Top & Flop stammen

DeletedUser67275

Guest
Als je wat ik met jou bespreek direct op het AF zet weet ik ook weer genoeg, en hoef ik ook geen gesprekken meer met je te voeren via wat dan ook Inge. Ik ben transparant geweest naar jou toe, over de BG en de fusie. Over dit laatste wist niemand iets af. Als je de gesprekken leest, kun je zien dat het voortouw hier volledig genomen werd door Martijn.
 
Reactiescore
3.457
Martijn, Daan, Roy en ik zaten met zijn vieren in die groep. Martijn nam het initiatief en heeft het meeste over de BG gesproken.
Ik zelf heb geen woord erover gesproken. Chat is er nog steeds dus bewijs kan je zo opvragen aan Aaron of Jason.
Ik reageer op het feit dat Orasu doet suggereren dat de aanvraag voor bg alleen vanuit martijn kwam,wat dus totaal niet zo is. Met een officiele pm naar ons account met goedkeuring vanuit de stam Neo.
 

DeletedUser77113

Guest
Moet ik dat nog uitleggen? chess r2w, if you can't beat him, just recruut him jwz...

Als we het makkelijk hadden gewild,hadden we allang meer leden en ja gezegd tegen jullie voorstel voor een bg ipv af te wijzen ,snap je het nu? Ja?

Maar, als jullie de moeilijke weg zouden inslaan zouden jullie toch ook gewoon nee tegen red sky zeggen, zoals jullie blijkbaar neen hebben gezegd tegen een BG met N.E.O ?
Je staat op het punt om net hetzelfde te doen, als wat N.E.O doet, nogal hypocriet om dan met een vingertje te gaan wijzen naar onze kant, niet? :rolleyes:
in dat geval is het gewoon wel een R2W / if cou can't...

Er is gepolst achter de mogelijkheden, ik zie nog steeds het probleem niet hoor.
BG met Chess had een senario Chess/ N.E.O tegen de wereld geweest. nu is het gewoon N.E.O vs. Chess vs. Gal vs. oGP/UFO wat nog steeds een heel interessante strijd is, daar N.E.O en oGP beide opgesplitst liggen

verder is er ook nooit een Poll geweest over een BG met Chess, dus of die er zou gekomen zijn kan je gewoon in het midden laten lijkt me ;)
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Reactiescore
3.457
Als je wat ik met jou bespreek direct op het AF zet weet ik ook weer genoeg, en hoef ik ook geen gesprekken meer met je te voeren via wat dan ook Inge. Ik ben transparant geweest naar jou toe, over de BG en de fusie. Over dit laatste wist niemand iets af. Als je de gesprekken leest, kun je zien dat het voortouw hier volledig genomen werd door Martijn.
ik heb met geen woord gerept over de fusie dus snap geheel niet waarom je nu zo doet?
Wij als stam krijgen de vinger dat we aan r2w gaan doen,en dat onze stam binnen een week gaat vallen.
Daarna nog een schepje er boven op met if you cant beat them,recruit them.
Mijn reactie is daarop geweest hoe hypocriet dat moet klinken vanuit Neo terwijl die ten eerste vele accounts rijker zijn,en dat ze op een makkelijke manier ufo/ogp en gal wilde weg spelen met de hulp van ons.
Lijkt mij niets schokkends aan,en je mag me nu vertellen wat zo vertrouwelijk was? Heb ik iets verklapt wat niemand nog wist? Ik dacht het niet..

Ik toon hiermee aan dat er meerdere mensen zijn in Neo die het niet zo nauw nemen met de waarheid

Maar, als jullie de moeilijke weg zouden inslaan zouden jullie toch ook gewoon nee tegen red sky zeggen,

Even een vraagje he? Denk jij dat we de makkelijkste weg hebben gekozen om nog steeds met een klein aantal accounts in de stam te zitten?
Dat we tig sollis hebben geweigerd,bondgenoten geweigerd,vind jij het op zijn plaats mocht er uberhaupt een recruit komen,dat er dan sprake is van een makkelijke weg?
 
Laatst bewerkt door een moderator:

maretan

The Sniper 19/20
Reactiescore
2.417
daarbuiten is er met muras rekruut niet bizar veel veranderd in zuid, zowel robienjo als mura hadden nog naps lopen met aanliggende leden van NEO (overblijfselen van de leave uit LW van mij en dab, en tufs relatie als voorheen MB van mura), en het was algemeen bekend dat ze ontevreden waren over de gang van zaken binnen ogp, waarin ze zeker niet de eersten waren om daaruit weg te gaan om die redenen.

