Spotprenten

Roald97

Master Commander & Forum Personality 2019
Reactiescore
2.789
Tja, ik snap niet zogoed dat we uberhaupt nog spotprenten maken van verkeerde dodges. We hebben er gisteren ook tegen de 50 gezien bij TAD en Kratje. Offs, full defs, ook recaps met 4 tot 6 edels bashed met halve cleartjes. De vorige massa ook op Noonoo en savior. Ongetwijfeld heeft Spread er ook tientallen/honderden op Cabbage/TLDR/Moam. Part of the game, niemand dodged degelijk met edelspam. Dusja, roasten met foute dodges hoort niet meer bij 'deze tijd' in mijn optiek.
 
Reactiescore
1.242
Tja, ik snap niet zogoed dat we uberhaupt nog spotprenten maken van verkeerde dodges. We hebben er gisteren ook tegen de 50 gezien bij TAD en Kratje. Offs, full defs, ook recaps met 4 tot 6 edels bashed met halve cleartjes. De vorige massa ook op Noonoo en savior. Ongetwijfeld heeft Spread er ook tientallen/honderden op Cabbage/TLDR/Moam. Part of the game, niemand dodged degelijk met edelspam.
Zijn drafts op ongelovig dorp, daar gaat de spotprent over roald, cornflakes met azijn op als ontbijt?
 
Reactiescore
1.278
Het zijn wel altijd dezelfde hier die serieus reageren op spotprenten:biggrin:
 
Reactiescore
1.647
Tja,

Je edelt dorp 2e linie en vijand sloopt ze daarna met een draft. Waar logischerwijs geen kerk staat, Chapeau!

Laat je deze voortaan ook zien:

Screenshot_20200826-122725970_2.jpg

Maar ja, wat is daar voor lol aan :biggrin:
 
Reactiescore
1.278
Pfoe wat zijn ze zuur daar bij imago/pit
 
Reactiescore
1.167
Reactiescore
1.278
Hoezo zuur? Wij hebben toch ook geen dodgefouten bij jullie gepost? ..

Heb je er ons bij cabbage of tldr over gehoord? Volgens mij is Imago al zo'n 10 keer op het forum begonnen over de dodge fouten bij spread.

Buiten dit missen jullie geheel het punt. Het is een spotprent en ik schakel backdrafts nou niet echt bepaald onder dodge fouten. Je kan je er maar druk over maken. Justin die een simpel grapje al niet kan hebben en direct met rapporten moet komen om aan te tonen dat hij toch echt het mannetje is.

Mooi man hoe verbittert je kan worden al loopt de wereld niet zo gemakkelijk als je verwacht had.
 
Bovenaan