[Speeltopic] WVW 357 La casa de papel

Calamus Incendium

Forum Personality 20/21
Reactiescore
6.279
Verdachtenlijstje:

Xena
Capri / Joker maar ik vermoed niet beide. Of Capri en laila redden joker maar zo vroeg en zo opvallend ik vraag het mij af. Ongetwijfeld zit er 1 wolfje bij die makkelijk op mij denkt mee telopen.
 
Reactiescore
332
vooralsnog stem ik

jokjes rood.

Ik kan niet garanderen dat ik rond de deadline aanwezig ben. Wellicht slaap ik dan al of onderga ik een uit de hand gelopen dutje. Maar ik ben nu al online vanaf vanmorgen 5u en bijna iedereen is inactief dus dan wordt het lastig wolven vangen. Gelukkig heb ik er al 1 die zichzelf steeds meer als bewezen slechtje neer zet.

Ik heb geen zin om jullie gespam van 10 pagina's op 1 dag terug te lezen, maar ik ga op Anthrax om deze post.
Had wel iets meer van je verwacht dan weer een stem op Joker
 

Calamus Incendium

Forum Personality 20/21
Reactiescore
6.279
Een ziener mag me gerust zien oid trouwens vanavond om mijn naam te zuiveren. Al haal je niet veel informatie verder uit me.
 
Reactiescore
1.279
Ik heb geen zin om jullie gespam van 10 pagina's op 1 dag terug te lezen, maar ik ga op Anthrax om deze post.
Had wel iets meer van je verwacht dan weer een stem op Joker
Dus als ik het goed begrijp dan stem je op Anthraxxol terwijl die op iemand stemt waar een hoop mensen op stemmen
 
Reactiescore
3.586
Dus als ik het goed begrijp dan stem je op Anthraxxol terwijl die op iemand stemt waar een hoop mensen op stemmen

Wat definieer jij als een hoop stemmen?

Volgens mij staat er maar 1 stem op mij atm. Überhaupt beetje raar CI al over reddingsacties praat.
 
Reactiescore
48
Waarom heb je eigenlijk niet je stem verandert als je twijfelde tussen dash en blond
Stem op dash had geen effect
Waarom moest ik dan me stem veranderen ,en ja ik twijfelde tussen deze 2 .
Maar mijn visie is dat dag 1 t nooit trefzeker is . Dus leek t me beter me niet als laatste de doorslag gevende stem te geven .
Dus vandaar
 
Reactiescore
1.014
Kan iemand even samenvatting geven. En wat te doen?

Was deze dag druk met andere dingen :engel:
 
Reactiescore
48
Verdachtenlijstje:

Xena
Capri / Joker maar ik vermoed niet beide. Of Capri en laila redden joker maar zo vroeg en zo opvallend ik vraag het mij af. Ongetwijfeld zit er 1 wolfje bij die makkelijk op mij denkt mee telopen.
Kan dat weet ik niet , dat zullen we vast pas merken als we verder in het potje vorderen..
Al snap ik nog niet Waarom hun op jou zaten ..en ik weet niet of ze t goed of fout hadden en of er een wolf tussen hun zit ...alles kan .
 
Reactiescore
1.279
Wat definieer jij als een hoop stemmen?

Volgens mij staat er maar 1 stem op mij atm. Überhaupt beetje raar CI al over reddingsacties praat.

vooralsnog stem ik

jokjes rood.

Ik kan niet garanderen dat ik rond de deadline aanwezig ben. Wellicht slaap ik dan al of onderga ik een uit de hand gelopen dutje. Maar ik ben nu al online vanaf vanmorgen 5u en bijna iedereen is inactief dus dan wordt het lastig wolven vangen. Gelukkig heb ik er al 1 die zichzelf steeds meer als bewezen slechtje neer zet.
2. Nog meer leugens?
 