Is het R2W?, ja op zich wel. Had het zonder gekund?, zeker. Kwalitatief de beste spelers?, nah zeker niet, geef ik sowieso al geen ruk om, leer ze graag wat bij, en in de beoogde rol van het account ook niet het allerbelangrijkste. Aantal leden in een stam belangrijk?, het is maar net hoeveel waarde je er aan hecht. Persoonlijk zou ik nooit tegen stemmen wegens een ledenlimiet. Als stamgenoten graag een speler erbij willen, dit met een realistisch plan kunnen onderbouwen, en niemand grote bezwaren kan aanbrengen, waarom zou je hier dan op tegen zijn.
 
Reactiescore
3.457
daarbuiten is er met muras rekruut niet bizar veel veranderd in zuid, zowel robienjo als mura hadden nog naps lopen met aanliggende leden van NEO (overblijfselen van de leave uit LW van mij en dab, en tufs relatie als voorheen MB van mura), en het was algemeen bekend dat ze ontevreden waren over de gang van zaken binnen ogp, waarin ze zeker niet de eersten waren om daaruit weg te gaan om die redenen.

Is het R2W?, ja op zich wel. Had het zonder gekund?, zeker. Kwalitatief de beste spelers?, nah zeker niet, geef ik sowieso al geen ruk om, leer ze graag wat bij, en in de beoogde rol van het account ook niet het allerbelangrijkste. Aantal leden in een stam belangrijk?, het is maar net hoeveel waarde je er aan hecht. Persoonlijk zou ik nooit tegen stemmen wegens een ledenlimiet. Als stamgenoten graag een speler erbij willen, dit met een realistisch plan kunnen onderbouwen, en niemand grote bezwaren kan aanbrengen, waarom zou je hier dan op tegen zijn.
Eindelijk een eerlijk antwoord vanuit neo,dank je wel daarvoor:)

Zonder ook maar 1 verwijt richting Chess dat mochten wij gaan recruiten (als we nog bestaan volgens de woorden van The Black swan) dat zeker geen r2w is maar om een beetje te anticiperen op de wereld.
 

DeletedUser77113

Guest
Even een vraagje he? Denk jij dat we de makkelijkste weg hebben gekozen om nog steeds met een klein aantal accounts in de stam te zitten?
Dat we tig sollis hebben geweigerd,bondgenoten geweigerd,vind jij het op zijn plaats mocht er uberhaupt een recruit komen,dat er dan sprake is van een makkelijke weg?

Vind jij het gepast, om in de eerste plaats met de vinger naar NEO te wijzen vanwege het doorvoeren van een rekruut.
en vervolgens mij op mijn plaats te zetten, doordat ik aankaart dat jullie op het punt staan net hetzelfde te doen?

Eindelijk een eerlijk antwoord vanuit neo,dank je wel daarvoor:)

Zonder ook maar 1 verwijt richting Chess dat mochten wij gaan recruiten (als we nog bestaan volgens de woorden van The Black swan) dat zeker geen r2w is maar om een beetje te anticiperen op de wereld.

Je moet niet haten op mij, dat jij een eerdere post fout interpreteert is niet mijn fout
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser67275

Guest
Vind jij het gepast, om in de eerste plaats met de vinger naar NEO te wijzen vanwege het doorvoeren van een rekruut.
en vervolgens mij op mijn plaats te zetten, doordat ik aankaart dat jullie op het punt staan net hetzelfde te doen?

We houden er nu over op. Deze discussie slaat nergens op.
 
Reactiescore
3.457
Vind jij het gepast, om in de eerste plaats met de vinger naar NEO te wijzen vanwege het doorvoeren van een rekruut.
en vervolgens mij op mijn plaats te zetten, doordat ik aankaart dat jullie op het punt staan net hetzelfde te doen?
Met het "kleine verschil"dat onze stammen 5 accounts schelen?
En citeer mij even alsjeblieft waarin ik Neo beticht van r2w? Oh nee dat is er niet namelijk.....

Ik heb gesproken over een bijzondere wending,thats all
 

DeletedUser77113

Guest
Met het "kleine verschil"dat onze stammen 5 accounts schelen?
En citeer mij even alsjeblieft waarin ik Neo beticht van r2w? Oh nee dat is er niet namelijk.....

