Belgische Bieren en FarmAlarm

Reactiescore
86
Zo kan je het lezen. Je kan het ook lezen als; je kan geen oorlog voeren zonder aan te vallen hence de directe opzegging. Besef je dat het de beslissing was van FarmAlarm de vijand te joinen.
Je weet dat TT2TM een BG was van Adrestia, een van jou leden. En die oorlogsverklaring pas na dat Farm al in TT2TM zat er was? Je zegt dat Facts vuil gespeeld heeft met al die "Interns" (waar trouwens niets van waar is) maar dit is dan weer perfect normaal.
 
Reactiescore
1.019
ja nogal logisch, als het eerst een bg is, dan is het toch goed dat farm in een bg stam zti voor ons? als die stam opeens vijandig word, is een ander verhaal
 
Reactiescore
86
Nog altijd geen reden om een PERMANENTE NAP te eindigen terwijl Farm de 3 accounts waar hij NAP mee had nooit heeft aangevallen.
 
Reactiescore
461
In mijn ogen mag er tijdens een oorlog ook nooit een NAP voorkomen. Als je terugblikt is dat al mijn visie sinds classic 15 waar mijn stamleden geen diplomatieke betrekkingen mochten aan gaan met kleine spelers of andere stammen. Die visie heb ik altijd gehanteerd. Ik hou niet van speler politiek, fusies hier en daar. Of je hebt op stam niveau betrekkingen of je hebt geen betrekkingen. DU's daargelaten.
Dan doe je iets niet goed. Bormsie werkte als speler samen met shelby en niet in stamverband.
Idem met zijn verschillende fusies.
 

DeletedUser74552

Guest
Dan doe je iets niet goed. Bormsie werkte als speler samen met shelby en niet in stamverband.
Idem met zijn verschillende fusies.

Ik doe mijn best maar heb niet altijd alles in de hand. Kan je nog Flex zijn boostaccounts van classic 14 herinneren ? Soms gebeuren die dingen. Ik probeer het echter in de hand te houden. Ik bedoel.. Ik wist ook niet van de banden tussen FarmAlarm en Facts of zijn banden met Crusaders. Of dat hij überhaupt een aanvalsplan op Time had. Nog een van de voordelen als je altijd met dezelfde hechte groep speelt zoals het oude classic groepje dat deed.
 
Reactiescore
91
Les 1: een NAP na de verbreking van een samenwerkingsverband tussen stam(men) of speler(s) werkt zelden, laat staan een wereld in gevorderde fase
Les 2: als je het toch doet, spreek het dan deftig af met elkaar en niet op een minuutje

*flies away*
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.788
Het account .FarmAlarm is na de tribelock in TT2M gegaan die nog 2 plaatsen overhadden om de strijd tegen Andrestia & Time voort te zetten.

Beëindiging onopzegbare(?) NAP na 4 dagen deffen tegen Time/Andrestia

welke strijd
 

DeletedUser74552

Guest
Zo kan je het lezen is wel een understatement zeg. Het staat er ook gewoon letterlijk.
giphy.gif
 
Reactiescore
1.094
Mier616 werd op cl11 een 6e lid omdat we mier616 op de 2e dag van CL11 gevraagd hebben om onze mb te worden. Toen bestond onze premade Church nog niet en waren er zelfs vragen of die er ooit zou komen. Mier616 groeide echter als kool en na wat tegenslagen waren wij opeens top 3 af en stond mier daar.

Toen met Peter overeengekomen om Dries daarop te helpen. En ja afspraak was afspraak mier bleef 'mb' ondanks dat het account 100 dorpen groter was en uiteindelijk zelfs 2e overall geeindigd
 
Reactiescore
510
Wat was classic 11 achteraf toch leuk :D
Lekkere battles met church daar haha
 
Reactiescore
661
Mier616 werd op cl11 een 6e lid omdat we mier616 op de 2e dag van CL11 gevraagd hebben om onze mb te worden. Toen bestond onze premade Church nog niet en waren er zelfs vragen of die er ooit zou komen. Mier616 groeide echter als kool en na wat tegenslagen waren wij opeens top 3 af en stond mier daar.

