Casus RRDW

Reactiescore
1.585
Ohja en natuurlijk de gratis dorpjes door een stamlid te kicken en de informatie mbt waar OS loopt vanuit diezelfde stam. Voor de rest geen samenwerking

De dorpen zijn alsnog gwn gecleard want er stond er stonden gwn troops. Tot heden had ik enkel over de nap contact gehad, totdat hij me benaderde dat campionen spoorloos was; sindsdien zijn we wel gaan kijken ja hoe we konden voorkomen dat ice ineens voor mij oude front zou gaan liggen, niks geks aan toch? De kick kan ik niks aan doen iig.

Wel grappig btw dat op het moment dat campionen op vakantie is (zoals hij zelf zei in pm) jullie een massa of wave gooien, daarnaast hoorde we in onde discord ook dat jullie wisten dat hij er niet was. Tis allemaal onze schuld maar jullie zitten ook echt overal met de vinger in de pap.
 
Reactiescore
864
Reactiescore
1.754
Als je post gefixeerd is op QQ en Xbraun mag ik toch gewoon Melt zeggen?
Mijn reactie was ook meer als grap in de PM, gezien jullie vraagstelling ook.
Neen want ik bedoel deze twee accounts en dan nog voornamelijk QQ aangezien Xbraun een dorp of 3 pas heeft gepakt. Verder heel leuke grap, 3/10 :)
De dorpen zijn alsnog gwn gecleard want er stond er stonden gwn troops. Tot heden had ik enkel over de nap contact gehad, totdat hij me benaderde dat campionen spoorloos was; sindsdien zijn we wel gaan kijken ja hoe we konden voorkomen dat ice ineens voor mij oude front zou gaan liggen, niks geks aan toch? De kick kan ik niks aan doen iig.

Wel grappig btw dat op het moment dat campionen op vakantie is (zoals hij zelf zei in pm) jullie een massa of wave gooien, daarnaast hoorde we in onde discord ook dat jullie wisten dat hij er niet was. Tis allemaal onze schuld maar jullie zitten ook echt overal met de vinger in de pap.
Oh kijk eens aan, in pm liep het nochtans anders?
1652279591625.png

En nu zeg je zelf dat je die informatie gewoon krijgt van hun stamleiding? Mooi man lekker tw'en. BEWD had al langer een aanval gepland op campionen nadat ze Midas hadden aangepakt en die kerel stuurt zelf een pm dat die op vakantie is, niet slim van hem maar om dan weer te gaan denken dat wij samenwerken (terwijl jullie dat zelf doen blijkbaar met hun stamleider) is wel heel voorbarig.

@Campionen kan jij even vertellen hoe het volgens jou allemaal is gelopen?
 

maretan

The Sniper 19/20
Reactiescore
2.413
Wel grappig btw dat op het moment dat campionen op vakantie is (zoals hij zelf zei in pm) jullie een massa of wave gooien, daarnaast hoorde we in onde discord ook dat jullie wisten dat hij er niet was. Tis allemaal onze schuld maar jullie zitten ook echt overal met de vinger in de pap.
ja, hij stuurde me zelf in een pm dat die op vakantie was, nadat ik begonnen was met aanvallen, had al meerdere dorpen binnen toen de pm pas kwam, inclusief een reeks recap pogingen en wat licht deffen.

ik vermoedde wel afwezigheid door andere factoren, die leidde tot de aanval, maar bleek naderhand meer toeval dan wat anders te zijn.
 
Reactiescore
1.754
Grappig dat je gelijk weer het forum opvliegt met je schattige lijstje.