Ik heb gesproken over een bijzondere wending,thats all

Dus omdat jullie met minder zijn, mag er niet gereageerd worden...


Je haalt overigens alles enorm uit de context en/of interpreteert het fout
 

maretan

The Sniper 19/20
Reactiescore
2.417
Eindelijk een eerlijk antwoord vanuit neo,dank je wel daarvoor:)

Zonder ook maar 1 verwijt richting Chess dat mochten wij gaan recruiten (als we nog bestaan volgens de woorden van The Black swan) dat zeker geen r2w is maar om een beetje te anticiperen op de wereld.

Om de recruuts zelf zou ik niet gaan zeuren, of er nou 1 2 of 8 man gerekruteerd word, hooguit op hoe bepaalde rekruuts lijnrecht tegenover bepaalde standpunten zouden staan die hier uitgedragen zouden worden ;)
 
Reactiescore
3.457
Je haalt alles uit de context en/of interpreteert het fout
Vind jij het gepast, om in de eerste plaats met de vinger naar NEO te wijzen vanwege het doorvoeren van een rekruut.
Je bedoeld het bespreken van een nieuwe recruit in een andere stam mag geheel niet besproken worden? ik haal niets uit de context namelijk .
 

DeletedUser65747

Guest
[
Ik reageer op het feit dat Orasu doet suggereren dat de aanvraag voor bg alleen vanuit martijn kwam,wat dus totaal niet zo is. Met een officiele pm naar ons account met goedkeuring vanuit de stam Neo.

Net als jij deed suggereren dat de aanvraag officieel vanuit heel N.E.O kwam wat dus ook nog niet het geval was haha. Laten we in het midden ontmoeten, maakt verder voor de discussie weinig uit. Daarbij wilde Martijn sowieso heel graag betrokken zijn bij chess op meerdere manieren.. Laten we gewoon lekker met zijn allen het spelletje spelen zonder ons te druk te maken over wat wel of geen r2w is. Wij spelen het spelletje op onze manier en jullie op jullie manier, zolang we dat allemaal met respect blijven doen houdt je de wereld het leukst.
 
Reactiescore
3.457
Net als jij deed suggereren dat de aanvraag officieel vanuit heel N.E.O kwam
Ik mag toch aannemen dat als wij als stam zijnde via pm een officiele bg aanvraag krijgen (en tevens ook besproken met meerder mensen uit Neo in een gezamelijk chat) dat wij er vanuit mogen gaan dat de leden van Neo daarvan op de hoogte zijn?
Dat er een communicatie probleem is in Neo mag je ons niet verwijten?:p

Ik haalde dat aan omdat TheBlackswan een beeld deed scheppen dat mochten we recruiten,wij de makkelijkste weg zouden betreden.
Ik behandel mensen met respect zolang ze dat ook doen tegen mij,en laat me zeker niet afschepen door een mede leidertje die ff gaat vertellen hoe krom Chess bezig is.( tenminste,ik zie nog geen nieuwe recruits?)
 

DeletedUser65747

Guest
Ik mag toch aannemen dat als wij als stam zijnde via pm een officiele bg aanvraag krijgen (en tevens ook besproken met meerder mensen uit Neo in een gezamelijk chat) dat wij er vanuit mogen gaan dat de leden van Neo daarvan op de hoogte zijn?
Dat er een communicatie probleem is in Neo mag je ons niet verwijten?:p

Ik haalde dat aan omdat TheBlackswan een beeld deed scheppen dat mochten we recruiten,wij de makkelijkste weg zouden betreden.
Ik behandel mensen met respect zolang ze dat ook doen tegen mij,en laat me zeker niet afschepen door een mede leidertje die ff gaat vertellen hoe krom Chess bezig is.( tenminste,ik zie nog geen nieuwe recruits?)

Ik verwijt jullie gelukkig ook helemaal niets, sterker nog ik respecteer chess voor hun manier van spelen en waardeer het feit dat jullie zowel het BG voorstel als de fusie hebben afgeslagen. Dit was de wereld ook zeker niet ten goede gekomen.. Er zijn zeker communicatie fouten geweest binnen N.E.O. vandaar de nieuwe leiding en ook het nieuwe beleid waarin wij (bijna) alles bespreekbaar maken in de stam. Zodoende kunnen we onszelf in de spiegel aankijken bij elke beslissing die we als leiding maken en zorgen we tevens voor een open houding binnen de stam.

