GruttePi3r

Reactiescore
92
Nu zijn het opeens ook nog rekruuts? Eerst dacht ik alleen een samenwerking maar nu gaan jullie spelers van TWD rekruteren zonder dat hun leiding er iets van afweet?
Weet de leiding van stress van jullie join van karo ? Een account dat hellemaal opgedeeld word door f5 gooien jullie even redingsboei ? Stinkt ook wel wat niet?
 

Deleted User - 487710895

Guest
Weet de leiding van stress van jullie join van karo ? Een account dat hellemaal opgedeeld word door f5 gooien jullie even redingsboei ? Stinkt ook wel wat niet?
Dat weet de leiding van stress.

Net als onze rekruuts bij P. ook gewoon in heel P. zijn besproken, niet alleen de leiding.

Jullie stelen eerst leden van de vijand (zoals ook in het topic solidje de droeftoeter te zien is), en nu wordt het ook goed gepraat dat jullie lijnen hebben gemaakt achter de rug om van heel TWD.

hier nogmaals je lijnen:
ba1e97f7a0feb0aac603f988835cf420-png.jpg

Door iedereen werd deze samenwerking ontkend, en nu ik het harde bewijs post worden jullie boos.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Deleted User - 487971803

Guest
Ik ben nooit door F5 gepasseerd? Ik ben nooit groter dan zij geweest...
Verder moet je de post maar eens goed lezen, want het gaat niet om een samenwerking tegen stress, maar over een samenwerking met NT en PiS waar alle andere leden van TWD niet bij betrokken zijn.
Voor karo zijn er ook afspraken gemaakt tussen aantal TWD spelers en F5.
Wist ik daar alles van? Nope.
Ben hier bij betrokken? Nope.
Moeten alle spelers bij zaken betrokken zijn waarbij zij niks te zoeken hebben? Nope.
 

Deleted User - 487710895

Guest
Voor karo zijn er ook afspraken gemaakt tussen TWD spelers en F5.
Wist ik daar alles van? Nope.
Ben hier bij betrokken? Nope.
Moeten alle spelers bij zaken betrokken zijn waarbij zij niks te zoeken hebben? Nope.
Maar dat is een aanvalspact waar F5 en TWD voordeel van hebben. Jij impliceert dus dat TWD en F5 beide profiteren als NT en PiS overstappen..?


Hotel?
Trivago.
 

Deleted User - 487971803

Guest
Maar hoezo stappen wij over? Waar is je harde bewijs?

Zie alleen bewijs van een aanvalspact tussen NT en PoS met een aantal F5 spelers?
 
Reactiescore
1
Ik word persoonlijk een beetje moe van het constante modder gooien richting NT, ons en F5.

Wij hebben met enkele F5 leden een aanvalspact gesloten en that’s it.
Na de eerdere post van Rudyniet is de niet bestaande overstap naar F5 ook binnen TWD aangehaald, hier hebben zowel NT als wij duidelijk aangegeven gewoon bij de drinkers te blijven en daarmee lijkt me de kous inmiddels wel af?

Misschien wordt het langzaam eens tijd om een nieuwe obsessie te zoeken waar je jezelf in vast kunt bijten. @RudyNiet
 
Reactiescore
92
Elke speler in f5 doet wat hij wil in zijn edellijn , Dus als ik een persoonlijke nap wil met iemand waarom niet ?
Als ik karo wil wegwerken en die heeft nog vijanden wrm vraag ik dan niet aan twd om samen een aanval te doen ?
Daarvoor moet ik toch niet leiding van Twd en f5 aanspreken ?
Gewoon de grenzende spelers.
Nee jullie werken met 5 stammen samen tegen ons das iets anders.
Als ik zeg als er spelers zijn die willen joinen moet f5 dat bekijken en dan moeten de leden die de overstap maken het aan hun oude leiding weergeven en een nap of iets anders regelen om een nette overgang te maken.
Natuurlijk wil de leiding van twd geen lid kwijt maar volgens mij beslissen de leden zelf in welke stam je zit en niet de leiding.
Raar idee heb je wel van hoe zo iets werkt
 

Deleted User - 487710895

Guest
Ik word persoonlijk een beetje moe van het constante modder gooien richting NT, ons en F5.

Wij hebben met enkele F5 leden een aanvalspact gesloten en that’s it.
Na de eerdere post van Rudyniet is de niet bestaande overstap naar F5 ook binnen TWD aangehaald, hier hebben zowel NT als wij duidelijk aangegeven gewoon bij de drinkers te blijven en daarmee lijkt me de kous inmiddels wel af?

Misschien wordt het langzaam eens tijd om een nieuwe obsessie te zoeken waar je jezelf in vast kunt bijten. @RudyNiet
Toegegeven nadat het te heet werd onder je voeten... Er staat toch duidelijk dat je leider hier niets van af wist. Maar de toekomst laat wel blijken of ik gelijk heb. Ik hoop zelf ook van niet.