Toen met Peter overeengekomen om Dries daarop te helpen. En ja afspraak was afspraak mier bleef 'mb' ondanks dat het account 100 dorpen groter was en uiteindelijk zelfs 2e overall geeindigd

Zo ging dat toen, afspraken zijn afspraken.

Wat was classic 11 achteraf toch leuk :D
Lekkere battles met church daar haha

Damn, hebben wij al bij elkaar in de stam gezeten? Twee maal zelfs? (handtekening)
 

DeletedUser79370

Guest
Denk dat je zelf wel beseft dat het niet netjes afgehandeld is. En waarom een NAP een geen bg aangezien je zelf zegt dat als jij minder kwantitatief voordeel had zelf zou geleaved zijn ? Als je een stamlid achterlaat en vervolgens een NAP aanbied en geen bg wat had je dan verwacht, ze zijn niet allemaal zo naïef als Picture die doodleuk zijn dorpjes afstaat aan de spelers waardoor zijn classic afgelopen is.
Hou ook van jou.
Aan het begin van de classic zijn wij opgevangen door TheTimeWizard, hebben we vriendschap gemaakt met de spelers van Adrestia en hebben we een van de beste stamervaringen in jaren gehad.

Dus is het een stab geweest? Vraag het aan mijn co's en ze zeggen ja, vraag het aan mij en persoonlijk zeg ik nee. Een soortgelijke situatie zat er nou eenmaal aan te komen en als ik mij in zijn posities verplaats had ik alles gedaan om het niet zo te laten eindigen als dat het zich voordeed maar alsnog was er dezelfde uitkomst geweest, er was geen betere optie. Tuurlijk ben ik er flink zuur over geweest, ik heb alle mogelijke wraakacties in mijn hoofd al afgespeeld, maar die zijn gestopt toen ik me besefte dat ik hetzelfde zou doen.

De afgelopen tijd heb ik berichten gehad die varieerden van gelukwensen naar je bent naïef, je bent een kontenlikker, slijmbal, zielig, sneu, achterbaks en ga zo maar door. Ik wil jullie er graag op wijzen dat dit een spel is en ik zo mijn eigen redenen heb voor wat ik doe, redenen die jullie als buitenstaanders in dit verhaal onmogenlijk kunnen begrijpen, laat staan beoordelen. Toch mag je ervan vinden wat je wilt, dit neem ik je niet kwalijk, je mag ook salty zijn omdat ik niet jou kant niet zo hard bevoordeel als de ander, maar houd het aub netjes, vooral wanneer ik de desbetreffende personen als gelijke terugbehandel, dat is toch niet teveel gevraagd?

Wat ik ze nogwel enigsinds kwalijk neem is dat het hel wat netter had mogen verlopen, voor zowel mij als Crusaders en FarmAlarm. De enigste reden waarom ik verder nog op het forum kijk is om de kans aan te grijpen om jullie erop te wijzen dat jullie niet achter de spelers aan moeten gaan maar de acties. Dit gebeurd wekelijks op de actieve werelden, laten we eens een richtlijn maken met elkaar met wat wel en niet kan. Nogmaals, wat er is gebeurd is gebeurd en ik zou hetzelfde doen, alleen wel een heel stuk netter
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser79707

Guest
Is dit de Farmalarm van W16?

Inderdaad.

Wiejoe Vincent.
Andries, 13:36 16-07-2018
student master economics in london. Zeer apart figuur lol.

Andries, 13:36 16-07-2018
Ik houd me er deze keer in ieder geval ver vandaan



 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.788
Stoken op AF, maar blokkeren ingame om toch maar die confrontatie te vermijden. Zegt echter veel over de persoon in kwestie, los van zen tw bestaan.
 
Reactiescore
1.094
Bovenaan