Speedronde #4100 - Special ronde

Reactiescore
575
#4100 NLS(Speed)
Snelheid: 400
Start: Zondag 26-05-19 14:00
Einde: Zondag 26-05-19 21:00
Scenario: Alternatief
Special ronde

Gedetailleerde instellingen:

Algemene informatie

* Start: Zondag 26-05-19 14:00
* Einde: Zondag 26-05-19 21:00
* Snelheid: 400
* Startniveau: Niveau 2
* Windrichting kiezen: ja

* Overwinningsvoorwaarden: De stam met de meeste punten wint!
* Prijs: De top 10 van de winnende stam krijgen 100 premium punten ieder.
* Benodigde premium punten: Je hebt op zijn minst 30 premiumpunten voor de deelname nodig.
* De eerste 300 spelers kunnen ook zonder premium account deelnemen. Wees er op tijd bij!


Wereldsysteem

* Ridder: ja
* Ridderitems: nee
* Boogschutters: ja
* Kerk en geloof: nee
* Smederij: 1-level systeem
* Goudmunten: ja
* Barbarendorpen: ja
* Bonusdorpen: nee
* Verlaten dorpen groeien: ja, tot 3000 punten (snelheid: 50%)


Aanvalsysteem

* Snelheid: 0.4
* Milliseconden: ja
* Time-gap: 50 milliseconden
* Fake-limiet: 1%


Slaapmodus: Uitgeschakeld


Restricties

* Beginnersbescherming: geen
* Stamleden: Er zijn vooraf ingedeelde stammen op deze ronde.
* Gesloten stammen: ja
* Boerderijlimietregel: ja, 1200 eenheden per boerderijlevel worden ondersteund!
* Moraal: nee
* Vakantiemodus: ja


Extra spelregels

NLS §1: Eén account per computer
Het is tijdens deze speedronde ten strengste verboden om via dezelfde computer op meerdere accounts in te loggen.

NLS §2: NLS §2: Eén account per ip
Het is tijdens deze speedronde ten strengste verboden om via dezelfde internetverbinding (binnen hetzelfde huishouden) op meerdere accounts in te loggen. Per ip-adres mag er dus maar op één account ingelogd worden. Het is wel toegestaan om met meerdere spelers en verbindingen op één account in te loggen.
(!) Vooraf aanmelden ('registreren') is vereist voor deze speciale ronde. Registreren doe je door in te loggen op de ronde zodra deze geopend op zaterdag 25 mei 2019 tussen 19:00 en 23:00 uur. Deelnemen doe je door in te loggen vanaf zondag 26 mei 2019 14:00 uur. Tijdens de registratieperiode zal de ronde op een zeer lage snelheid draaien, waardoor spelen geen zin heeft.

(!) Tijdens deze ronde worden alle spelers willekeurig in een van de stammen ingedeeld en in een patroon geplaatst, afhankelijk van het aantal deelnemers. Het is de bedoeling om samen met jouw stam aan het einde van de ronde de meeste punten te hebben. Indien je bent overgenomen, kun je niet meer verder spelen. Houd hier rekening mee.
 

DeletedUser80895

Guest
Ziet er goed uit! Helaas kan ik niet deelnemen vandaag maar toch veel succes allen. Ondanks de -oorspronkelijk sceptische reacties- toch nog 70 startsperlers. Hopelijk ook allen actief...
 

tim010

Speed Kampioen 2017 (Goud) & Skilled Soldier 2017
Reactiescore
2.405
Die sceptische reacties doelden op een opkomst van zo'n 70 spelers, dit is niet echt een opkomst om zeer blij over te zijn. Zo'n 25% start doorgaans niet in het eerste halfuur. Maar je moet roeien met die riemen die je hebt, de ronde is alvast niet het probleem. Een van de mooiere patronen en instellingen van de laatste specials imo.

Edit = neem +50% dat niet start ;)
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser17472

Guest
Een leuke ronde, enorme tegenstand vanuit onze kant, en inderdaad zonde dat er maar zo weinig spelers actief mee spelen, misschien een idee om bij de volgende special het pre registreren tot 13:00 te doen?
Fijn dat je de ronde leuk vindt. Een uur is echter tekort om alle dorpen te plaatsen. De tekening kan pas gemaakt worden als alle inschrijvingen binnen zijn. Daarna zijn we met 3 personen vanmorgen een uur bezig geweest om dorp voor dorp te plaatsen. Het is inderdaad jammer, maar we hebben op zondagmorgen echt onze tijd nodig.

We zullen wel kijken hoe we dit eventueel wel kunnen oplossen.
 
Reactiescore
133
Is er niet een snellere manier om die dorpen te verplaatsen. Ik denk dat je dit symbool weerckan gebruiken imo.
 

DeletedUser17472

Guest
Nee, helaas moet dat dorpje voor dorpje, zowel de spelers als de barbarendorpen.
 

DeletedUser80845

Guest
Echt leuke wereld wel zonde van al dat inactieve gedoe aan onze kant maar toch heel leuk gevecht

Hoop zo meerdere speedwerelden mee temaken en ook dat er meer worden georganiseerd
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.788
Mooi gespeeld van het team van @Korjakskaja Sopka , ondertussen heb ik de meest afk speed ooit gespeeld en toch gewonnen (rock)
 

Korjakskaja Sopka

Speedkampioen 2018 (Goud)
Reactiescore
314
Mooi gespeeld van het team van @Korjakskaja Sopka , ondertussen heb ik de meest afk speed ooit gespeeld en toch gewonnen (rock)

Ik had een vrij grote outstart gedurende de eerste uren, erna ging er iemand anders co’en die de outstart nog meer vergrootte, er was dan ook niemand succesvol die ons aanviel. Maar rond half 8 zou @Peutertje zelf spelen maar hij kon niet meer, toen zat ik half op men telefoon terwijl ik geganged werd :p Mochten wij de hele ronde zo doorspelen hadden wij makkelijk goud gehaald, triest dat de top 3 een cupje haalt zonder ook maar iets betekend te hebben in deze ronde.
 
Bovenaan