(Spot)Prentjes Topic

DeletedUser69389

Guest
Als het slecht is dan moet je het melden, maar positieve zaken moeten ook aandacht krijgen. Daarom mijn complimenten aan Niels die gisteren en vannacht vele vv's heeft opgepakt. We zijn vaak kritisch op hem, maar dit deed die toch goed. Ondanks dat er toch wel verliezen zijn. Maar je moet het maar doen... Meerdere vv's met incomings tegelijk.

 

DeletedUser79340

Guest
Als het slecht is dan moet je het melden, maar positieve zaken moeten ook aandacht krijgen. Daarom mijn complimenten aan Niels die gisteren en vannacht vele vv's heeft opgepakt. We zijn vaak kritisch op hem, maar dit deed die toch goed. Ondanks dat er toch wel verliezen zijn. Maar je moet het maar doen... Meerdere vv's met incomings tegelijk.



ik ben blank..................... verder mooi gedaan Martijn ;)
 

DeletedUser73602

Guest
Als het slecht is dan moet je het melden, maar positieve zaken moeten ook aandacht krijgen. Daarom mijn complimenten aan Niels die gisteren en vannacht vele vv's heeft opgepakt. We zijn vaak kritisch op hem, maar dit deed die toch goed. Ondanks dat er toch wel verliezen zijn. Maar je moet het maar doen... Meerdere vv's met incomings tegelijk.


Nice paint skills, dacht even dat ik mijn bril niet op had, maar is mooi blur effect op de volledige foto ;)
 
Reactiescore
3.584
Het is wel jammer NEO eerst kiest voor de veroordeling ipv de communicatie en ik dan zelf in eigen persoon de NEO leiding moet gaan aanspreken om verhaal te halen.


Situatie voor mij is atm heel duidelijk na rustig alle partijen gehoord te hebben en daaruit stel ik vast Chess 0 blame treft, alsnog zijn we bereid mee te werken naar een goede schikking. Indien NEO van een andere mening gediend is, staat het ze vrij om dergelijke beweringen te staven of van mij tegen te spreken.
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
3.584
Tuf had al afslag eerder genomen, die pakt een mooie cf zonder muurdaling

Volgens de afspraken is dat geen CF, NEO is nooit ingegaan op mijn voorstel daaromtrent, ik wacht nog altijd op de bevestiging. Alsnog ben ik bereid daarover te praten. Ik wil nogmaals benadrukken dat de volgorde AF en communicatie omgekeerd moet.

Je gaat eerst je tegenstrever aanspreken, komt daar niets uit dan ga je klagen op het AF, niet omgekeerd. Dat getuigd van een gebrek aan zelfbeheersing.
 
Reactiescore
967
Je doet alsof er niks in privé heen en weer is gezegd. In ieder geval bij de Muramasa situatie, is er vrij direct contact opgenomen met Maarten. Hieruit blijkt dat Maarten onder de veronderstelling was dat wij blijkbaar die dorpen niet "hoefde en dat hij ze mocht hebben". Daarna is de leiding met elkaar in gesprek gegaan en heb ik in ieder geval uit vernomen dat niet alle dorpen terug willen worden gegeven.

Ik zou het erg jammer vinden als deze dorpen niet teruggeven worden, zeker omdat het een overduidelijke stab is van Mura's kant (waar met een welwillend oog op gereageerd is door de desbetreffende Chess accounts).
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
3.584
Als accounts onderling er niet uitkomen dan wachten op het oordeel van de leidinggevende. Ik heb zelf te stap genomen naar NEO leiding om dit te bespreken en heb nog geen enkele weigering gedaan dus wat wij willen of niet willen is niet duidelijk.
 
Reactiescore
3.457
Weer een stab van een Neo speler? :eek:


En rustig de leiding aanspreken werkt het beste heur,toen Neo afgelopen week tweemaal de nap negeerde heeft Jamie dat prima opgelost,spreek degene aan op de toon zoals je zelf ook aangesproken wenst te worden:p
 
Reactiescore
967
Jammer genoeg wel.

Al is het ingaan op een stab, ook op z'n minst dubieus te noemen. Sommige mensen zouden dat zelfs classificeren als een stab. :eek:

Tbh had ik ook slechts een post voor de memes gemaakt, vandaar dit topic. Vaak leidt dat dan toch direct uit op discussies, had ik moeten realiseren my bad.
 

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.148
Kunnen we niet afspreken dat er ook via mb's geen cfs worden gemaakt? Er wordt nauwelijks van elkaar genobeld, alleen maar van mbs. Is dat waar het om draait hier?

Om dan je als een debiel te komen gedragen op het AF. Sneu niveau hier zeg.
 

DeletedUser79447

Guest
Weer een stab van een Neo speler? :eek:


En rustig de leiding aanspreken werkt het beste heur,toen Neo afgelopen week tweemaal de nap negeerde heeft Jamie dat prima opgelost,spreek degene aan op de toon zoals je zelf ook aangesproken wenst te worden:p

Ik kan beamen dat er prima met tante Inge en ome Jannes gesproken kan worden. Echter, is een runner van Mura online gekomen en dacht van weetje f*ck it. Alle 6 de stacks teruggestuurd, contact opgenomen met Maarten en dus gratis weggezet. Waar andere spelers van Mura dus zelf ook van balen want dit was niet wat het plan was...

Ik hoop dat de leiding en ook lemon+dab inzien dat er iets geregeld moet worden hierover. We kunnen chess niet de schuld geven. We hadden mura nooit moeten recruiten, daar is de eerste fout al geweest. Maar, realistisch gezien zal chess ook inzien dat dit niet netjes is en zal er een goede oplossing komen.
 
Reactiescore
1.380
vermoeiende wereld met al die onzinnige afspraken. Ga gewoon eens oorlog voeren ipv. zielig doen op het af of wat wel of niet mag.

boring
 
Bovenaan