Top/Flop Stammen

  • Topicstarter Deleted User - 487871837
  • Startdatum
Reactiescore
3.457
Ik quote vrij duidelijk jou bericht. Dus nogmaals is het belangrijk voor jou wie op nr1 staat?
Zoals je wel kan lezen klaphark reageer ik op een quote van je stamgenoot ,malloot
Rijmt allemaal
Begrijpend lezen is erg moeilijk voor jou ,komt wel met de jaren heur
 
Reactiescore
1.454

Commentaar mag iedereen best hebben Inge, maar leugens verspreiden gaat er bij ons niet in. Verder is het vaak geen commentaar wat ze hebben, maar ze proberen excuses te zoeken waarom ze falen. INNI en Pion hebben letterlijk nog niks goed gedaan tegen ons, dus dan gaan ze maar roepen R2W etc. om hun eigen falen te verbloemen.
 
Reactiescore
533
Meer dan de helft van jullie dorpen zijn intern en dat kan wel een hoop zeggen of jullie goed of slecht zijn!
Jullie kiezen namelijk voor de easy way, makkelijk gratis dorpjes pakken om snel groot te worden.
Dit zegt enorm veel over een speler die kiest voor de makkelijke weg.
Rang 1 door internen,wees er trots op ;-)
Toen werd aangehaald dat INNI en met R2W wou fuseren en met Pion/Tring NAP tegen R2W wou spelen hoorde ik je niet.
Nu ben je weer springlevend.

Ik neem INNI daarin niets kwalijk hoor, dat is de weg van TW. Maar ik geef dit voorbeeld aan om aan te tonen dat je hier enkel bent als het is om te klagen over R2W. Zoals altijd.
En sorry, maar in zo'n mensen hoeven we eigenlijk geen tijd of energie te steken.

Fijne feesten voor de rest en beste wensen voor het volgende jaar.
 
Reactiescore
533
Ofterwijl, bij een beetje kritiek gaat heel R2W janken op het AF. Ze maken hun eigen regels, dat is wel te zien ;)
Ik kan best tegen kritiek hoor. Maar als het selectieve kritiek is en slecht onderbouwt dan hoef je bij mij niet af te komen.

Net zoals jouw verhaal dus.
 
Reactiescore
614
Oh en ben altijd eerste geweest de afgelopen jaren

Ik kan zo een wereld opnoemen waar dat niet zo is hoor. Focus je lekker op de werelden waar je speelt Inge, gok dat ze daar al gek genoeg van je worden ;)

Zoals je wel kan lezen klaphark reageer ik op een quote van je stamgenoot ,malloot
Rijmt allemaal
Begrijpend lezen is erg moeilijk voor jou ,komt wel met de jaren heur

Zorg je dat met kerst meer dan alleen je maag gevuld wordt? Je kan het gebruiken zo te lezen.
 

DeletedUser73696

Guest
Ik kan best tegen kritiek hoor. Maar als het selectieve kritiek is en slecht onderbouwt dan hoef je bij mij niet af te komen.

Net zoals jouw verhaal dus.

Volgensmij is dat onderbouwt met screenshots en bewijs. Alleen zolang je alleen in je eigen waarheid blijft geloven, zal je nooit een betere speler of gerespecteerd worden ;)
 
Reactiescore
1.367
Reactiescore
1.367
Ik doel op R2W uiteraard, dit keer niet falen he.
Waarom zou je uiteraard doelen op r2w?
De stammen zijn totaal anders net als de spelers...
Maar leuk dat jij ook je plasje komt plegen over dingen waar je geen kennis van hebt.
 
Reactiescore
7.940
Waarom zou je uiteraard doelen op r2w?
De stammen zijn totaal anders net als de spelers...
Maar leuk dat jij ook je plasje komt plegen over dingen waar je geen kennis van hebt.

Haha Danny, op w63 had je altijd een grote bek tegenover de vijand en dat zie ik nu weer terug. Je zit weeral in de nummer 1 stam en het grote mondje is weer aanwezig, toen Bellum werd gepakt was je nergens in geen velden en wegen meer te bekennen en ging je op delete toen ze op je deur klopten. Ik zeg alleen maar dat je deze wereld wat beter je best moet doen om het geen fiasco te laten worden.
 
Reactiescore
1.367
Haha Danny, op w63 had je altijd een grote bek tegenover de vijand en dat zie ik nu weer terug. Je zit weeral in de nummer 1 stam en het grote mondje is weer aanwezig, toen Bellum werd gepakt was je nergens in geen velden en wegen meer te bekennen en ging je op delete toen ze op je deur klopten. Ik zeg alleen maar dat je deze wereld wat beter je best moet doen om het geen fiasco te laten worden.

Ik een grote bek? Geen idee, pak ff wat quotes, wil je? Maar als jij pretendeerd dat bellum gepakt is heb jij totaal geen enkele kennis van zaken. Bellum is verneukt door een paar spelers die samen de halve wereld aan rim wilden nemen. En bellum is later verraden door spelers die maanden lang de boel op stelten gezet hebben, geheime naps met hun front namen, massa's vragen, constant afblazen op het laatste moment en de rim spelers geen front lijnen gunden. De eerste massa van ze heb ik dan ook gedeffed met Jelle samen, waarna ik er iemand anders op heb laten zetten. Het account is dan ook niet op delete gegaan, toen de meeste andere accounts kapot gingen is er gewoon niet meer gedeffed en had het nog bestaan als innogames het einde wereld spel een keer niet verneukt.

In geen enkel opzicht is bellum vergelijkbaar met r2w.

Maar opnieuw, leuk dat jij ook je plasje komt plegen over dingen waar je geen kennis van hebt.
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
7.940
Het is goed met je Danny, heb die wereld goed gevolgd en Bellum bestond uit en bende lafaards en runners, kun je wel weer een heel verhaal ophouden maar jij was één van degene die oververtegenwoordigd was op het AF toen met een hele grote mond toen Bellum nog liep. Altijd de schuld van een ander maar nooit van jezelf. En ja ik speelde in Kak, heb zelfs de huidige nummer #1 van deze wereld samen met de stam kapot gebashed, maar dat was ook niks want na een dag was dat account ook al runnen.
 
Reactiescore
614
Haha Danny, op w63 had je altijd een grote bek tegenover de vijand en dat zie ik nu weer terug. Je zit weeral in de nummer 1 stam en het grote mondje is weer aanwezig, toen Bellum werd gepakt was je nergens in geen velden en wegen meer te bekennen en ging je op delete toen ze op je deur klopten. Ik zeg alleen maar dat je deze wereld wat beter je best moet doen om het geen fiasco te laten worden.

Geheel ander team en dus totaal irrelevant. Account heeft zich bewezen op weg naar de top en tijdens een geslaagde massa op deze w. Tot dusver dus geen vuiltje aan de lucht :)
 
Bovenaan