Top/Flop spelers

Reactiescore
1.075
En wat doe jij nu dan? Jij doet af alsof de rest wat is gebeurd op een normale manier is gedaan. Maar als jullie zo het spelletje spelen hoef ik mij niet aan alle nette voorschriften te houden.
Ik kan het nog wel een keer duidelijk maken, maar onze keuze om te blijven aanvallen is gebaseerd op acties die door Giorni zijn gedaan. Wij hebben de stab niet gedaan, dus voel ik me daartoe ook niet verplicht om, als Giorni het ook zo speelt (zie drkhunter, zie edelen in onze safe van Tinus, zie spionage) om op te houden met aanvallen. Dat je boos bent kan ik begrijpen. Maar er was 0,0 zelfreflectie, en dat is er zo te zien nu nog steeds niet.



Dat heb je volledig uit zijn context getrokken en heb ik je ook al eerder medegedeeld. Er werd mij verteld dat Heisenberg een nap vroeg aan Tinus. Heb toen gezegd niet doen of annuleren indien mogelijk. Volgens Tinus kon dat laatste omdat Heisenberg nog niet had gelezen maar hebben niks van de conversatie of context meegekregen.

Uiteindelijk bleek om 8 of 9 uur smorgens dus pas dat Heisenberg niet degene is geweest die met een concreet voorstel kwam en slechts had geschreven 'wil je een nap'. De echte 'nap' was een soort van gebiedende wijs van Tinus. Zoals gezegd, niet echt een afspraak. Maar van die pms waren wij niet op de hoogte. Dus kan je ons moeilijk verwijten, en toen waren dus al 200 edels onderweg



Yeah right, de stab wordt gepleegd door Tinus, op Heisenberg, en dan moet Dymotare met een voorstel komen. Tuurlijk. Heb je nog meer van dit soort domme uitspraken? Jij had overigens een informeel voorstel gedaan aan Jens. Dus kom nou. Wat een onzin.




Van een samenwerking tussen Cabbie en Drkhunter was ook 100% sprake. Toch vond Giorni het normaal daarin te springen ondanks dat Cabbie absoluut geen redelijke opzegtermijn heeft gekregen. Dusja voort wat, hoort wat. Als je ons stabbers noemt vanwege TInus, zijn jullie stabbers vanwege Drkhunter. Kan je wel weer gaan blaten dat het allemaal niet relevant is. Maar dat zien wij toch anders.

Kan natuurlijk ook nog uitgebreid gaan schrijven over hoe het account Heisenberg is gebanned omdat het expres heeft gemulti-acced met een account in Stay! (en VIK). Maar goed, ik heb mijn punt allang gemaakt. Jullie zijn allemaal een stel schijnheilen, zelfs nu de wereld al gespeeld is.
Maar alleen omdat het kwartje de verkeerde kant op is gevallen is het allemaal niet normaal stab en bla bla bla. Het is goed met je.

Je blijft die stab maar afschrijven als iets normaals en naar andere dingen verwijzen.
Vergeet niet dat destiny net drk stabde en niet omgekeerd.
Er was effectief een nap tussen beide partijen en deze is verbroken omdat het hun beter uit kwam. Dat is puur een stab.
De stab op HH is al genoeg besproken en dat was gewoon erg smerig spel vanuit tinus en stay.
Je plant een massa en een cruciale speler in deze massa pleegt een stab, dan is het idd normaal dat je zelf met een oplossing ervoor komt. Maar ik denk dat het iets minder erg is wanneer het op je eigen front is ofniet ;)
Dat de speler op 3 accs gelogd is om expres een ban aan te smeren is al meermaals ontkracht. Hij logde al weken niet meer op HH en toch werd HH gebanned. Dat is en blijft gewoon een fout vanuit het support team.

Dat spelers info doorsturen is ook volledig aan jezelf te danken. Het zou helpen dat je niet volledige stammen gaat verplichten op intern te gaan, maar het is wel al langer duidelijk dat je geen of nauwelijks moraal hebt. Al is dat een wederkerend iets bij meerdere stay spelers.
Indien spelers verder willen spelen zouden ze katas op hun dak krijgen. Dat is puur misplaatste arrogantie. Als je niet wilt dat ze verder gaan edel je ze gewoon weg ipv sneu te gaan kataen. Stay is geen haar beter dan pakweg een KaKaKa en zo zullen ze ook onthouden worden. Katas, stabs en bots = stay.
 

Deleted User - 487965883

Guest
Je blijft die stab maar afschrijven als iets normaals en naar andere dingen verwijzen.
Vergeet niet dat destiny net drk stabde en niet omgekeerd.
Er was effectief een nap tussen beide partijen en deze is verbroken omdat het hun beter uit kwam. Dat is puur een stab.
De stab op HH is al genoeg besproken en dat was gewoon erg smerig spel vanuit tinus en stay.
Je plant een massa en een cruciale speler in deze massa pleegt een stab, dan is het idd normaal dat je zelf met een oplossing ervoor komt. Maar ik denk dat het iets minder erg is wanneer het op je eigen front is ofniet ;)
Dat de speler op 3 accs gelogd is om expres een ban aan te smeren is al meermaals ontkracht. Hij logde al weken niet meer op HH en toch werd HH gebanned. Dat is en blijft gewoon een fout vanuit het support team.