Het klopt dat wij inderdaad gehandeld hebben toen we zagen dat campionen dorpen verloor. We hadden niet mega veel contact met deze stam maar altijd wel vrij snel reactie. Na campionen een PM te hebben gestuurd (06;46 uur) kregen we de hele dag maar geen reactie en zagen we dorp na dorp verloren gaan.
6u46 lijkt me een vrij normaal uur om niet actief te zijn. Je zegt ook wel mooi de hele dag geen reactie maar ik heb net gekeken en jullie minimale edel looptijd op dat eerste jumpdorp is gewoon de volle 8u, jullie overname gebeurde om 21:54:38 dus dit min die 8u wil zeggen dat je uiterlijk om 14u je treintje hebt gestuurd.
Wandel jij om 14u ook buiten bij je werk omdat je al de hele dag hebt gewerkt? Maar oké dat is niet het punt hier.
We hadden ofc. in ons achterhoofd zitten hoe we meermaals genaaid zijn, vooral aan de oostkant door diepe jumps waardoor “gebied veilig is gesteld” dus we hebben besloten om dit te gaan voorkomen.
Dus jij denkt "hey in het oosten gebeurde een vaag vergelijkbare situatie, laat ik even heel het westen op stelten zetten"? Daarnaast is het niet eens vergelijkbaar aangezien Vanquisher recaps doet op dorpen die jullie pakken en wat jullie doen is over een hele stam jumpen? Volgens de beredenering van Joachim (wat jullie pakken hebben wij niet dus telt dubbel): jullie jumpen en zetten een lijn af ter waarde van zo'n 500k, wat wil zeggen dat jullie hiermee 1mil claimen. Daarnaast wat zou jullie tegenhouden om de contacten met stabber Reisje verder uit te buiten en zo nog meer terrein op te eisen? Of zo'n Midas wat heeft die nog aan te vangen tegen jullie dan?
Op een aantal dorpen van campionen stuurde wij clears en treinen, waarvan er uiteindelijk 1 door is gekomen. Hier was die al helemaal boos over etc. Totaal verontwaardigd dat wij dit deden terwijl die al 150k punten verloren was en BEWB inmiddels een front bij xbraun had.

De rest liep dood en later gooide die zelfs nog clears op ons. Daarna hebben wij er voor gekozen om op de betreffende speler (Time for change) gericht wat treinen te gooien zodat we dus idd ons cluster veilig konden stellen. Je kan erover zeggen wat je wilt maar ice deed het ook en wij wisten niet wat we konden verwachten. Als we dit grondgebied zouden verliezen waren we helemaal de Sjaak.
BEWD mocht ook gewoon nog clears ontvangen van campionen hoor, je doet alsof die hen er laat door lopen en bij jullie wel loopt te deffen? Die kerel is op vakantie en doet gewoon wat die kan veronderstel ik en dat betekent wat clears gooien en proberen recappen als het dorp kwijt is.

Als als als, jullie claimen onrechtmatig dit grondgebied door een hele stam te kakken te zetten met deze jumps. En alsof dat niet genoeg was blijven jullie vrolijk verder doen, onder goedkeurend oog van Reisje die het allemaal maar al te graag heeft. Die hoopt natuurlijk dat het machtige QQ zal gaan helpen om NW te bevrijden van kwaadaardige Ice!
Ik kreeg op een gegeven moment info dat stacks vanuit grommie zouden staan. Reisje heeft aan mij gevraagd of die grommie moest kicken, hierop heb ik geantwoord dat dit niet bepaald gepast is. Ik had de dorpen zelf al beschouwd als block ok toen ik ineens een pm kreeg dat die hem toch gekicked had omdat die een grote mond had gehad, hier kan QQEEZZ zelf vrij weinig aan doen.
Dit blame ik jullie ook niet en dit is exact de reden dat ik Reisje Rond De Wereld een dikke stabber vindt. Dat jullie wel vrolijk doordoen vind ik dan weer anders evenals dat jullie op de gekickte Grommie gaan lopen scouten terwijl die net gestabt is. Dan denken jullie nog eens "oh makkelijk target letsgo"? Ik had gisterenavond in pm al voorspelt dat jullie dit zouden doen want het verbaasd me ook niks onder de huidige tendens van spelen op het account QQEEZZ.
Wij willen ook gwn een leuk front tegen onze tegenstanders, maar de tijd dat wij ons laten of lieten naaien is voorbij. Alles wordt vanuit jullie kant maar gedoogd zoals die recap actie van vanquisher op Turtle waar precies hetzelfde gebeurd als wij nu doen maar dan in ergere mate. Eerlijke lijnen en fronten kunnen en worden nu besproken zodat het nog eens wat kan worden.
Dat heet vertrouwen hebben in je leiding. Als er zulke situaties voorvallen dan ben ik er zeker van dat de leiding dit zal bespreken en tot een gepaste oplossing komt, Joachim duikt maar al te graag voor het minste in de inbox van onze leiders dus het is niet dat dit niet mogelijk is. Wanneer ik dan denk dit vind ik niet kunnen ik zal eens een pm sturen, kan ik een sarcastisch antwoord verwachten? :)
Jouw gebrek aan vertrouwen kan je moeilijk op mij afschuiven lijkt me. Ik vond de actie van Vanquisher zeer onnodig en vertrouw dan dat die het zelf regelen want dat is de andere kant van de wereld. Of hopen jullie dat ik dan moord en brand kom schreeuwen op het AF naar mijn stamgenoot toe?

