Top/Flop spelers.

Reactiescore
2.039
ik? ik neem hier niets of niemand serieus, vind het zoals ik al zei hilarisch. Jong op elke leeftijd, fun 24/7! Met die manieren die hier aan de revue passeren, kleine verwijzing naar bijvoorbeeld ma boyzz: sseg of dutchgangster. Maar daar comment je niet op...? Laatste alinea lijkt me vrij duidelijk, mss voel jij je sociale status aangevallen? :s
Maar idd, totaal irrelevant hier

Nog steeds mad dat ik je gerekt heb ofzo?
 

DeletedUser74552

Guest
Ik zou toch nog eens goed herlezen, want ik haal hier geen enkele koe uit de sloot...:eek: ten goede veranderd? Ik ben nu wel eens héél benieuwd waarom mensen zich zo voelen op het AF achter hun pc schermpje? Je probeert heel de tijd kleine details uit te lichten en daarop in te spelen, zijt gerust i'm having loads of fun :ssss
Ik doelde erop dat Sseg oude koeien uit de sloot haalde en dat je dat als tegenargument had kunnen gebruiken. Begrijpend lezen is schijnbaar toch nog moeilijk voor een student Master Economics in london. Ik ga het hier verder bij laten want hier word het AF niet beter van. Ik wens je veel succes deze classic.
 

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.148
Master economics maar nog steeds xd, xs en xp gebruiken?

De meeste dromen zijn bedrog knul.
 

DeletedUser76106

Guest
Precies wat ik dus bedoel LOL hahahahahahahaha hoor ik daar een vraag naar mijn studentenkaart?! :sss
 

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.148
Sure. Stuur maar door via een pm.

Het feit dat je als masterstudent nog steeds zo onvolwassen overkomt zegt heel wat. Zal wat zijn als je prof je thesis verbeterd, ‘de vraag is groter dan het aanbod hier xd’.

Kap nou maar met stoer doen, want je maakt enkel jezelf er belachelijk mee. Je bent al geen bijster goede tw’er, hou die grote bek voor je stamgenootjes en spamchats.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser76106

Guest
Ik doe niet stoer? Hahahahahahaha, bijster goeie tw’r afgaand op een Classic waar ik Wegens tijdgebrek op gestopt ben?! Hahahahahaha uhuuuuu

Mentaal beperkt? Ik ben benieuwd wat gij doet, stuur maar Pm xs

Ik ga mijn bericht ook elke minuut aanpassen want het lijkt erop dat je elke minuut een opwellend ideetje krijgt xoxoxo
 

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.148
Je komt mentaal beperkt over. Dat heeft weinig met je studie te maken noch met de mijne. Maar ik zit nog niet in mijn masterjaar, ga je mij ook niet horen over opscheppen als weerlegging indien iemand mij retarded noemt. Dat lijkt me nogal onterecht veren in je eigen kont steken.
 

DeletedUser74552

Guest
De gelukzaligen: FLOP.
De rang 1 speler die ondertussen al 26 dorpjes bij elkaar heeft ge-edeld lijkt mij een complete flop.
Hij staat echt net in de top 25 qua ODA en dat terwijl hij 8 dorpjes van 1 speler heeft ge-edeld, heel onwaarschijnlijk. Dit lijkt me gewoon een simpele intern booster.
a81325579f9f262a3b4560d2d996c194.png
 

DeletedUser79370

Guest
De gelukzaligen: FLOP.
De rang 1 speler die ondertussen al 26 dorpjes bij elkaar heeft ge-edeld lijkt mij een complete flop.
Hij staat echt net in de top 25 qua ODA en dat terwijl hij 8 dorpjes van 1 speler heeft ge-edeld, heel onwaarschijnlijk. Dit lijkt me gewoon een simpele intern booster.
Kijk voor de grap ook eens naar alle tijden van verovering en vertel wat je opvalt
 
Bovenaan