Dat spelers info doorsturen is ook volledig aan jezelf te danken. Het zou helpen dat je niet volledige stammen gaat verplichten op intern te gaan, maar het is wel al langer duidelijk dat je geen of nauwelijks moraal hebt. Al is dat een wederkerend iets bij meerdere stay spelers.
Indien spelers verder willen spelen zouden ze katas op hun dak krijgen. Dat is puur misplaatste arrogantie. Als je niet wilt dat ze verder gaan edel je ze gewoon weg ipv sneu te gaan kataen. Stay is geen haar beter dan pakweg een KaKaKa en zo zullen ze ook onthouden worden. Katas, stabs en bots = stay.

:biggrin:
 
Reactiescore
1.094
Ik ga hier ook gewoon niet meer serieus op in. Het raakt kant noch wal, en het meeste wat erop te zeggen valt heb ik al duidelijk en eerder gezegd.
Drkhunter was overduidelijk de stabber, omdat Drkhunter afspraken niet nakwam, en aanviel zonder redelijk opzegtermijn. Het is vanzelfsprekend dat als je een nap afspreekt omwille verbroken afspraken, dat iedereen die onderdeel was van die afspraken, dat daar de nap voor geldt.

Kan verder gezeur over katapulten totaal niet serieus nemen. Niet van jou. Hier zeuren dat wij met een compensatie voorstel moesten komen, terwijl je zelf een voorstel hebt gedaan aan jens, hoe informeel dan ook. Maar ook echt 0 tijd erover hebt laten groeien door gelijk met katapulten te gooien en al je dorpen af te breken. Kansloos.
 
Reactiescore
41
Je blijft die stab maar afschrijven als iets normaals en naar andere dingen verwijzen.
Vergeet niet dat destiny net drk stabde en niet omgekeerd.
Er was effectief een nap tussen beide partijen en deze is verbroken omdat het hun beter uit kwam. Dat is puur een stab.
De stab op HH is al genoeg besproken en dat was gewoon erg smerig spel vanuit tinus en stay.
Je plant een massa en een cruciale speler in deze massa pleegt een stab, dan is het idd normaal dat je zelf met een oplossing ervoor komt. Maar ik denk dat
het iets minder erg is wanneer het op je eigen front is ofniet ;)
Dat de speler op 3 accs gelogd is om expres een ban aan te smeren is al meermaals ontkracht. Hij logde al weken niet meer op HH en toch werd HH gebanned. Dat is en blijft gewoon een fout vanuit het support team.

Dat spelers info doorsturen is ook volledig aan jezelf te danken. Het zou helpen dat je niet volledige stammen gaat verplichten op intern te gaan, maar het is wel al langer duidelijk dat je geen of nauwelijks moraal hebt. Al is dat een wederkerend iets bij meerdere stay spelers.
Indien spelers verder willen spelen zouden ze katas op hun dak krijgen. Dat is puur misplaatste arrogantie. Als je niet wilt dat ze verder gaan edel je ze gewoon weg ipv sneu te gaan kataen. Stay is geen haar beter dan pakweg een KaKaKa en zo zullen ze ook onthouden worden. Katas, stabs en bots = stay.

Ik vond wel mooi anders
 
Reactiescore
14
Je blijft die stab maar afschrijven als iets normaals en naar andere dingen verwijzen.
Vergeet niet dat destiny net drk stabde en niet omgekeerd.
Er was effectief een nap tussen beide partijen en deze is verbroken omdat het hun beter uit kwam. Dat is puur een stab.
De stab op HH is al genoeg besproken en dat was gewoon erg smerig spel vanuit tinus en stay.
Je plant een massa en een cruciale speler in deze massa pleegt een stab, dan is het idd normaal dat je zelf met een oplossing ervoor komt. Maar ik denk dat het iets minder erg is wanneer het op je eigen front is ofniet ;)
Dat de speler op 3 accs gelogd is om expres een ban aan te smeren is al meermaals ontkracht. Hij logde al weken niet meer op HH en toch werd HH gebanned. Dat is en blijft gewoon een fout vanuit het support team.

Dat spelers info doorsturen is ook volledig aan jezelf te danken. Het zou helpen dat je niet volledige stammen gaat verplichten op intern te gaan, maar het is wel al langer duidelijk dat je geen of nauwelijks moraal hebt. Al is dat een wederkerend iets bij meerdere stay spelers.
Indien spelers verder willen spelen zouden ze katas op hun dak krijgen. Dat is puur misplaatste arrogantie. Als je niet wilt dat ze verder gaan edel je ze gewoon weg ipv sneu te gaan kataen. Stay is geen haar beter dan pakweg een KaKaKa en zo zullen ze ook onthouden worden. Katas, stabs en bots = stay.
Ook credits aan Edel je moer aub!

Ik verwacht dat de stam 'Skeng Gang' het erg ver gaat schoppen!