Jullie moeten lekker recruiten wie jullie willen, dat doen wij ook. :)
 

DeletedUser79447

Guest
daarbuiten is er met muras rekruut niet bizar veel veranderd in zuid, zowel robienjo als mura hadden nog naps lopen met aanliggende leden van NEO (overblijfselen van de leave uit LW van mij en dab, en tufs relatie als voorheen MB van mura), en het was algemeen bekend dat ze ontevreden waren over de gang van zaken binnen ogp, waarin ze zeker niet de eersten waren om daaruit weg te gaan om die redenen.

Is het R2W?, ja op zich wel. Had het zonder gekund?, zeker. Kwalitatief de beste spelers?, nah zeker niet, geef ik sowieso al geen ruk om, leer ze graag wat bij, en in de beoogde rol van het account ook niet het allerbelangrijkste. Aantal leden in een stam belangrijk?, het is maar net hoeveel waarde je er aan hecht. Persoonlijk zou ik nooit tegen stemmen wegens een ledenlimiet. Als stamgenoten graag een speler erbij willen, dit met een realistisch plan kunnen onderbouwen, en niemand grote bezwaren kan aanbrengen, waarom zou je hier dan op tegen zijn.

Amen.
Ik moet wel zeggen dat dit een wending gaat geven in het oosten, maar of het ook positief uit gaat pakken is en blijft natuurlijk 2.

Ik denk verder dat we de wereld moeten laten lopen, zoals het op dit moment is, er zal nog genoeg gebeuren.
 

DeletedUser69389

Guest
Wat heeft Beertje er nu mee te maken? Dat beertje op dit moment aan het internen is zien wij ook wel. maar hij zit en komt niet naar Chess. Dus wat je nu allemaal over hem loopt te brabbelen slaat nergens op.


1- Vind je het gek, Wij moeten nu wel actie ondernemen aangezien jullie het op de eerste plaats doen. Het zou erg stom van ons zijn om nu niet te gaan kijken naar eventuele versterkingen om het nog tot een gelijkwaardige eindstrijd te laten komen. Had zelf liever gewoon gezien dat er zo lang mogelijk met 4a5 verschillende stammen (Chess. NEO, UFO, GAL EN 0GP?) gestreden werd, Maar daar heeft NEO duidelijk geen zin in. Die hebben het liefst zo snel mogenlijk de helft van de wereld in handen.

2- Als Lemonpops niet gerecruit was dan had Neo het even moeilijk gehad als Chess nu. Nou en? Daar speel je TW toch voor?
Onee. Dat wordt teveel uitdaging voor N.E.O

3- Mura is geen vervanger voor de weggeedelde VOMS, HAHA laat me niet lachen man. Wat is het dan wel. Een aanwinst om zijn kwaliteiten?

Betreffende de rekruut van Maarten a.k.a. Lemonpops. Daarvoor ligt de volledige verantwoordelijkheid bij mijzelf. Ik was aan het kletsen met Maarten en kwam erachter dat hij ontevreden in zijn toenmalige stam zat. Wij hadden de verwachting dat TeamBignubz zaken ging ondernemen tegen Attempt en vandaar dat wij met elkaar gingen praten over een join. Simpelweg omdat N.E.O op dat moment de rim veel minder goed onder controle had dan dat Chess dat toen al had.


Ik zal het corrigeren naar een if you can't beat him, just recruut him als dat je gelukkig maakt
Dat had je gekunnen ja, je moest echter niets. je deed het maar al te graag.
Dat wij nu in N.E.O. zitten is omdat het ons gevraagd werd een sollicitatie te sturen, na oGP hebben wij gewoon een eigen stammetje opgezet maar met die ligging, een hele late start en weinig ambities van andere stammen om ons uit deze lastige positie te halen...
Alleen zouden we de wereld niet kunnen gaan winnen.
Dan maar met N.E.O de wereld winnen, en tbh, het bevalt me hier prima

VOMS kwestie is al uitgebreid besproken, ik ga er dan ook niet meer dieper op in gaan. volgens jullie amateuristich gedeft, prima dan begrijp ik niet waarom er nu zo gemolken word om een nieuwe rekruut. uiteindelijk zijn we toch allemaal DU's met amateuristische defskills.

W64 staat hier los van? zijn ook 2 hele andere werelden.
Daar worden we genaaid door onze GAP, worden we vervolgens gestabt door QUA, ik zie de gelijkenissen niet tussen en N.E.O die geen enkele GAP heeft, en ik zie vervolgens geen stab vanuit N.E.O?

