[Speeltopic] WVW 357 La casa de papel

Reactiescore
559
Pin me er niet op vast dat dit klopt maar snel geteld:

Materlotti: Leaving behind
Capri: anthraxxol
Legende: anthraxxol
KS: Leaving behind
Kr33log: materlotti
Rinske: kr33log
Dash: leaving behind
Jan: materlotti


De stemmen op anthraxxol slaan vrij nergens op, graat uitleg @capricorno en @Legende van het Noorden

Die van @Kr33log kan ik snappen ware het niet dat blond zijn troll stem nu aangepast heeft

Zijn er nog veel die moeten stemmen maar 3 op leaving behind en 2 op materlotti en anthraxxol voorlopig.
wil ik ook graag weten Legende.
van capri dacht ik dat het een trol stem was. maar legende volgde wel rap
 

Calamus Incendium

Forum Personality 20/21
Reactiescore
6.279
Capri - anthraxx
Legende - anthraxx

Ks- Leaving behind
Blond - Leaving behind
Dash - leaving behind
Triforce- leaving behind

Ctrl - blond
Kr33log - blond
Jan- blond
Leaving behind- blond

Rinske- kr33log

Xena - dash

Oh bedankt, deze is veel completer hahaha ok hou deze aan aub.

4/4 dus op blond vs leaving behind

Dan ga ik voor nu ook op leaving behind
 
Reactiescore
3.586
De stemming en het opbod tussen Matterloti en leaving Behind gaat dermate makkelijk dat de ervaring ons leert ze geen van beide slechtje zijn :)
 
Reactiescore
48
oh die van cad gemist
Materlotti: Leaving behind
Capri: anthraxxol
Legende: anthraxxol
KS: Leaving behind
Kr33log: materlotti
Rinske: kr33log
Dash: leaving behind
Jan: materlotti
CAD: materlotti
Xena: dash

Dus 3 op materlotti en 3 op leavign behind.

Xena ook erg verdacht om zlef iets op te werpen en dan vervolgens te gaan op degene die haar theorie volgt
Haha ik gaf alleen aan wat ik zag , en ja normaal zou ik op hem gaan op iemand met zo.n fout , maar ik hou er rekening mee dat het een starter is, en een nieuw persoon kan nogal de twee door elkaar halen in het begin .
Tevens werd er zo snel rode stemmen op hem geplaatst dat ik zoiets heb dat is zo snel .
dus kans is groter dat hij geen wolf zou zijn .
dus dan kijk ik wie stemt op hem daar moet een wolf tussen zitten ..dus vandaar
 

Calamus Incendium

Forum Personality 20/21
Reactiescore
6.279
ik begrijp zojuist dat we begonnen zijn, iemand SV'tje?
Leaving behind vvraagt wanneer hij zijn lunch moest sturen oid ipv lynch en dat vinden mensen heel verdacht
Materlotti speelt weer eens uitermate slecht en er is geen speeder die nog slechter speelt om he mte redden dus hij heeft ook stemmen.
 
Reactiescore
1.498
De keuze tussen de twee is geen moeilijke.
Verspreking of niet leaving behind (vet rood) maakt een domme fout
 
Reactiescore
276
De stemming en het opbod tussen Matterloti en leaving Behind gaat dermate makkelijk dat de ervaring ons leert ze geen van beide slechtje zijn :)
Denk er hetzelfde over. Vind iig niet dat er voldoende is om op 1 van de twee te stemmen.

Laila maakte een goede punt dat legende van het noorden dan juist het snelst meevolgt op een (mogelijke) troll stem van capri op anthrax.
 
Reactiescore
3.586
ER wordt wel heel makkelijk gegaan op iemand die volgens mij (?) zijn eerste potje speelt.

Het ziet er niet goed voor je uit zeker niet met nog 2 uur te gaan en bijna alle stemmen op je vgm? Misschien wordt het tijd om te claimen?

Tsja ik denk vooral, hoe vaak is nou iemand echt gepakt op het zijn van wolf door een dergelijke verspreking, bijna nooit. Anderzijds is het het meeste wat we hebben.

Oh bedankt, deze is veel completer hahaha ok hou deze aan aub.

4/4 dus op blond vs leaving behind

Dan ga ik voor nu ook op leaving behind

Hoe kan je die eerste 3 posten zeggen om vervolgens dan toch gewoon doodleuk mee te volgen. CI rood voor mij, indien hij geen kans maakt om lynch te worden verwissel ik naar Materlotti.
 

Calamus Incendium

Forum Personality 20/21
Reactiescore
6.279
Hoe kan je die eerste 3 posten zeggen om vervolgens dan toch gewoon doodleuk mee te volgen. CI rood voor mij, indien hij geen kans maakt om lynch te worden verwissel ik naar Materlotti.
well-brian-baumgartner.gif
 

Calamus Incendium

Forum Personality 20/21
Reactiescore
6.279
In ieder geval maak ik een stem die impact gaat hebben op het potje, waar jij besluit je stem te zetten zoals je zelf zegt wss geen kans maakt op lynch te zijn en dan aangeeft dat je mogeljik helemaal nog op het einde ergens gaat meelopen.

hmmmm
 
Reactiescore
3.586
In ieder geval maak ik een stem die impact gaat hebben op het potje, waar jij besluit je stem te zetten zoals je zelf zegt wss geen kans maakt op lynch te zijn en dan aangeeft dat je mogeljik helemaal nog op het einde ergens gaat meelopen.

hmmmm

Mijn ervaring zegt me dat als het zo makkelijk gaat geen van beide wolf is, zeker in de start van het potje. Dan probeer ik iemand eruit te pikken die me opvalt, en mijn oog is op jouw gevallen. Slechtjes zijn afwachtend vaak, de stemming stond al 4-4 ofzo, elke stem die er nog bijkomt heeft enkel impact als de lynch ook slechtje blijkt, indien niet is het gewoon onopvallend mee in de massa gaan. En ik ben verplicht om mee te lopen in the end, anders beken ik geen kleur en houdt ik me buiten de discussie.
 

Calamus Incendium

Forum Personality 20/21
Reactiescore
6.279
Mijn ervaring zegt me dat als het zo makkelijk gaat geen van beide wolf is, zeker in de start van het potje. Dan probeer ik iemand eruit te pikken die me opvalt, en mijn oog is op jouw gevallen. Slechtjes zijn afwachtend vaak, de stemming stond al 4-4 ofzo, elke stem die er nog bijkomt heeft enkel impact als de lynch ook slechtje blijkt, indien niet is het gewoon onopvallend mee in de massa gaan. En ik ben verplicht om mee te lopen in the end, anders beken ik geen kleur en houdt ik me buiten de discussie.

JE vindt dat ik afwachtend speel dit potje ja vergeleken met andere?

Apart.
 
Bovenaan