Best een sterke voorspelling, Skeng Gang heeft in principe namelijk de wereld gewonnen!
 
Reactiescore
177
Je blijft die stab maar afschrijven als iets normaals en naar andere dingen verwijzen.
Vergeet niet dat destiny net drk stabde en niet omgekeerd.
Er was effectief een nap tussen beide partijen en deze is verbroken omdat het hun beter uit kwam. Dat is puur een stab.
De stab op HH is al genoeg besproken en dat was gewoon erg smerig spel vanuit tinus en stay.
Je plant een massa en een cruciale speler in deze massa pleegt een stab, dan is het idd normaal dat je zelf met een oplossing ervoor komt. Maar ik denk dat het iets minder erg is wanneer het op je eigen front is ofniet ;)
Dat de speler op 3 accs gelogd is om expres een ban aan te smeren is al meermaals ontkracht. Hij logde al weken niet meer op HH en toch werd HH gebanned. Dat is en blijft gewoon een fout vanuit het support team.

Dat spelers info doorsturen is ook volledig aan jezelf te danken. Het zou helpen dat je niet volledige stammen gaat verplichten op intern te gaan, maar het is wel al langer duidelijk dat je geen of nauwelijks moraal hebt. Al is dat een wederkerend iets bij meerdere stay spelers.
Indien spelers verder willen spelen zouden ze katas op hun dak krijgen. Dat is puur misplaatste arrogantie. Als je niet wilt dat ze verder gaan edel je ze gewoon weg ipv sneu te gaan kataen. Stay is geen haar beter dan pakweg een KaKaKa en zo zullen ze ook onthouden worden. Katas, stabs en bots = stay.


Kom je weer met je bots waarom is er dan niemand gebanned? Elke wereld verkondig je weer hetzelfde op 71 ook al leer spelen ipv alleen maar te zeiken!
 
Reactiescore
1.075
Kom je weer met je bots waarom is er dan niemand gebanned? Elke wereld verkondig je weer hetzelfde op 71 ook al leer spelen ipv alleen maar te zeiken!

Kan je me 1 quote geven van een timebot uitspraak op w71 dan? Feit is dat ik de bewijzen gewoon heb en er 3 spelers uit je eigen stam een verschillende uitleg geven voor die strakke 1 ms timings. Iedereen weet precies hoe het zit maar iedereen geeft een andere uitleg. Best vreemd dan.
 
Reactiescore
41
Kan je me 1 quote geven van een timebot uitspraak op w71 dan? Feit is dat ik de bewijzen gewoon heb en er 3 spelers uit je eigen stam een verschillende uitleg geven voor die strakke 1 ms timings. Iedereen weet precies hoe het zit maar iedereen geeft een andere uitleg. Best vreemd dan.

Dat jij niet op 1 ms kan timen, wilt niet zeggen dat anderen meteen aan het botten zijn he.
 
Reactiescore
1.094
Stel je voor, van de triljoenen edels die deze wereld zijn verzonden zijn er 2 door middel van t-timen op 1 ms achter een andere set edels getimed.

Verder zei desperado zelf op discord dat het met 't-timen' was. Dus dat zou enige antwoord moeten zijn
 
Reactiescore
177
Kan je me 1 quote geven van een timebot uitspraak op w71 dan? Feit is dat ik de bewijzen gewoon heb en er 3 spelers uit je eigen stam een verschillende uitleg geven voor die strakke 1 ms timings. Iedereen weet precies hoe het zit maar iedereen geeft een andere uitleg. Best vreemd dan.

Heb geen bewijzen gezien man want iedereen kan uit 200 edels timen met 5 edels tegelijk heus wel 10% binnen 10 ms krijgen. Als je die bewijzen hebt lever ze aan tw mods aan dan zouden er bans moeten volgen toch....
 
Reactiescore
1.094
Het is ook gewoon zoeken, naar ook maar iets negatiefs om zijn marginale P&P kracht bij te zetten.
 
Reactiescore
1.094
Die komma was om de klemtoon op 'naar' te leggen. Ik was te lui om het teken voor accent aigu op te zoeken op m'n toetsenbord. Dus vond dat wel toepasselijk. Trouwens als we moeilijk gaan doen over interpunctie op dit forum dan ben je volgend jaar nog bezig posts te verbeteren.
 
Reactiescore
983
Hij moet zich met iets bezighouden als hij altijd overal kansloos wordt weggespeeld natuurlijk :O
 
Reactiescore
1.075
Pfoe, weggespeeld worden, dat moet toch al sinds w57 geleden zijn.
 
Reactiescore
1.075
Heb geen bewijzen gezien man want iedereen kan uit 200 edels timen met 5 edels tegelijk heus wel 10% binnen 10 ms krijgen. Als je die bewijzen hebt lever ze aan tw mods aan dan zouden er bans moeten volgen toch....

Het verschil is dat dit niet uit 200 edels is maar 10 keer na elkaar een clear 1 ms voor een edel in 1 try. Als je zelf niet ziet dat dat onmogelijk is.
 
Bovenaan