Hoe wil je ook "gwn een leuk front tegen onze tegenstanders" als jij je rechtstreekse tegenstanders zo loopt te naaien? Je zegt ook zelf dat het besproken wordt waarom blijven jullie dan doorgaan, gewoon exact hetzelfde als op w80 waarbij jullie denken we gaan wat drukkingsmiddel verzamelen voor mogelijke onderhandelingen.
Dus steek je fun fact lijstje maar in je reet en kijk eerst eens in de spiegel voor je gelijk weer op ons komt janken. Als zelfs je leiding zegt dat ze een speler niet tegen kunnen houden omdat een groot deel van de stam het gedrag en de speelwijze goedkeurt moet je jezelf gwn kapot schamen.
Ahja ik moet mij kapot schamen? Het "kijk maar eerst in de spiegel" argument is ook wel een topfavoriet aan de Melt zijde heb ik de indruk, ik zou niet weten waarom aangezien mijn account geen fratsen uithaalt en keer op keer moet incasseren van jullie belachelijke speelwijze. Je kent Snow en de bespelers maar al te goed van voorbije werelden en daaruit zou je toch moeten weten dat wij geen fratsen uitsteken en gewoon een respectvol account zijn. Het feit dat jullie keer op keer proberen om ons te naaien omdat jullie het niet eens zijn met iets wat er gebeurd, begint na een tijdje ook vermoeiend te worden en laat niet meteen veel goodwill over.
PS:
Wel zeer grappig om te zien hoe jullie bij iedere situatie tot in de detail alles weten te vertellen zoals het exacte aantal os bevelen? Hoe kom je aan die info vraag ik me dan af.
Mensen van desbetreffende stam die het niet eens zijn met de gang van zaken en ons contacteren hierover. Jullie weten als geen ander hoe handig het kan zijn om contacten te hebben natuurlijk gezien die samenwerkingen overal :)
Spelers van snow (TJ) hebben al screens gezien van het bovenstaande verhaal en kunnen bevestigen dat dit geen lulkoek is.
Heb ook gehoord dat jij zelf zegt "ik hoef ook echt niet heel NW te edelen en claimen qua ligging want we zijn gwn aardig diep gejumped". Wel heel tegenstrijdig met wat je verder communiceert overal dat je dit gebied wou veilig stellen? Zou mooi zijn als je je eigen verhaal ergens op doet lijken in plaats van op de ene plaats dit te zeggen en ergens anders dat.
 
Reactiescore
242
Oosten heeft hier IMO niks mee te maken, campionen verloor volgens mij al een dag dorpen toen hebben wij aanvallen gestuurd op meerdere dorpen. Deze werden vrijwel allemaal geblocked behalve 1 (die van QQ).

We zijn toen gewoon blijven aanvallen.

ik snap ook niet hoe campionen het diepste dorp opeens verliest, normaliter waren er dus ook geen rare jumps geweest omdat het dan dus gewoon in een normale volgorde was gegaan.
 
Reactiescore
5.693
Joppe de nieuwe Calamity, allemachtig
 

Calamity.

Beste offer 20/21
Reactiescore
10.773
Dus jij denkt "hey in het oosten gebeurde een vaag vergelijkbare situatie, laat ik even heel het westen op stelten zetten"? Daarnaast is het niet eens vergelijkbaar aangezien Vanquisher recaps doet op dorpen die jullie pakken en wat jullie doen is over een hele stam jumpen? Volgens de beredenering van Joachim (wat jullie pakken hebben wij niet dus telt dubbel): jullie jumpen en zetten een lijn af ter waarde van zo'n 500k, wat wil zeggen dat jullie hiermee 1mil claimen. Daarnaast wat zou jullie tegenhouden om de contacten met stabber Reisje verder uit te buiten en zo nog meer terrein op te eisen? Of zo'n Midas wat heeft die nog aan te vangen tegen jullie dan?

Het valt inderdaad niet te vergelijken, omdat Vanquisher de dorpen rechtstreeks van ons afpakt (er dus niet voor hoeft te strijden en onze effort ongedaan maakt). Sterker nog, dat is niet te vergelijken met ook maar iets dat is voorgevallen op deze wereld in mijn ogen. Daarom rekende ik in die context ook dubbel overigens.
Bovendien is dit geen jump over een hele stam heen maar van de stam zelf. Je kunt het ook directer tot Ice betrekken ipv het bij deze stam te houden hoor. Ik snap dat de jumps uitdagend zijn en soms diep tegen Blue Eyes aan liggen. De diepste gaan terug als we met Vanquisher tot een deal kunnen komen.