De wereld is nog jong, we hebben 12 leden, lijkt me niet onoverkomelijk veel ?

?
Wat heb ik een spijt dat ik niet heb geluisterd naar de adviezen die ik kreeg. Jemig de pemig wat post jij ontzettend veel shit en stront wat totaal niet klopt.

https://media.gifs.nl/gordon-ramsay-gifs-7bhk8Q.gif

12 leden ja en de leden waarmee gesproken wordt? Om ook maar de DU stammen niet te vergeten:MB Stam:
K. & Q. & Mig.

Daarmee komen jullie op een totaal aantal spelers van 40. Dus tamelijk hypocriet om dat als argument te gebruiken. Ik wil best van de week eens een berekening doen zoals ik op 59 en 62 weleens gedaan heb hoor?


Ondertussen weet ik dat je speelde op Plato, maar door gezichtsverlies binnen de stam er nu niet meer wil spelen. Prima hoor, maar om dan zo erg te haten op je ex stam -waar je overigens leider van was- getuigd naar mijn gevoel van weinig respect naar je ex stamleden.
Gezichtsverlies?

angry-gifs-gRWyNI.gif


Amahoela. Mijn punt staat nog steeds gewoon dat jullie een paard van Troje hebben binnengehaald. Een speler die irl bevriend is met een speler die als intern/partner dient voor Niels. Tot het moment dat Int. opgaat in N.E.O is dat een potentieel gevaar van informatie lekken. Dat en nog andere factoren zorgde ervoor dat ik niet met Cheqmate in 1 stam meer wilde zitten. Dat heeft niets te maken met gezichtsverlies. Een andere reden van stoppen is omdat ik te horen kreeg wat voor een taal Roy gebruikte op 62 en wat hij even later ook op 66 deed tegen o.a. mij. Met zulke spelers hoef en wil ik niet samenwerken. Dus als je een statement wilt maken doe dat dan goed. Want dit slaat op weinig.

Hoezo mag ik geen kritiek meer hebben? Ik zit toch niet in de stam? Dan kun je beter commentaar hebben op @Philosophy of Plato die hier openlijk kritiek heeft op N.E.O..... Ik ben een vrije speler en mag dan ook posten over wie en wanneer ik wil. Als Chess idiote zaken doet dan zeg ik dat ook net als een oGP of een UFO. Over Int. doe ik dat al dus je hoeft niet zo te janken.

* Vanuit Martijn naar Chess..
Topic waarin we het vooraf bespraken stond gewoon op het forum. Dus tot zover vanuit Martijn naar Chess.

Martijn, Daan, Roy en ik zaten met zijn vieren in die groep. Martijn nam het initiatief en heeft het meeste over de BG gesproken.
Ik zelf heb geen woord erover gesproken. Chat is er nog steeds dus bewijs kan je zo opvragen aan Aaron of Jason.
Dat klopt, maar ikzelf kende hen dan ook het beste. Samen met Roy. Dus logisch natuurlijk. Dat ik het initiatief nam klopt, maar dat was vooral omdat ik vooruit wilde met N.E.O, zeker vanwege de ontwikkelingen die gaande waren in het oosten. Maar wel alles in overleg met elkaar.


Als je wat ik met jou bespreek direct op het AF zet weet ik ook weer genoeg, en hoef ik ook geen gesprekken meer met je te voeren via wat dan ook Inge. Ik ben transparant geweest naar jou toe, over de BG en de fusie. Over dit laatste wist niemand iets af. Als je de gesprekken leest, kun je zien dat het voortouw hier volledig genomen werd door Martijn.
Dat klopt ja. Al wist Roy daar ook van. Alleen kwamen toen ook die zaken aan het licht waardoor ik gestopt ben op dat account.


Maar, als jullie de moeilijke weg zouden inslaan zouden jullie toch ook gewoon nee tegen red sky zeggen, zoals jullie blijkbaar neen hebben gezegd tegen een BG met N.E.O ?
Je staat op het punt om net hetzelfde te doen, als wat N.E.O doet, nogal hypocriet om dan met een vingertje te gaan wijzen naar onze kant, niet? :rolleyes:
in dat geval is het gewoon wel een R2W / if cou can't...

