Belgische Bieren en FarmAlarm

DeletedUser79707

Guest
Stoken op AF, maar blokkeren ingame om toch maar die confrontatie te vermijden. Zegt echter veel over de persoon in kwestie, los van zen tw bestaan.

Mhh zal wel iemand anders hebben gedaan. Daarnaast heeft Andries mij ook per direct geblokt nadat hij de NAP ontbond, zeker ook om confrontaties te vermijden? Maar ik sta altijd open om te chatten met jullie hoor, heb niks tegen jullie allemaal :). Zolang je plezier uit tw haalt en je medespelers waar je het samen mee speelt, zoals wij van FA dat weer hebben mogen ervaren na een lange tijd afwezig te zijn op dit spelletje :)
 

DeletedUser76106

Guest
Inderdaad.

Wiejoe Vincent.
Andries, 13:36 16-07-2018
student master economics in london. Zeer apart figuur lol.

Andries, 13:36 16-07-2018
Ik houd me er deze keer in ieder geval ver vandaan


Studeert Andries samen met mij
 
Reactiescore
1.094
Als dat zo is dan moeten we nu de Suicide watch bellen
 
Reactiescore
7.940
2018-08-08 20:59:38 is het eerste dorp van Farm genobeld door Time wizzard.

Hij is op FarmAlarm Gekickt 08th August 2018 - 20:05. Dus 50 minuten later de overname. Toen zat hij nog niet in die andere stam die hij atm gejoined is. Hoe zit het daar eigenlijk meer? Gezien hij later die avond ook weer een dorp terug pakt
 
Reactiescore
461
2018-08-08 20:59:38 is het eerste dorp van Farm genobeld door Time wizzard.

Hij is op FarmAlarm Gekickt 08th August 2018 - 20:05. Dus 50 minuten later de overname. Toen zat hij nog niet in die andere stam die hij atm gejoined is. Hoe zit het daar eigenlijk meer? Gezien hij later die avond ook weer een dorp terug pakt
Was een recap op een intern van Farm
 
Reactiescore
7.940
Alleen met bormsie beers en leone, met adrestia en time was er nooit een NAP

Dus het wordt legitiem gevonden dat een gekickt stamgenoot gelijk aangevallen mag worden? 1150 kickt farm, en dezelfde avond valt Time wizzard al aan. Dit zie ik in de stats, zie ik dit goed of fout?
 
Reactiescore
461
Dus het wordt legitiem gevonden dat een gekickt stamgenoot gelijk aangevallen mag worden? 1150 kickt farm, en dezelfde avond valt Time wizzard al aan. Dit zie ik in de stats, zie ik dit goed of fout?
Time en adrestia zaten niet in 1150, maar in de stam 'Stam'. Maar direct na de kick van farm waren adrestia en time wel leden van 1150 dus in principe zijn ze nooit stamgenoten geweest maar ze kwamen wel in de stam waar .Farm is uitgezet. Geen NAP aangeboden, niets
 
Reactiescore
7.940
Time en adrestia zaten niet in 1150, maar in de stam 'Stam'. Maar direct na de kick van farm waren het wel leden van 1150 dus in principe zijn ze nooit stamgenoten geweest maar hij kwam wel in de stam waar .Farm is uitgezet. Geen NAP aangeboden, niets

Wat een pauperstam.
 
Reactiescore
7.940
en waarom dan? time en adrestia hebben toch nooit een relatie tot farm gehad?

Houd toch op man. Ik invite een nieuwe speler en schop jouw eruit. Mijn nieuwe stamgenoot valt jou aan, en dan zou jij zeker niet moord en brand gaan schreeuwen omdat je je zo genaaid voelt? Nee, hartstikke normaal dit allemaal hoor. Enige reden waarom je er zo over denkt is omdat het in jouw voordeel is. Maar ook jij bezit over voldoende hersencellen om te kunnen bedenken dat dit echt verdomde vies is.
 
Reactiescore
510
Wat een pauperstam.
Zal ik anders alle screentjes van de stabplannen van FarmAlarm, facts en consorten even op het AF gooien?
Dan zie je dan ze wat minder onschuldig zijn dan het allemaal lijkt zo.
 
Reactiescore
461
Zal ik anders alle screentjes van de stabplannen van FarmAlarm, facts en consorten even op het AF gooien?
Dan zie je dan ze wat minder onschuldig zijn dan het allemaal lijkt zo.
Dit was ervoor gebeurt en jullie hadden het al bijgelegd, heb ik ook een screentje van
 
Reactiescore
510
Dat was inderdaad uitgesproken, dacht ik in ieder geval.
Maar is het dan niet een beetje frappant dat Crusaders niet mee wil doen op acties tegen FarmAlarm, opeens met FarmAlarm gaat fuseren zonder iets te zeggen erover, behalve toen ze al begonnen waren.
Kortom zijn eigen stam alsnog zou backstabben?
Lijkt mij niet een rare gedachte om te denken dat ze dit al langer van plan waren.
Wij hebben er gewoon op geanticipeerd en de stabbers een lesje gegeven.
 
Reactiescore
510
Dan zou ik vnv of morgen wel een uitgebreide post maken om alles op te helderen.

Een kleine sidenote, beide kanten hebben het niet netjes gespeeld. Maar de ene actie heeft een andere actie nou eenmaal als gevolg.
 
Bovenaan