Natuurlijk wil de leiding van twd geen lid kwijt maar volgens mij beslissen de leden zelf in welke stam je zit en niet de leiding.
Raar idee heb je wel van hoe zo iets werkt
En wat is het nou? Jij zegt nu dat ze wel naar jullie komen, maar PiS hierboven zegt dat ze niet naar jullie toe komen...? Jullie spreken elkaar tegen en daardoor wordt het 2 verhalen vanuit jullie kant. Dat duidt vaak op dat iets niet helemaal klopt, en dat de ene de waarheid spreekt en de ander zichzelf probeert te verdedigen. En hoe ik het zie is dat NT en PiS in TWD zitten tot het moment dat F5 hun kan gaan redden, en dan stappen ze over en laten ze hun eigen stam stikken. Daar kan ik niet tegen en dan ben je sneu. Is TWD zo slecht in de ogen van NT en PiS dat ze denken het daar niet lang vol te kunnen houden? Was TWD enkel een stammetje om hun eigen hagje voor een maandje te kunnen redden? Raar idee dat jij dit niet vies spel vind.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Deleted User - 487970061

Guest
Toegegeven nadat het te heet werd onder je voeten... Er staat toch duidelijk dat je leider hier niets van af wist. Maar de toekomst laat wel blijken of ik gelijk heb. Ik hoop zelf ook van niet.
Het helpt in een discussie om de reacties van een ander te lezen. Ze stappen niet over, ze hebben afspraken gemaakt om samen te werken/elkaar niet in de weg te liggen. Dat zijn pgbs, de normaalste zaak van de wereld.

Dat gezegd hebbende is edellijnen delen wel een van de meest trieste dingen die ik voorbij heb zien komen sinds ik weer actief ben en dan heb ik ook het topic over die universiteitoverwinning gelezen :redface:
 

Deleted User - 487971803

Guest
Toegegeven nadat het te heet werd onder je voeten... Er staat toch duidelijk dat je leider hier niets van af wist. Maar de toekomst laat wel blijken of ik gelijk heb. Ik hoop zelf ook van niet.
Te heet onder de voeten terwijl er echt niks spannends is?
Denk eerder dat je een heet hoofd hebt omdat je bent gepasseerd door F5 en je nu je ei al weken kwijt moest.
 

Deleted User - 487710895

Guest
Te heet onder de voeten terwijl er echt niks spannends is?
Denk eerder dat je een heet hoofd hebt omdat je bent gepasseerd door F5 en je nu je ei al weken kwijt moest.
Wordt er tegen mij gezegd dat ik beter moet lezen terwijl ik al heb gepost dat ik nooit door F5 gepasseerd ben... Ik heb nooit meer punten gehad dan zij. Jammer dat ik in herhaling moet vallen voor jou.

Het helpt in een discussie om de reacties van een ander te lezen. Ze stappen niet over, ze hebben afspraken gemaakt om samen te werken/elkaar niet in de weg te liggen. Dat zijn pgbs, de normaalste zaak van de wereld.

Dat gezegd hebbende is edellijnen delen wel een van de meest trieste dingen die ik voorbij heb zien komen sinds ik weer actief ben en dan heb ik ook het topic over die universiteitoverwinning gelezen :redface:
Ik lees toch mafketel zijn posts? die zegt wel dat er gerekruteert gaat worden tot 2 maal toe.
 

Deleted User - 487971803

Guest
Wordt er tegen mij gezegd dat ik beter moet lezen terwijl ik al heb gepost dat ik nooit door F5 gepasseerd ben... Ik heb nooit meer punten gehad dan zij. Jammer dat ik in herhaling moet vallen voor jou.


Ik lees toch mafketel zijn posts? die zegt wel dat er gerekruteert gaat worden tot 2 maal toe.
Dan kan jij nogmaals niet lezen.

Dorpmafketel heeft nergens beaamd dat er gerecruit gaat worden. Hij heeft alleen beaamd dat het hem niks uitmaakt mocht dit gebeuren.
 

Deleted User - 487710895

Guest
Dan kan jij nogmaals niet lezen.

Dorpmafketel heeft nergens beaamd dat er gerecruit gaat worden. Hij heeft alleen beaamd dat het hem niks uitmaakt mocht dit gebeuren.

Plus wat maakt het uit of wij deze leden recruiten ?
Is dat dan een schande als wij als f5 aan versterking denken ?

Natuurlijk wil de leiding van twd geen lid kwijt maar volgens mij beslissen de leden zelf in welke stam je zit en niet de leiding.
Raar idee heb je wel van hoe zo iets werkt
 

Deleted User - 487971803

Guest
'Wat maakt het uit Of wij deze leden recruiten?' Waar staat dan dat wij naar f5 zouden gaan of dat zij ons recruiten?

Bij je tweede quote snap ik nieteens wat je bedoeld.
 

Deleted User - 487967552

Guest
Hierbij bevestig je toch gewoon wat The white puppy zegt? Is lezen nou werkelijk zou moeilijk?
 

Deleted User - 487710895

Guest
Zoals ik eerder zei, ik hoop da je gelijk hebt.

Maar wanneer je 2 account mee neemt in edellijnen en de rest van de Stam links laat liggen zou ik zeggen dat ze vroeg of laat gerekruut worden danwel voor MB of iets dergelijks, maar NT kennende gaat die niet MBen, en wilt die later ook zeker bij de winnende stam.
 
Reactiescore
71
@RudyNiet ga toch janken man jeezs

"wij stelen leden van de vijand" VOLGENS MIJ melden zij zich PERSOONLIJK VRIJWILLIG aan, dat jij nou in iedereen zijn kont zit te kruipen om te rekuteren
 

Deleted User - 487710895

Guest
Verwacht eigenlijk wel een supersorry van je. Deze valse beschuldiging zijn niet bepaald netjes van je. Daarnaast post je ook nog interne info van F5 die je hebt verkregen van je mol.

De enige die vieze handen heeft ben jij ;)
kAn jE nIeT LEzEn? ik zeg dat ik dit toegestuurd heb gekregen, zelfs van een speler die helemaal nooit in F5 heeft gezeten... En die heeft het dus gekregen van iemand uit F5 (Illy zoals je kan zien). Dus wanneer jullie iedereen buiten je stam zelf die edellijnen doorsturen moet je niet gek opkijken wanneer ze naar buiten komen...
 
Bovenaan