[Speeltopic] WVW 357 La casa de papel

Reactiescore
999
sorry Leaving Behind

je kunt inderdaad wel een typfout maken maar de "lynch moet het zijn denk ik" tja...
 
Reactiescore
405
Rinske heeft aardig wat geliket maar nog niks gedaan
Verder zijn er nog 3 andere die nog niks hebben gepoost
 
Reactiescore
405
Ik ben uiteraard beschikbaar voor BM.

Verder is iedereen die voor Tigors ping op discord iets zei uitermate verdacht. Alvast herinnerd dat het potje is gestart middels de wolvenchat op discord?

Dat betreft 16 spelers
Of doelde je op dat je goed bent omdat je nog niet actief was
 
Reactiescore
550
Leaving Behind

Nooit leuk om te stemmen op een beginnende speler, maar hier kan ik niet omheen. Deze post interpreteer ik als 'het is geen typefout maar ik heb me vergist en ik dacht dat de lynch de lunch heette'. Er wordt namelijk door xena duidelijk gevraagd of het een typefout is en je vraagt hier of het dan lynch moet zijn.

Dit kan natuurlijk maar ik vraag me dan af hoe je erbij komt dat er voor 'lunch' gestemd wordt. In de beginpost van Tigor wordt het woord lunch enkel vermeld naast 'infectie' in de dag volgorde en daarnaast in de rollen waarbij het vrij duidelijk is dat dit een actie voor de wolven is. In het topic is het woord lunch daarnaast nog helemaal niet vermeld geloof ik. Ik ben daarom erg benieuwd hoe deze 'vergissing' tot stand komt. Ik kan bijvoorbeeld bedenken dat je dit in de wolvenchat hebt gelezen waar er vaak wordt overlegd over de lunch.

Edit: Zelfs in het inschrijftopic waar LB zich inschrijft wordt het woord lunch niet gebruikt. Enkel CI zegt daarin het volgende (zie dikgedrukt): 'Iedereen moest een keer beginnen, het is tevens zeer makkelijk. Elke avond stem je iemand weg die je vermoedt dat wolf is. Je krijgt vantevoren een rol. Sommige rollen hebben krachten die tips kunnen geven van de wolven. Wolven kunnen elke avond in dm een lucn doorgeven. Etc etc gwn inschrijven maatje.;

sorry Leaving Behind

je kunt inderdaad wel een typfout maken maar de "lynch moet het zijn denk ik" tja...
Ik kan me hier tegen verdedigen, maar dat maakt het zeker niet minder verdacht.

Het is niet dat ik nooit mee heb gelezen tijdens vorige potjes. De woorden lynch en lunch zijn me niet vreemd. Wanneer ze precies gebruikt worden, daar ben ik dan door deze misstap direct achter.

Ik vind je redenatie interessant killingspree, maar ook nogal achterdochtig en je leest veel te veel achter een beginnersfout/typefout/noemhetwat.

Opvallend vind ik met name het als een aasgier gebruik maken van mijn verdenking, blond. Typisch wolvengedrag in een eerste ronde; na de eerste de beste verdenking op die trein springen en daardoor zelf niet opvallen. Mijn stem zal denk ik naar jou gaan.

Spelleider, hoeveel slechtjes zitten er in dit potje eigenlijk? Is er een standaard verdeling voor?
 
Reactiescore
1.736
Blond gaat idd heel erg makkelijk mee. Te makkelijk, waarom doe je dat blond ?
 

Kr33log

Teamleden
Tribal Wars Team
Community Manager
Reactiescore
111
Wanneer weten we eigenlijk of er iemand dood is? Of wordt dat de eerste nacht niet gedaan? :-D (ik voel mij hier zo noob in)
 
Reactiescore
397
Wanneer weten we eigenlijk of er iemand dood is? Of wordt dat de eerste nacht niet gedaan? :-D (ik voel mij hier zo noob in)
Dit deelt de spelleider mee. Elke avond om 22 uur is de deadline en daarna zal er een lynch en lunch zijn (tenzij er een andere actie plaats vindt ipv de lunch zoals infectie of de lunch wordt voorkomen door bijvoorbeeld een levensdrankje van de heks). Daarnaast zijn er nog andere acties die ervoor zorgen dat iemand dood gaat. Dit kan op elk moment van de dag (heksen doodsdrankje/priesteractie) of net als de lunch en lynch in de nacht zoals een welpactie.
 

Kr33log

Teamleden
Tribal Wars Team
Community Manager
Reactiescore
111
Dit deelt de spelleider mee. Elke avond om 22 uur is de deadline en daarna zal er een lynch en lunch zijn (tenzij er een andere actie plaats vindt ipv de lunch zoals infectie of de lunch wordt voorkomen door bijvoorbeeld een levensdrankje van de heks). Daarnaast zijn er nog andere acties die ervoor zorgen dat iemand dood gaat. Dit kan op elk moment van de dag (heksen doodsdrankje/priesteractie) of net als de lunch en lynch in de nacht zoals een welpactie.
Bedankt voor de informatie.
BM mohniels1
Verder Materlotti rood gewoon door het feit dat hij op mij stemt :-D
Sorry man!
 
