[Speeltopic] WwW #315 Strijd om Zweinstein

Reactiescore
723
arbeitman was een aantal potjes terug toch ook als BM verkozen en die heeft toch ook heel lang in het potje gezeten als wolf?
 
Reactiescore
1.286
Simeco
Itsdash

schaamteloze zelf promotie. Heb ik van ome donald geleerd.
 

Combino Pastasaus

Beste Spelleider 20/21
Reactiescore
2.022
De stemmen zijn misschien nog niet geteld, maar ik ben er zeker van dat ik gewonnen ben. Dank voor het vertrouwen allen!
Als nu blijkt dat ik niet gewonnen ben, klaag ik candicute aan voor fraude, maar goed.
 
Reactiescore
1.286
De stemmen zijn misschien nog niet geteld, maar ik ben er zeker van dat ik gewonnen ben. Dank voor het vertrouwen allen!
Als nu blijkt dat ik niet gewonnen ben, klaag ik candicute aan voor fraude, maar goed.
Het is nog niet gedaan, de stemmen per post moeten nog geteld worden?
 
Reactiescore
338
De stemmen zijn misschien nog niet geteld, maar ik ben er zeker van dat ik gewonnen ben. Dank voor het vertrouwen allen!
Als nu blijkt dat ik niet gewonnen ben, klaag ik candicute aan voor fraude, maar goed.

Ik zou ook de stemmen stopzetten en vragen voor hertellingen!
Ik zal de achterban schaamteloos om geld vragen!
 
Reactiescore
1.804
ik eis een hertelling in wakkerdam county!!!!!!
 
Reactiescore
1.804
als ik geen BM ben is er sprake van fraude ongeacht de telling dat staat vast
 
Reactiescore
1.014
Dag 0 BM-Stemming
harry.gif


De Strijd om Zweinstein zal vanaf nu echt last barsten. Maar een strijd kan je niet voeren zonder leider, DE persoon die iedereen mee neemt op weg naar de overwinning!
Ron en Hermelien wisten het al…dit moest Harry worden.

Of Harry dit ook zag zitten, dat is nog niet bekend. Het is nogal wat om iedereen naar jou te laten luisteren, iedereen te laten stemmen zoals jij wilt en iedereen te laten denken zoals jij wilt dat ze denken.. Harry weet dat het een pittige klus zal worden. Zeker met de familie Malfidus en Voldemort op de loer. En laten we Mevrouw Norks niet vergeten, die kruipt misschien ook ergens rond.
Maar ook Ron is geen zekere factor in deze strijd. Hij schrikt al van een klein spinnetje of zijn toverstok is weer eens kapot.

Waar Harry wel op kan vertrouwen zijn zijn andere medestudenten. Zij zullen hem steunen waar nodig.….en of dat nodig is!

Succes Harry Potter
Its Dash

Calamus Incendium, Pr0blieeb en CRISPR weten niet zo goed wat ze van Harry Potter moeten vinden. Gaan ze zich aansluiten bij de strijd of wachten ze af bij het Grote Meer tot de strijd gestreden is? Misschien is het dan wel te laat…
 
Reactiescore
1.286
Dag 0 BM-Stemming
Bekijk bijlage 24417


De Strijd om Zweinstein zal vanaf nu echt last barsten. Maar een strijd kan je niet voeren zonder leider, DE persoon die iedereen mee neemt op weg naar de overwinning!
Ron en Hermelien wisten het al…dit moest Harry worden.

Of Harry dit ook zag zitten, dat is nog niet bekend. Het is nogal wat om iedereen naar jou te laten luisteren, iedereen te laten stemmen zoals jij wilt en iedereen te laten denken zoals jij wilt dat ze denken.. Harry weet dat het een pittige klus zal worden. Zeker met de familie Malfidus en Voldemort op de loer. En laten we Mevrouw Norks niet vergeten, die kruipt misschien ook ergens rond.
Maar ook Ron is geen zekere factor in deze strijd. Hij schrikt al van een klein spinnetje of zijn toverstok is weer eens kapot.

Waar Harry wel op kan vertrouwen zijn zijn andere medestudenten. Zij zullen hem steunen waar nodig.….en of dat nodig is!