Dat heet vertrouwen hebben in je leiding. Als er zulke situaties voorvallen dan ben ik er zeker van dat de leiding dit zal bespreken en tot een gepaste oplossing komt, Joachim duikt maar al te graag voor het minste in de inbox van onze leiders dus het is niet dat dit niet mogelijk is. Wanneer ik dan denk dit vind ik niet kunnen ik zal eens een pm sturen, kan ik een sarcastisch antwoord verwachten? :)

Je weet dat ik best normaal kan reageren op cases, ik verwacht enkel dat er een klein beetje normaal vragen worden gesteld, niet op deze manier.
1652282048775.png
Maar had gewoon even door gePM'd, dan hadden we best gesprekje kunnen hebben hoor.
 
Reactiescore
1.585
Bij deze neemt Calamity mijn gesprek over, ik moet bier drinken.. gegroet.
 
Reactiescore
1.754
Reactiescore
1.145
Maar als ik het goed lees is er dus een nap gebroken door QQ?
Met alle respect hoor maar dat is toch het risco wat je aan gaat als je zo'n nap neemt dat zei mogelijk terein verliezen aan de tegenstander zonder dat jij daar wat aan kunt doen.
Dat is op geen enkel moment een reden of excuse om die nap te breken.
 
Reactiescore
1.754
Het valt inderdaad niet te vergelijken, omdat Vanquisher de dorpen rechtstreeks van ons afpakt (er dus niet voor hoeft te strijden en onze effort ongedaan maakt). Sterker nog, dat is niet te vergelijken met ook maar iets dat is voorgevallen op deze wereld in mijn ogen. Daarom rekende ik in die context ook dubbel overigens.
Bovendien is dit geen jump over een hele stam heen maar van de stam zelf. Je kunt het ook directer tot Ice betrekken ipv het bij deze stam te houden hoor. Ik snap dat de jumps uitdagend zijn en soms diep tegen Blue Eyes aan liggen. De diepste gaan terug als we met Vanquisher tot een deal kunnen komen.
Hoezo directer op Ice betrekken? In eerste instantie wordt heel de stam NW hier genaaid door die jumps maar die vinden het blijkbaar prima onder het toezicht van Stabje Rond De Wereld. De twee partij die hierdoor beïnvloed wordt zal inderdaad Ice zijn, dat komt dan ook door de ligging van het eerst jump dorp vanuit QQ tegen BEWD aan op 11-velden diep vanuit QQ cluster gezien en 9-velden diep vanaf BEWD-front geteld.

Is "jump van de stam zelf" een synoniem voor deze horen bij ons? Als je dit kijkt vanuit Grommie zijn positie bijvoorbeeld dan is dit gewoon achter hem gesprongen, Reisje zelf heeft er een nieuwe buurman bij maar stond al met taart klaar, van de anderen in de stam geen idee hoe ze naar de situatie kijken.

Voor tot een deal te komen verwacht je natuurlijk dat beide partijen concessies doen maar op deze manier ben ik niet geneigd om ook maar 1 veld aan QQ af te geven. Zoals ik hierboven al zei dit lijkt me gewoon een herhaling van w80 waarbij er wordt getracht zoveel mogelijk terrein vast te leggen om vanuit die positie een meer gunstige onderhandeling te kunnen ingaan.
Je weet dat ik best normaal kan reageren op cases, ik verwacht enkel dat er een klein beetje normaal vragen worden gesteld, niet op deze manier.
Bekijk bijlage 32720
Maar had gewoon even door gePM'd, dan hadden we best gesprekje kunnen hebben hoor.
Haha ja eerlijk is eerlijk het was een best zoutige pm van mij uit waarvoor mijn excuses. Had net wat met QQ gepm'd en blijkbaar meer zout geabsorbeerd dan ik hoopte
 
Reactiescore
454
@Pinmunch

Je komt aan met cfs en jumpen over een stam, terwijl die cfs gewoon gemaakt zijn via dorpen van een stamlid?
Mag je straks dan ook niet een cf dorp van ice pakken want je jumpt over de stam heen?

Qq jumpt nergens in ice gebied of wat dan ook toch?
 
Reactiescore
1.585
Maar als ik het goed lees is er dus een nap gebroken door QQ?
Met alle respect hoor maar dat is toch het risco wat je aan gaat als je zo'n nap neemt dat zei mogelijk terein verliezen aan de tegenstander zonder dat jij daar wat aan kunt doen.
Dat is op geen enkel moment een reden of excuse om die nap te breken.

Was in overleg met de leiding van NW akkoord gezien er 0 reactie van campionen kwam en hij wel online was… maar enkel dorpen verloor aan Ice.

Tis miss verkeerd maar laat me niet naaien, hij had ook gwn tegen ons kunnen zeggen van heb geen tijd, ben op vakantie of wat dan ook. Maar kreeg gwn 0 reactie telkens.
 
Bovenaan