Speedronde #3631 - Special ronde

Reactiescore
575
#3631 NLS(Speed)
Snelheid: 400
Start: Zondag 22-07-18 14:00
Einde: Zondag 22-07-18 22:00
Scenario: Alternatief
Special ronde

Gedetailleerde instellingen:

Algemene informatie

* Start: Zondag 22-07-18 14:00
* Einde: Zondag 22-07-18 22:00
* Snelheid: 400
* Startniveau: Niveau 2
* Windrichting kiezen: nee

* Overwinningsvoorwaarden: De stam met de meeste punten wint.
* Prijs: De top 10 van de winnende stam krijgt 100 premium punten.
* Benodigde premium punten: Je hebt op zijn minst 30 premiumpunten voor de deelname nodig.
* De eerste 300 spelers kunnen ook zonder premium account deelnemen. Wees er op tijd bij!


Wereldsysteem

* Ridder: ja
* Ridderitems: nee
* Boogschutters: nee
* Kerk en geloof: nee
* Smederij: 1-level systeem
* Goudmunten: ja
* Barbarendorpen: ja
* Bonusdorpen: nee
* Verlaten dorpen groeien: ja, tot 2500 punten (snelheid: 50%)


Aanvalsysteem

* Snelheid: 0.4
* Milliseconden: ja
* Time-gap: 50 milliseconden
* Fake-limiet: 1%


Slaapmodus: Uitgeschakeld


Restricties

* Beginnersbescherming: geen
* Stamleden: Er zijn vooraf ingedeelde stammen op deze ronde.
* Gesloten stammen: ja
* Boerderijlimietregel: ja, 1200 eenheden per boerderijlevel worden ondersteund!
* Moraal: nee
* Vakantiemodus: ja


Extra spelregels

NLS §1: Eén account per computer
Het is tijdens deze speedronde ten strengste verboden om via dezelfde computer op meerdere accounts in te loggen.

NLS §2: NLS §2: Eén account per ip
Het is tijdens deze speedronde ten strengste verboden om via dezelfde internetverbinding (binnen hetzelfde huishouden) op meerdere accounts in te loggen. Per ip-adres mag er dus maar op één account ingelogd worden. Het is wel toegestaan om met meerdere spelers en verbindingen op één account in te loggen.
(!) Vooraf aanmelden ('registreren') is vereist voor deze speciale ronde. Registreren doe je door in te loggen op de ronde zodra deze geopend op zaterdag 21 juli 2018 tussen 18:00 en 23:00 uur. Deelnemen doe je door in te loggen vanaf zondag 22 juli 2018 14:00 uur. Tijdens de registratieperiode zal de ronde op een zeer lage snelheid draaien, waardoor spelen geen zin heeft.

(!) Tijdens deze ronde worden alle spelers willekeurig in een van de stammen ingedeeld en in een patroon geplaatst, afhankelijk van het aantal deelnemers. Let op: indien je eenmaal bent overgenomen, kun je niet herstarten en derhalve op de ronde niet meer verder spelen.
 

DeletedUser3368

Guest
Was een erg mooie speed! Lekker spannend en tactisch elkaar opwachten en proberen te hitten op juiste momenten. Heerlijk om eens niet voor de winst als speler puur te gaan, maar alles op alles zetten voor je stamgenoten. Dat zijn veruit de mooiste rondes en doet me wel een beetje denken aan de vroegere tijd (Memo. Vs. SD.).
 

DeletedUser78236

Guest
Ja als je niet dodged en je muur 0 is kunnen we natuurlijk kata´s gaan smijten he Tim ;)
 
Reactiescore
575
Gefeliciteerd aan de spelers van de stam Avicii.;)

We hopen dat jullie de ronde leuk vonden. Daarnaast willen we jullie bedanken voor de gegeven feedback. Deze feedback zullen we meenemen bij het organiseren van de volgende speciale ronde. Naar alle waarschijnlijkheid zal deze 'gewoon' weer op rondenummer 3700 plaatsvinden, dus houd het forum te zijner tijd in de gaten ;)
 

DeletedUser3368

Guest
Tijd voor wat verfrissende tactieken in plaats van hetzelfde voorspelbare iedere keer te doen dus ;)
 

tim010

Speed Kampioen 2017 (Goud) & Skilled Soldier 2017
Reactiescore
2.405
Ik ben me er van bewust dat tactiek zijn aandeel heeft op speeds hoor en zeker op dat soort rondes. Het ding is dat ik daar geen tijd en zin in heb. Ik heb me nog maar 1x uit interesse als leiding opgegeven en al een keer of 3-4 uit noodzaak omdat er nooit iemand zich opgeeft als leider. Zulke rondes zoals die van zondag speel ik dan gwn zonder dat ik echt bezig ben met de stam te leiden. Mss niet leuk voor de stam maar ik wacht op de nieuwe garde speeders die hun verantwoordelijkheden opnemen om te leiden in zulke rondes ;)

Ik ben namelijk gestopt en ben enkel nog voor plan op kampioenschappen terug te komen spelen :p
 

Kulta Lakko

Speedkampioen '16+ '20 (Goud) '17+'18 (Zilver)
Reactiescore
226
De nieuwe garde komt niet echt, jonge gasten spelen alleen maar spellen als Fortnite enzo. Wel jammer want sterft uit op deze manier.
 
Reactiescore
76
De nieuwe garde komt niet echt, jonge gasten spelen alleen maar spellen als Fortnite enzo. Wel jammer want sterft uit op deze manier.


Dat is er al de laatste 3 jaar hoor, mede omdat dit spel heel uitgemolken is en de gemiddelde leeftijd bij spelers veel hoger ligt.
 
Bovenaan