoofd in de chat ?

Capri rood
 

Calamus Incendium

Forum Personality 20/21
Reactiescore
6.279
Het zou fijn zijn als @capricorno die mij stemt omdat ik het potje wil controleren dan ok iets meer initatief neemt als ik morgen dood ben om het dan maar te gaan leiden ipv een troll stem te posten en dan degene eruit te stemmen die het potje actief bij de hand wil nemen
 

Calamus Incendium

Forum Personality 20/21
Reactiescore
6.279
Capricorno

Ook een prima optie als we niet op joker gaan vandaag.
 
Reactiescore
1.279
@Triforce wel online geweest, niet meer gereageerd. Erg bijzonder. Wat vinden jullie daarvan
 
Bovenaan