spotprentjes

DeletedUser

Guest
Ach Goudlokje kan ook niet veel:eek: Had hem graag aan het front gehad net als 2 jaar geleden kwam ik toch steeds leuke rapportjes tegen:D
 
Reactiescore
179
Zegt degene aan de kant die heel aztec hebben leeg getrokken :redface:
houd een ander voor de gek :tongue:

Ja we hebben AZTEC leeg getrokken waren dat niet de "noobs" die jullie zonder moeite zouden wegspelen? Er werd van alle kanten gelachen om de actie van Tim010 dacht dat hem bij vandaan kwam, dat hij een aantal spelers liet overkomen naar Ship of Zero-B. Al is het nu grappig dat die "noobs" jullie met 2 vingers in de neus wegwerken. Het enige wat jullie nu doen is rennen bij het front en naar het safe trekken.
 

DeletedUser78744

Guest
Mama kijk een schuifaf!

2261772


OP schijfaf..
426666
 

DeletedUser72496

Guest
IMG_1092.jpg

Ik ben meer Zwitserland :D:D:D

Peter dé nachtmerrieveroorzaker moest niets weten van timo716. Vanwaar haal je dat vandaan timo? :oops:
timo716 probeerde ook in mijn stam ~I~ binnen te geraken.
Hoe probeerde hij dat? Door de fusieplannen, tactiek, aanvalsplannen, etc. van S.A.S. (nu P.) uit te lekken aan mij en mijn toenmalige mede-leider, Werschke2. We hebben hem geweigerd want we wisten al lang hij een noob is en loyaliteit zal nooit zijn sterke punt zijn. Hij is een meelopertje.... :rolleyes:
Toen de oorlog uitbrak tussen P. & ~I~ was timo716 de primaire target van nachtmerrieveroorzaker en van harrisfreak (toen nog aan de goede kant van de oorlog).

Deze keer gaat hij er echt eraan. ;)

switzerland-is-neutral.jpg
download (8).png
 
Reactiescore
179
tja ik vraag me af wat hij eigenlijk verwacht had. Je stam stabben omdat het even niet lekker loopt en dan denken dat de vijand je wel ff aanneemt. