Top/Flopstammen

Kyuka

Beste Stamleider 20/21
Reactiescore
4.356
Inderdaad, geen verbazing. Of het nu Shock is, of EWS die het bij Night Train doet, allemaal dezelfde poep. :biggrin:

Zit wel één vrij groot verschil in: Snow wordt letterlijk rechtsboven directe vijand Speeder neergelegd, terwijl wij Night Train netjes naast Cacturne laten starten.

Het gevolg is dat Night Train gewoon keurig in de Rim groeit, terwijl Snow het gehele cluster van Speeder verziekt.

Persoonlijk ambieer ik die speelstijl niet en vind ik dit geen nette manier om directe vijand Speeder aan te pakken.
 
Reactiescore
2.878
Zit wel één vrij groot verschil in: Snow wordt letterlijk rechtsboven directe vijand Speeder neergelegd, terwijl wij Night Train netjes naast Cacturne laten starten.

Het gevolg is dat Night Train gewoon keurig in de Rim groeit, terwijl Snow het gehele cluster van Speeder verziekt.

Persoonlijk ambieer ik die speelstijl niet en vind ik dit geen nette manier om directe vijand Speeder aan te pakken.

Goed punt, jij bent het morele kompas dat deze wereld nodig heeft Melvin! Ga zo door!

@SHOCK lezen we even mee? Kijk en leer!
 
Reactiescore
2.444
Zit wel één vrij groot verschil in: Snow wordt letterlijk rechtsboven directe vijand Speeder neergelegd, terwijl wij Night Train netjes naast Cacturne laten starten.

Het gevolg is dat Night Train gewoon keurig in de Rim groeit, terwijl Snow het gehele cluster van Speeder verziekt.

Persoonlijk ambieer ik die speelstijl niet en vind ik dit geen nette manier om directe vijand Speeder aan te pakken.

Ik ben in dit verhaal maar een simpele moraalbreker. Maar hoewel DNEYS inderdaad in de RIM begonnen is heeft het account niet in het cluster van Speeder ge-edelt en heeft het dus niet dusdanig het cluster van Speeder verziekt.

Sterker nog het is account Speeder dat direct na het edelen van DNEYS hun eerste dorpje, dat over het start dorpje van DNEYS heen is gesprongen. Dit geeft dus inderdaad de verschijnen dat DNEYS in het cluster van Speeder gestart is maar niets is minder waar, een simpele paar minuten op twstats kijken had je dit al verteld (al zul je dat waarschijnlijk ook gedaan hebben).
 
Reactiescore
1.532
Klopt. Ik had het ook niet kunnen doen, dan had ik nu volledig ingesloten gelegen en had ie ipv 12 dorpen in de beginnersbescherming er 14. Maar goed, ik denk dat we hier verder geen discussie over hoeven te voeren en het verder vrij duidelijk is inderdaad? Zo niet kan ik het nog wel uitleggen?
 

Kyuka

Beste Stamleider 20/21
Reactiescore
4.356
Ik ben in dit verhaal maar een simpele moraalbreker. Maar hoewel DNEYS inderdaad in de RIM begonnen is heeft het account niet in het cluster van Speeder ge-edelt en heeft het dus niet dusdanig het cluster van Speeder verziekt.

Sterker nog het is account Speeder dat direct na het edelen van DNEYS hun eerste dorpje, dat over het start dorpje van DNEYS heen is gesprongen. Dit geeft dus inderdaad de verschijnen dat DNEYS in het cluster van Speeder gestart is maar niets is minder waar, een simpele paar minuten op twstats kijken had je dit al verteld (al zul je dat waarschijnlijk ook gedaan hebben).

Ik zeg ook letterlijk dat Snow rechtsboven Speeder is gestart. Verder heeft Speeder volledig gelijk, want dat Snow daar neergelegd wordt betekent niet dat Speeder zich er maar gelijk bij moet neerleggen dat hij geen Rim heeft.

Wat mij betreft heeft Speeder deze wereld een vrijbrief om Do Not Eat Yellow Snow te cf’en, want het is nogsteeds zijn Rim-gebied. Shock is de partij die hier fout zit.
 
Reactiescore
2.444
Ik zeg ook letterlijk dat Snow rechtsboven Speeder is gestart. Verder heeft Speeder volledig gelijk, want dat Snow daar neergelegd wordt betekent niet dat Speeder zich er maar gelijk bij moet neerleggen dat hij geen Rim heeft.

Wat mij betreft heeft Speeder deze wereld een vrijbrief om Do Not Eat Yellow Snow te cf’en, want het is nogsteeds zijn Rim-gebied.

Aaah nu snap ik je gedachtegang op W76, jij zag heel het westen als jou RIM-gebied, gotcha.
 
Reactiescore
2.878
Aaah nu snap ik je gedachtegang op W76, jij zag heel het westen als jou RIM-gebied, gotcha.

Beetje flauw om twee werelden te gaan vergelijken. Die vlieger gaat nooit op, de situaties zijn immers nooit gelijk.

Kunnen we beginnen over de compensatie aan de jongens van @Speeder. ?
 

Kyuka

Beste Stamleider 20/21
Reactiescore
4.356
Beetje flauw om twee werelden te gaan vergelijken. Die vlieger gaat nooit op, de situaties zijn immers nooit gelijk.

Kunnen we beginnen over de compensatie aan de jongens van @Speeder. ?

Ik ben ook benieuwd hoe de leiding van Shock dit gaat compenseren met Speeder. Bedankt Nigel voor deze terechte opmerking.
 
Reactiescore
2.444
Laatst bewerkt:
Reactiescore
2.878
Je post bewerken na een persoonlijke aanval getuigt niet van de klasse die ik van je gewend ben @Absurd.

Weer een speler die ten prooi valt aan het beleid binnen SHOCK.
 
Reactiescore
2.878
Nu mij nog betichten van liegen... Straks lig ik nog bij Speeder in de rim? Belachelijk. Hup compenseren die handel.



Nummer 1 hé
1612866407225.png
 

rikkert1234

Beste Stamlid 20/21
Reactiescore
1.005
Ik ben in dit verhaal maar een simpele moraalbreker. Maar hoewel DNEYS inderdaad in de RIM begonnen is heeft het account niet in het cluster van Speeder ge-edelt en heeft het dus niet dusdanig het cluster van Speeder verziekt.

Vind het toch wel heel jammer dat jij als befaamd moraalridder nu in samenspraak met de Snow, waar jij je carriere na het MB schap zal voortzetten, zulke praktijken uithaalt. Als jij mij tijdens W73 zou hebben verteld dat jullie dit 5 werelden later hadden gedaan had ik dit niet geloofd.
 
Reactiescore
1.075
Klopt. Ik had het ook niet kunnen doen, dan had ik nu volledig ingesloten gelegen en had ie ipv 12 dorpen in de beginnersbescherming er 14. Maar goed, ik denk dat we hier verder geen discussie over hoeven te voeren en het verder vrij duidelijk is inderdaad? Zo niet kan ik het nog wel uitleggen?

Pls explain xxx
 
Reactiescore
106
5ea188368f6aca747e5ab6990f81d16b.png
 
Bovenaan