Spotprenten

Reactiescore
1.647
Heb je er ons bij cabbage of tldr over gehoord? Volgens mij is Imago al zo'n 10 keer op het forum begonnen over de dodge fouten bij spread.

Buiten dit missen jullie geheel het punt. Het is een spotprent en ik schakel backdrafts nou niet echt bepaald onder dodge fouten. Je kan je er maar druk over maken. Justin die een simpel grapje al niet kan hebben en direct met rapporten moet komen om aan te tonen dat hij toch echt het mannetje is.

Mooi man hoe verbittert je kan worden al loopt de wereld niet zo gemakkelijk als je verwacht had.

Anton, als je denkt dat het verbittering is dan heb je mis. Kan er zoals altijd slecht teken als vertekend beeld word gegeven wat in mijn optiek met die spotprent gebeurde. Mag ik daar dan niet op reageren? Heeft niks met mannetje te maken, enkel snap ik niet waarom je zo'n spotprent maakt als je zelf zulke fouten maakt. Dat is reden dat post.
 

Deleted User - 487957763

Guest
Anton, als je denkt dat het verbittering is dan heb je mis. Kan er zoals altijd slecht teken als vertekend beeld word gegeven wat in mijn optiek met die spotprent gebeurde. Mag ik daar dan niet op reageren? Heeft niks met mannetje te maken, enkel snap ik niet waarom je zo'n spotprent maakt als je zelf zulke fouten maakt. Dat is reden dat post.
Je haalt dorpen door elkaar. Natuurlijk zijn er genoeg fouten bij Kratje gemaakt. Maarja al gooien jullie edelclears op dorpen die al eerder gerecapped waren en wij kunnen zo full clears draften zonder geloof dan kan daar toch gewoon een grapje van af? Gister maakt een cabbage speler ook een prentje, prima toch? Gaan we toch ook nie zeveren van ey wat ga je grappen je staat -60 tegen ons :redface: In tegenstelling tot dat werd de meme vanochtend zelfs nog in de stamchat gedeeld omdat mensen hem leuk vonden.
 
Reactiescore
1.647
Je haalt dorpen door elkaar. Natuurlijk zijn er genoeg fouten bij Kratje gemaakt. Maarja al gooien jullie edelclears op dorpen die al eerder gerecapped waren en wij kunnen zo full clears draften zonder geloof dan kan daar toch gewoon een grapje van af? Gister maakt een cabbage speler ook een prentje, prima toch? Gaan we toch ook nie zeveren van ey wat ga je grappen je staat -60 tegen ons :redface: In tegenstelling tot dat werd de meme vanochtend zelfs nog in de stamchat gedeeld omdat mensen hem leuk vonden.

Zal daarom vast aan mijn bui liggen (zal wel ongesteld zijn). Kon er niet om lachen vanwege dat vertekende beeld. Heb je wel eens, vind voor de rest ondanks dodgefouten (wat gewoon erbij hoort) dat beide kanten erg degelijk spelen en serieuze massa's neerzetten en ook afslaan. Geeft enkel een mooiere wereld en vind dit soort dingen daarom afbreuk daaraan doen. Is enkel mijn mening. Die mening staat niet voor de mening van Pit of Imago zoals Anton suggereerde.
 
Reactiescore
1.278
Anton, als je denkt dat het verbittering is dan heb je mis. Kan er zoals altijd slecht teken als vertekend beeld word gegeven wat in mijn optiek met die spotprent gebeurde. Mag ik daar dan niet op reageren? Heeft niks met mannetje te maken, enkel snap ik niet waarom je zo'n spotprent maakt als je zelf zulke fouten maakt. Dat is reden dat post.

Het is niet dat ik het niet snap, maar hou dan eer aan jezelf door erop te reageren maar niet te bal terug te proberen te kaatsten. Nu komt het over of je overdreven drang hebt om jezelf te bewijzen terwijl iedereen hier om twee van zulke rapportjes gewoon lacht. Het is maar een spotprent en zo'n big deal zijn twee a drie nukes toch niet lijkt me.
 
Reactiescore
1.647
Het is niet dat ik het niet snap, maar hou dan eer aan jezelf door erop te reageren maar niet te bal terug te proberen te kaatsten. Nu komt het over of je overdreven drang hebt om jezelf te bewijzen terwijl iedereen hier om twee van zulke rapportjes gewoon lacht. Het is maar een spotprent en zo'n big deal zijn twee a drie nukes toch niet lijkt me.

Heb je ook gelijk in, zoals daarna zei ligt vast gewoon aan mij vandaag. Ben in niet zo'n lekkere bui. Kan je idd maar beter niet op AF kijken dat soort dagen xD
 

Calamity.

Beste offer 20/21
Reactiescore
10.632
Wordt tijd voor wat quality meme series denk ik, zal er binnenkort eens voor gaan zitten
 

Calamity.

Beste offer 20/21
Reactiescore
10.632
Bovenaan