Golden Awards

Reactiescore
2.064
Daarover gesproken trouwens: vraag aan je co Rene maar even hoe moeilijk boerlimiet werelden zijn :p
Ben ik het wel mee eens, als deffer ben je flink in nadeel. Jij hebt op boer werelden ook laten zien, dat je flink goed kan deffen en fronten kan standhouden.

Over de discussie kwa early en late game werelden. Ik denk niet dat we de werelden van paar jaar geleden kunnen vergelijken met de werelden van nu. Er zit veel verschil in de gameplay, mede door scripts, gebouwen, actievitijd en andere factoren is het anders spelen geworden. Maar het is nog steeds leuk om een wereldje te pakken.
 
Reactiescore
1.094
Dus dan kom je weer terug op wat Sevii een paar pagina's terug postte.

Niet om de zuurpruim uit te hangen maar toch iets wat ik me afvraag:

Is het niet de bedoeling van dit topic dat er beoordeeld gaat worden op basis van statistieken, acties,.. van deze wereld?

Nu zie ik bijvoorbeeld (recent voorbeeld, zijn er nog anderen genoeg) een award voor beste speler naar dba vanwege "ze op meerdere werelden wat hebben laten zien en dat nu vast ook wel weer zullen doen".
Heb niets tegen DBA, Jonah is dan ook een topkerel (ken de rest van het team niet echt) maar ik dacht dat het de bedoeling was van dit topic dat we op zoek gingen naar spelers / stammen in elke categorie op basis van wereld 69. Tuurlijk kan je weten van teams dat ze zeer degelijk zijn en zal dat altijd in iemand zijn stem meetellen maar het is toch ook niet de bedoeling dat we gewoon simpel awards uitdelen aan spelers die vorige werelden heel wat gepresteerd hebben.

Feit dus Coruscant zegt dat Dragonshield3 niet in het verleden moet lullen valt dus onder enige vorm van hypocrisie omdat er zelf ook nog amper wat gepresteerd is op deze wereld terwijl er wel de grote waffel wordt opgehangen, alleen maar omdat er een paar werelden geleden iets is gewonnen, of je die nou wel of niet kan vergelijken.
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser80637

Guest
Beste speler:
Kazuya Mishima.

Staat altijd voor je klaar wanneer je ze nodig hebt, toppertjes!

Beste stam:
Fuifje!

Gezellige mensen om mee te spelen & daar gaat het om, toch?:)

De beste stam speler:
Ik
natuurlijk, wie wilt er nou niet met mij in een stam, duhh.

Het grootste ego:
Laurens.

Altijd leuk om zijn postjes op AF&W'app te lezen, genieten.

Beste leider:
Kwa ervaring & meningen van andere zet ik hier toch maar Warre v. Schedel neer.

Slechte leider:
Crime Gemert.


Meest overschatte stam:
-

Meest onderschatte stam:
-

Meest onderschatte speler:
De Pretbedervers

Die gaat iedereen nog wel even een poepje laten ruiken.

Met wie zou zeker graag in een stam zitten:
De PretBedervers & Kazuya Mishima.

Wat een cuties zijn beide teams!

Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten:
AyVamos.

Wat een droeftoeter, dorpen laten internen op W64 zodat ie pre-made kon starten op W69, big OOF...

Favoriete forum poster:
Laurens


Meest belovende speler voor de toekomst:
De PretBedervers


Meest belovende stam(men) voor de toekomst:
One. & Walk.

Sterke premade(S) waar, op Walk. na (behalve Jonas), leuke spelers in spelen.

Mooiste stam naam:
Fuifje!

Anders zouden we 'em niet kiezen, toch?

Mooiste profiel foto van spelers:
Kalm met die Vodka
.

Mooiste profiel foto van stammen:
Wij uiteraard.
 
Reactiescore
983
Bedankt voor jouw geweldig objectieve lijstje, ik heb alweer spijt jou in die van mij opgenomen te hebben maar ach het zal misschien dat zijn dat naar je hoofd is gestegen :rolleyes:

Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten:
AyVamos.

Wat een droeftoeter, dorpen laten internen op W64 zodat ie pre-made kon starten op W69, big OOF...

Hier wil ik je toch wel even tegen gaan aangezien ik op W64 de tegenstander ben van Vamos & op W69 de stamgenoot.
Vamos is op W64 1 van de laatst overblijvende actieve accounts van Qua. Wat je actief kunt noemen natuurlijk op zo'n saaie wereld die ten einde loopt.
Wij (schedel) zijn nu begonnen met het focussen op hen en zijn de aanval ingegaan. Dit hadden we al eens geprobeerd maar er werd nog prima gedodged en maar enkele dorpen winst gemaakt ondanks een heel aantal clears. Nu is de aanval wat groter en hebben we er wat meer moeite in gestoken en is het dorpenverlies voor Vamos nu pas serieus aan het worden. Ik ben wel benieuwd wie jou dat heeft wijsgemaakt want er is toch echt geen enkele sprake van internen. Mocht hier dan toch sprake van zijn: kan je Vamos dat werkelijk kwalijk nemen dat ze die (voor hun) zwarte wereld nu eindelijk willen afsluiten? Zou jij het nog gaan opnemen tegen de nummer 1 stam in je eentje?
 
Reactiescore
89
Beste speler:
Kazuya Mishima.

Staat altijd voor je klaar wanneer je ze nodig hebt, toppertjes!

Beste stam:
Fuifje!

Gezellige mensen om mee te spelen & daar gaat het om, toch?:)

De beste stam speler:
Ik
natuurlijk, wie wilt er nou niet met mij in een stam, duhh.

