Praathoek #20

Start jij deze classic?


  • Totaal aantal stemmers
    66

DeletedUser79878

Guest
Iemand zoals jij -die nooit heeft moeten snipen op dit niveau- en nog nooit een boerlimiet wereld heeft gespeeld zou het normaliter sowieso afleggen tegen menig Class speler. Daar ben ik 1000% zeker van tbf.

Niet omdat ik je te slecht vindt ofzo hoor, maar wel vanwege de aanpassingen.

De enige aanpassing is tussenstacken lijkt me? :p Heb op w39 soort van hetzelfde principe gebruikt, tegenstanders gingen clears timen op 1 seconden, daarna stuurde ze een trein en daarachter os zodat alles in 1 seconde zat en je enkel kon deffen met blocken. Met beetje goed te deffen kon je def timen tussen hun clears als je wist wanneer ze de trein gingen sturen om zo alsnog te snipen op een secondenwereld, niet 100% hetzelfde als boerlimiet maar wel hetzelfde principe door op het juiste moment os te timen tussen de bevelen in.

Als de volgende classic interessant is zal ik eens kijken voor een teampje samen te stellen en het op te nemen tegen jullie, een hele stam vormen zal me niet lukken maar gwn 1 goed bemand acc mss wel. Dan speel ik wel gwn om zolang mogelijk vol te houden en wat ODD te verzamelen.

Die gozert heeft het over tijdrovend, duidelijk dat die deze classic niet gespeeld heeft .

Er stond "vaak tijdrovend", niet "altijd tijdrovend"

Deze classic viel idd maar meestal is er een snelheid van 4 ofzo IIRC.
 
Reactiescore
661
Die ‘jullie’ is helaas niet meer.
 

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.148
Volle seconden kan zelfs een noob tussentimen tbf. Dat hangt af van je clustervorming.
 

DeletedUser79878

Guest
Ja zeker waar, maar het is wel beetje hetzelfde principe als tussentimen :p
 
Reactiescore
1.094
Reactiescore
259
Ik wil wel met kakaka mee starten, tegen die laurensnoob spelen
 

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.148
Ja zeker waar, maar het is wel beetje hetzelfde principe als tussentimen :p

Niet helemaal. Hoe ga jij alles tussentimen, als het strak getimed is + je maximale stack 50k def is? Als je niet de edels sniped, ben je sowieso wel fucked tbf.
 
Reactiescore
2.303

Deleted User - 487694086

Guest
Als de volgende classic interessant is zal ik eens kijken voor een teampje samen te stellen en het op te nemen tegen jullie, een hele stam vormen zal me niet lukken maar gwn 1 goed bemand acc mss wel. Dan speel ik wel gwn om zolang mogelijk vol te houden en wat ODD te verzamelen.
.
Wel zonder kata's, anders zullen al die spelers waar je graag tegen wil spelen meteen verdwijnen:p
 
Reactiescore
1.094
Jullie hebben er nu toch 3 dacht ik?

Wil niet de wijsneus uithangen, maar het 'classic groepje' is al sinds CL11 ofzo gestopt, en daar was toen al de helft van anders dan de samenstellingen uit CL6,7 (8) en 9

Er spelen nog maar een paar spelers van die groep, en daar kan je zoals gezegd misschien 1 account mee volmaken.
 
Bovenaan