Reactiescore
550
Materlotti had ook reeds eerder gereageerd met een lynchstem. Die hopt maar wat in het rond dus. Kan ook uit onwetend zijn, wil het niet direct veroordelen. Ik wacht nog even af met een definitieve stem.

Waarom zijn er bijvoorbeeld al twee stemmen op antrax? Wat heeft die misdaan?

Achterdochtig zijn is af en toe nodig. Is het een beginnersfout of een typefout?

@JokersBrain Ik zie dat jij LB zijn post liket, vind jij dat wij teveel zoeken achter zijn post?
Kan het niet beiden zijn? Ik bedoelde uiteindelijk gewoon lynch. En achterdocht is zeker geen verkeerde eigenschap bij WvW. Zou het alleen persoonlijk natuurlijk ontzettend jammer vinden om in mijn eerste potje er direct uit te vliegen door een foutje.
 
Reactiescore
276
Laila blauw, zit vaak meestal goed wie de mogelijke wolven zijn.

Ik geef Leaving behind het voordeel van de twijfel hier.

opvallend zou ik anthraxx noemen die capris post verdraait. Ze zegt namelijk nergens dat ze wolven heeft gevangen maar enkel dat ze het verdacht vindt, wat niet zo’n rare opmerking is om te maken.

Verder is iedereen die voor Tigors ping op discord iets zei uitermate verdacht. Alvast herinnerd dat het potje is gestart middels de wolvenchat op discord?
Capri heeft al wolven gevangen maar noemt geen namen erg verdacht

Kr33log vind ik ook verdacht. Je hebt het spel irl gespeeld maar houdt je hier nogal op de achtergrond met geen bm stem willen en het vragen naar wanneer we weten wanneer iemand dood is en dat je zo’n noob bent. Voor zover ik weet zijn dit basisregels die zowel online als irl hetzelfde zijn.

Daarom kr33log rood
 
Reactiescore
3.586
Achterdochtig zijn is af en toe nodig. Is het een beginnersfout of een typefout?

@JokersBrain Ik zie dat jij LB zijn post liket, vind jij dat wij teveel zoeken achter zijn post?

Ik vind het opzich geen verkeerde theorie voor dag in en ik wil ook mijn handen niet in het vuur steken voor hem. Maar ik neig hem te geloven het een onschuldig foutje was.

Vannacht als wij in het eggie liggen te slapen komen er wolven iemand opeten. Dus morgen ochtend weten we allemaal wie er opgepeuzeld is. Voor mij helaas ook Leaving Behind ROOD

Je moet je lynchstem in het vet en rood zetten, dit zodat de spelleiding een beter overzicht heeft wie welke stem gezet heeft.
 
Reactiescore
293
Ik vermoed dat dit een beginnersfoutje is geweest van Leaving Behind. Gezien het zijn eerste potje is geef ik hem op dit moment voordeel van de twijfel. Dus daar ik ga ik nog niet direct in mee, daarnaast vind ik Materlotti wel heel erg makkelijk meegaan op de theorie van KS. Dus mijn stem zet ik voor nu op Materlotti
 
Reactiescore
1.279
Ik kan me hier tegen verdedigen, maar dat maakt het zeker niet minder verdacht.

Het is niet dat ik nooit mee heb gelezen tijdens vorige potjes. De woorden lynch en lunch zijn me niet vreemd. Wanneer ze precies gebruikt worden, daar ben ik dan door deze misstap direct achter.

Ik vind je redenatie interessant killingspree, maar ook nogal achterdochtig en je leest veel te veel achter een beginnersfout/typefout/noemhetwat.

Opvallend vind ik met name het als een aasgier gebruik maken van mijn verdenking, blond. Typisch wolvengedrag in een eerste ronde; na de eerste de beste verdenking op die trein springen en daardoor zelf niet opvallen. Mijn stem zal denk ik naar jou gaan.

Spelleider, hoeveel slechtjes zitten er in dit potje eigenlijk? Is er een standaard verdeling voor?

Door deze post ben ik bang dat ik je ook verdacht vindt. Alsof je na wat wijze raad van een paar medewolven wat argumenten aanhaalt. Vooral het dikgedrukte stuk.

LEAVING BEHIND rood


Ik vind het opzich geen verkeerde theorie voor dag in en ik wil ook mijn handen niet in het vuur steken voor hem. Maar ik neig hem te geloven het een onschuldig foutje was.



Je moet je lynchstem in het vet en rood zetten, dit zodat de spelleiding een beter overzicht heeft wie welke stem gezet heeft.

Genoteerd, als leaving behind wolf is, dan jokersbreen ook
 

Calamus Incendium

Forum Personality 20/21
Reactiescore
6.279
ER wordt wel heel makkelijk gegaan op iemand die volgens mij (?) zijn eerste potje speelt.
 

Calamus Incendium

Forum Personality 20/21
Reactiescore
6.279
Irritant dat ook al gelijk lynch is vanavond, maar het zij zo.
 
Bovenaan