Reactiescore
1.707
Cl heeft wellicht meerdere persoonlijkheden, maar zoveel stemmen staan er verder niet op Joker

Waar is dan je stem wolfje?
dat is geen antwoord op de vraag. De vraag was of jij voorkennis heb.

Als je dat met ja beantwoord zal ik op je stemmen als je dat zo graag wil, maar tot die tijd hou ik mijn vangst stevig vast.
 
Reactiescore
9
Ik dacht dat je wel een betere wvw speler was dan dit, of allicht slimmer.

Wat jammer

Wat leuk dat je gelijk op de man gaat spelen. Niks beters te zeggen?

Ja dat wil ik ook graag weten

Oei, is er dit keer niet iemand met wie je makkelijk mee kan lopen?

Om alleen op je eerste stukje te antwoorden.
Voor mij is dit spelletje volledig nieuw. Niet zeker wat of hoe, ik weet dus niet hoe mensen spelen of reageren op bepaalde rollen.
Ik heb net zoals mijn 'doden' stem(wat uiteindelijk blijkbaar blond was) gewoon random gedaan. Net zoals bij 'Wie is de mol' is de eerste ronde altijd gewoon een ronde waar je zo maar beetje stemt denk ik dan.

Dus daarom had ik Niels BM gedaan.

Over je andere bericht, ik heb inderdaad 4 berichten over 2 pagina's (namelijk 2 en 3) en nadien bijna geen meer. Toen kon ik het niet bijhouden.
Het valt mij wel op, dat je mij nu vooral als de wolf wilt bestempelen en vandaar dat mijn stem voor vandaag gaat naar CAPRICORNO

Sorry het is maar een spelletje natuurlijk :)

Lol, puur dat iemand jou verdacht vindt, betekent niet dat je gelijk op diegene hoeft te stemmen. Ik geloof dat je gisteren hetzelfde deed? Het punt van het spelletje is om wolven te spotten, dus tuurlijk merk ik het dan op als iemand verdachte dingen doet. Ipv daarom dan maar op mij te stemmen ben ik wel benieuwd wie jij dan verdacht vindt?
 

Kr33log

Teamleden
Tribal Wars Team
Community Manager
Reactiescore
111
Wat leuk dat je gelijk op de man gaat spelen. Niks beters te zeggen?



Oei, is er dit keer niet iemand met wie je makkelijk mee kan lopen?



Lol, puur dat iemand jou verdacht vindt, betekent niet dat je gelijk op diegene hoeft te stemmen. Ik geloof dat je gisteren hetzelfde deed? Het punt van het spelletje is om wolven te spotten, dus tuurlijk merk ik het dan op als iemand verdachte dingen doet. Ipv daarom dan maar op mij te stemmen ben ik wel benieuwd wie jij dan verdacht vindt?
Dat is eigenlijk een goede vraag, zoals ik zei is dit mijn eerste potje. Dus ik weet niet hoe mensen anders zouden spelen of reageren.
Ik denk dat ik nu gewoon beetje kijk naar wie er allemaal samen stemt telkens of hun stem zouden veranderen, of bv iemand echt gaat verdedigen.

Ik heb gisteren niet echt op iemand gegaan die op mij zat. Eigenlijk had ik dus over dat bericht gelezen dat die persoon op mij ging, en keek ik gewoon in de lijst nar iemand die redelijk stil was.

Maar ik zie dat mijn stem toch ook niet veel uitmaakt, en zal mijn stem veranderen naar CI
 
Reactiescore
444
Wel grappig dat Capri vind dat CI het potje probeert te controleren terwijl die zelf elke zin van een ieder naar een verdenking probeert te herleiden. Aandacht moet vooral op anderen?
 
Reactiescore
406
Waarom moest ik dan me stem veranderen ,en ja ik twijfelde tussen deze 2 .
Maar mijn visie is dat dag 1 t nooit trefzeker is . Dus leek t me beter me niet als laatste de doorslag gevende stem te geven .
Dus vandaar

Wou je geen invloed hebben op de lynch
 
Bovenaan