Het grootste ego:
Laurens.

Altijd leuk om zijn postjes op AF&W'app te lezen, genieten.

Beste leider:
Kwa ervaring & meningen van andere zet ik hier toch maar Warre v. Schedel neer.

Slechte leider:
Crime Gemert.


Meest overschatte stam:
-

Meest onderschatte stam:
-

Meest onderschatte speler:
De Pretbedervers

Die gaat iedereen nog wel even een poepje laten ruiken.

Met wie zou zeker graag in een stam zitten:
De PretBedervers & Kazuya Mishima.

Wat een cuties zijn beide teams!

Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten:
AyVamos.

Wat een droeftoeter, dorpen laten internen op W64 zodat ie pre-made kon starten op W69, big OOF...

Favoriete forum poster:
Laurens


Meest belovende speler voor de toekomst:
De PretBedervers


Meest belovende stam(men) voor de toekomst:
One. & Walk.

Sterke premade(S) waar, op Walk. na (behalve Jonas), leuke spelers in spelen.

Mooiste stam naam:
Fuifje!

Anders zouden we 'em niet kiezen, toch?

Mooiste profiel foto van spelers:
Kalm met die Vodka
.

Mooiste profiel foto van stammen:
Wij uiteraard.

Noob!!!
 

Calamity.

Beste offer 20/21
Reactiescore
10.773
Prachtig afgezaagd lijstje :p
Ik waardeer het als mensen een lijst maken hoor, maar deze zijn wat minder om te lezen :(
 
Reactiescore
1.094
Dat heb ik bij 90% van de lijstjes dus nothing new
 
Reactiescore
461
PP abusers die goeie start maken - krijgen geen vermelding in lijstje - vinden lijstje kut. Jawadde seg
 

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.148
Ik ga hier even op inhaken, omdat ik het met deze statement niet mee eens ben. Het probleem is namelijk dat door het vergelijking van 2 werelden met compleet andere instellingen de vergelijking compleet scheef gaat. Je kan w5 en w69 letterlijk niet qua niveau vergelijken, omdat je weet niet hoe men van w69 het zouden doen op w5 als ze wisten met welke instellingen ze dealen.

Je kan wel uit de hoogte blijven doen en zeggen dat hedendaags tw noob is omdat het 'makkelijker' is gemaakt, maar dat kan nooit écht beargumenteerd worden.

Ik ben niet diegene die over prestaties op vorige werelden begon hoor. Ik kan ze inderdaad niet qua niveau vergelijken, omdat W69 niet in de buurt komt van een wereld 1-30. Noobs die hier uit de hoogte komen doen zoals Coruscant, en zichzelf als "superieur" inschatten zijn gewoon de grootste grappen die dit AF kan bevatten. Ik weet perfect hoe de spelers hier het zouden doen, aangezien "runnen" zich verveelvoudigd heeft tegenover die tijd. 99.9% van W69 zou niet overleven op W5 zonder de ervaring van een andere soortgelijke wereld.

Daarbij, een boerlimiet wereld falen veel spelers op, zelfs "topspelers". Het was een andere manier van spelen, en een veel moeilijkere. Coruscant die stoer doet omdat hij 5 clears kan blokken om 8uur 's ochtends kan mij niet bekoren. Dat is iets waarmee een noob zou opscheppen. (Coruscant is een noob dus wel een goede vergelijking vind ik).

Het feit dat jij het ziet als iets dat niet beargumenteerd kan worden, maar ik prima kan zeggen dat geen enkele speler op W69 mij met gelijke middelen en een 1v1 ownt, sja. Ik speel al jaren, en de beste offers die ik heb gezien zijn van meer dan 40 werelden geleden. TAS komt niet eens in de buurt van die spelers. (om een voorbeeld te nemen)

Lijkt me leuk, er is vast wel een account tegenover je, die dan een plekje voor mij wil inruimen. Altijd al eens de degens willen kruisen ;)

Verschil is, jij hoeft jezelf niet te bewijzen tov mij. Ik weet dat jij een prima twer bent.
 
Reactiescore
581
Dank je... maar dat is voor mij nog de een uitdaging. Ergens een positie zoeken tegen een hele goede tegenstander en dan het gevecht aangaan. Heerlijk, daar doe ik het voor ;)
 

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.148
Wes is een aardige kerel, maar toen ik front had met hem was hij geen uitschieter aanvallend.
 

Calamity.

Beste offer 20/21
Reactiescore
10.773
Nee maar Laurens daar moet je ook gwn mee kappen. Het niveau dat iemand moet hebben om op deze werelden een "pro" te zijn is gewoon stuk lager dan vroeger. Vroeger speelden er veel meer spelers en kon iedereen elkaar naar hoger niveau brengen, je had meer voorbeeldfiguren.
 

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.148
Nee hoor. Spelers hadden gewoon doorzettingsvermogen. 1 van de accounts die in dit topic vaak als beste speler wordt genoemd (DBA) heeft nog gerund op W64. Mag jij me vertellen hoe dat opeens een topspeler is geworden.
 
Reactiescore
634
Wes is een aardige kerel, maar toen ik front had met hem was hij geen uitschieter aanvallend.

Opzicht is Team TAS versterkt en staat er nu een sterkere Team.
Los daarvan.

Mijn vraag is eigenlijk wie jij dan als topper ziet ?
 

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.148
Triador op deze wereld. Dat zal het wel zijn.

Als ik topper zeg, bedoel ik spelers die vroeger easy hadden meegedraaid. Daar zijn er tegenwoordig weinig meer van (alle pp abusers etc vallen al meteen weg).
 
Bovenaan