Er is gepolst achter de mogelijkheden, ik zie nog steeds het probleem niet hoor.
BG met Chess had een senario Chess/ N.E.O tegen de wereld geweest. nu is het gewoon N.E.O vs. Chess vs. Gal vs. oGP/UFO wat nog steeds een heel interessante strijd is, daar N.E.O en oGP beide opgesplitst liggen
Er zit een verschil tussen Chess en N.E.O natuurlijk. Jullie staan al 1e en hebben al veruit de meeste spelers in jullie kamp als je DU stammen ook meerekent. Jullie recruiten er alleen maar bij. Chess staat 3e met nu 7 accounts en met ruim de helft van jullie puntenaantal.

gordon-ramsay-gifs-K7Y5fd.gif


Dat N.E.O vs. Gal kun je ook wel de prullenbak ingooien. Want een Niels en TimmieboyNL wilden/willen de hele wereld al met elkaar samenwerken. Ook is er contact tussen jullie en meerdere oGP spelers.

verder is er ook nooit een Poll geweest over een BG met Chess, dus of die er zou gekomen zijn kan je gewoon in het midden laten lijkt me ;)
gordon-ramsay-gifs-HnbXmp.gif


Misschien heb je teveel gedronken tijdens Pasen? Want hoe kun je weten over of er een stemming is geweest of niet als het besproken is voor je komst naar N.E.O? Het bewuste topic staat naar mijn weten nog steeds in het archief.


[
Net als jij deed suggereren dat de aanvraag officieel vanuit heel N.E.O kwam wat dus ook nog niet het geval was haha. Laten we in het midden ontmoeten, maakt verder voor de discussie weinig uit. Daarbij wilde Martijn sowieso heel graag betrokken zijn bij chess op meerdere manieren.. Laten we gewoon lekker met zijn allen het spelletje spelen zonder ons te druk te maken over wat wel of geen r2w is. Wij spelen het spelletje op onze manier en jullie op jullie manier, zolang we dat allemaal met respect blijven doen houdt je de wereld het leukst.
Ik wilde niet sowieso heel graag betrokken zijn bij Chess. Ik wilde doen wat het beste is voor N.E.O en dat is alleszins niet een samenwerking met toenmalig Gal, thans Int. zoals bijvoorbeeld jij wilt/wilde. Ik had en heb mijn twijfels bij een bepaalde/bepaalde speler(s) over of ze front aan kunnen/zouden aankunnen. Alleszins hoort Cheqmate daar op 1 bij twijfels. Het samenwerken met Int. zou ervoor zorgen dat je alleen maar meer onbewezen internnubs aan je kant zou hebben waarvan je niet weet of ze er nog zijn wanneer de druk hoog wordt. Naar mijn weten probeerde jij zelfs nadat we Cheq hadden gekickt de stam weer voor een samenwerking met Int. te porren....

Chess is en was een betere optie voor N.E.O als tijdelijke partner. Maar ik geef Chess groots gelijk dat ze dat afwezen. Een onbetrouwbare rat die weer terugkeert na een kick, een ander account die met de ene ongeplaatste opmerking na de andere die weer terugkeert...., VOMS die sneller weg is dan dat Lucky Luke schiet en ga zo maar door....

Maar als ik echt zo graag betrokken wilde zijn bij Chess dan zat ik wel in Chess natuurlijk en dat is pertinent niet waar. ;)

Vind jij het gepast, om in de eerste plaats met de vinger naar NEO te wijzen vanwege het doorvoeren van een rekruut.
en vervolgens mij op mijn plaats te zetten, doordat ik aankaart dat jullie op het punt staan net hetzelfde te doen?
Vind jij het gepast dat je met uitlatingen komt die nergens op gebaseerd zijn?
gordon-ramsay-gifs-7bhk8Q.gif


Echt kom wat met beters i.p.v. deze shit.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Reactiescore
2.303
Ik heb je post niet gelezen, je krijgt enkel een like voor Gordon!
 

DeletedUser61134

Guest
Een andere reden van stoppen is omdat ik te horen kreeg wat voor een taal Roy gebruikte op 62 en wat hij even later ook op 66 deed tegen o.a. mij. Met zulke spelers hoef en wil ik niet samenwerken. Dus als je een statement wilt maken doe dat dan goed. Want dit slaat op weinig.

Ergere taalgebruik dan mij? :'(
Je accepteerde mij meermaals nog in je stammen :eek:
Zelfs nog na het Martrein incident :oops:

Verder wat Emy zei
 

DeletedUser65747

Guest
Ik ga er niet eens op reageren Martijn. Het beste voor N.E.O? Wat een grap..
 
Bovenaan