Succes Harry Potter
Its Dash

Calamus Incendium, Pr0blieeb en CRISPR weten niet zo goed wat ze van Harry Potter moeten vinden. Gaan ze zich aansluiten bij de strijd of wachten ze af bij het Grote Meer tot de strijd gestreden is? Misschien is het dan wel te laat…
Beste burgers van wakkerdam
Vanavond hebben we een feest van de democratie meegemaakt. Ik wil al mijn kiezers bedanken voor het vertrouwen. Aan de kandidaten wil ik zeggen bedankt voor de tegenstand, nu is het tijd je een waardig verliezer te tonen. Laten we niet te lang blijven dwalen over de uitslag, want die staat vast.
 
Reactiescore
1.804
sta me toe dit verwerpelijk te vinden?
 
Reactiescore
338
Beste burgers van wakkerdam
Vanavond hebben we een feest van de democratie meegemaakt. Ik wil al mijn kiezers bedanken voor het vertrouwen. Aan de kandidaten wil ik zeggen bedankt voor de tegenstand, nu is het tijd je een waardig verliezer te tonen. Laten we niet te lang blijven dwalen over de uitslag, want die staat vast.

Je hebt dus gewoon op jezelf gestemd hahahaha
 

Calamus Incendium

Forum Personality 20/21
Reactiescore
6.278
Dag 0 BM-Stemming
Bekijk bijlage 24417


De Strijd om Zweinstein zal vanaf nu echt last barsten. Maar een strijd kan je niet voeren zonder leider, DE persoon die iedereen mee neemt op weg naar de overwinning!
Ron en Hermelien wisten het al…dit moest Harry worden.

Of Harry dit ook zag zitten, dat is nog niet bekend. Het is nogal wat om iedereen naar jou te laten luisteren, iedereen te laten stemmen zoals jij wilt en iedereen te laten denken zoals jij wilt dat ze denken.. Harry weet dat het een pittige klus zal worden. Zeker met de familie Malfidus en Voldemort op de loer. En laten we Mevrouw Norks niet vergeten, die kruipt misschien ook ergens rond.
Maar ook Ron is geen zekere factor in deze strijd. Hij schrikt al van een klein spinnetje of zijn toverstok is weer eens kapot.

Waar Harry wel op kan vertrouwen zijn zijn andere medestudenten. Zij zullen hem steunen waar nodig.….en of dat nodig is!

Succes Harry Potter
Its Dash

Calamus Incendium, Pr0blieeb en CRISPR weten niet zo goed wat ze van Harry Potter moeten vinden. Gaan ze zich aansluiten bij de strijd of wachten ze af bij het Grote Meer tot de strijd gestreden is? Misschien is het dan wel te laat…
Had mijn wekker speciaal gezet voor half 10.

Gelukkig is deze verkiezing wat simpeler en sneller dan de amerikaanse
 

Deleted User - 487963986

Guest
En nu de amerikaans verkiezingen maar weg laten, voor jullie daar 10 pagina's aan spenderen. ;)
 

Deleted User - 487976997

Guest
En nu de amerikaans verkiezingen maar weg laten, voor jullie daar 10 pagina's aan spenderen. ;)
Volledig mee eens Tigor, zou je zelf wellicht een aftrap hiervoor kunnen doen? Vrij makkelijk om anderen aan te wijzen maar gelijktijdig zelf je handen ervan af te halen.
 

Deleted User - 487963986

Guest
Volledig mee eens Tigor, zou je zelf wellicht een aftrap hiervoor kunnen doen? Vrij makkelijk om anderen aan te wijzen maar gelijktijdig zelf je handen ervan af te halen.

Nou veel valt er nog niet uit te halen vind je?
Ik was net aan het bijlezen, en dat was het eerste wat in me opkwam.
 

Deleted User - 487976997

Guest
Nou veel valt er nog niet uit te halen vind je?
Ik was net aan het bijlezen, en dat was het eerste wat in me opkwam.
Dat vind ik juist een interessant gegeven. Hoe is het mogelijk dat we zo ver zijn dat er al een BM is gekozen, maar dat er nog nauwelijks een zinnige post te vinden is. Speelt iedereen consequent 'op safe' de afgelopen rondjes of is dit voor specifieke personen opvallend te noemen bijvoorbeeld?
 
Bovenaan