Casus RRDW

Reactiescore
5.686
Waarom reageren jullie op Kevin. Een man die een 30 uur jump vanuit main cluster normaal vindt.
 
Reactiescore
1.365
Waarom reageren jullie op Kevin. Een man die een 30 uur jump vanuit main cluster normaal vindt.
heb ik op w82 ook gedaan xD dusja is normaal tombo
En mook is een fking legend met worstenvingers, dus bakkes over mien mookien
 
Reactiescore
725
Nee t grappige is dat qq nu de boosdoener is op t af

Maar als vanq alles instant recapt in een stamcluster tegen ong turtle aan dus ook een jump met ook gegeven info van de bende stam wat dus neerkomt op een soortgelijk iets maar dat van vanq nog veel eger omdat die alles free pakt
Het door 80% ice goed gepraat word
Maar als het teruggebeurd komen ze net zo hard huilie doen
'teruggebeurd' het moet in jou ogen altijd terug gebeuren, je zou beter eerst eens een keer in de spiegel kijken.
 
Reactiescore
1.365
Reactiescore
454
'teruggebeurd' het moet in jou ogen altijd terug gebeuren, je zou beter eerst eens een keer in de spiegel kijken.

Gaat nie om moet teruggebeuren
Zeg nergens dat da moet
Maar jullie komen nu allemaal klagen
Bij dingen die je eerst de normaalste zaak van de wereld vond
 
Reactiescore
1.365
Mook wtf jij hebt nog gelijk ook over hypocrisie! de wonderen zijn de wereld nog niet uit
 
Reactiescore
448
Ik kan anders jur zn discord naar joa dacht ik nog wel herrineren of was jij dat?
Dat was ik ja. SOR stond op delete toen en als er meerdere jumps kwamen had ik die zeker opgeedeld
 
Reactiescore
725
Gaat nie om moet teruggebeuren
Zeg nergens dat da moet
Maar jullie komen nu allemaal klagen
Bij dingen die je eerst de normaalste zaak van de wereld vond
'Jullie allemaal' mij hoor je toch nergens klagen? Ik kom je er aan herinneren dagelijks in de spiegel te kijken!
 
Reactiescore
725
Reactiescore
146
Echt waar, nu al benieuwd hoe de onderlingen fight tussen melt en ice gaat zijn. Mag hopen net zo leuk als op dit forum kan innfosmurf wellicht 24/7 stream doen met spectate mode?
 
Reactiescore
70
Leuk spel he jongens.

Edit: Jullie zijn niet eens meer bezig met het spel, jullie zijn alleen maar bezig met janken en achterbaks spelen. Zowel ICE als MELT. Jullie doen wel alsof je goed bent, maar tot nu toe is er alleen nog maar smerig spel gespeeld volgens de neutrale kijker :)
 
Reactiescore
1.754
Zeker is dat dan onderdeel van je cluster aangezien de lijn netjes afgebakend is
Vraag maar aan @Absurd.
Die destijds w80 cf afspraaken invoer als er maar zoveel velden tussen dorpen zitten en er dan een lijn ontstaat is dat idd een gebied
Oprecht geen idee wat je bedoelt met deze afspraak en ik heb zelf een groot deel van deze wereld meegespeeld? :p
@Pinmunch als je daar zou edelen zou je heel diep edelen maar in feite doe je niks fout aangezien je niet over melt of wat heen jumpt
Als je zo diep wil jumpen zou wat fors zijn maar je plaatst geen illegale cfs of wat dan ook
zoals ik in mn vorige post al zei valt er te praten over hoe het ver springen van qq maar naast dat doet die weinig fout
Ik benoem de dorpen van QQ toch niet als illegaal? Zaken die ik het wel noem zijn triest, laf, laag spel en belachelijk. Zoals eerder aangekaart vind ik het vooral naar de stam NW toe omdat zij daar nu mee zitten, alhoewel die het maar al te graag hebben (vooral Reisje dan toch). Als Snow plots met zo'n jump aankomt dan zouden jullie toch ook de belangen van Beast verdedigen mag ik hopen, gelukkig vallen zulke situaties niet voor omdat wij verkiezen om op een normale manier tribalwars te spelen.
Verder vind ik het een belachelijke manier om terrein af te bakenen door te gaan jumpen, jullie verwijten Vanquisher van hetzelfde te doen terwijl er daar juist een massa gebeurd op weetikveel aantal velden afstand om zo richting Vanquisher te jumpen zoals Cona hier eerder ook aangaf.

Enige wat wij gejumpt hebben is in Luc zijn hoofd want elke edelactie voorwaarts is volgens hem een jump.
 
Reactiescore
5.686
Leuk spel he jongens.

Edit: Jullie zijn niet eens meer bezig met het spel, jullie zijn alleen maar bezig met janken en achterbaks spelen. Zowel ICE als MELT. Jullie doen wel alsof je goed bent, maar tot nu toe is er alleen nog maar smerig spel gespeeld volgens de neutrale kijker :)
Jij speelt toch in Gangster nogwattes stam?
 
Bovenaan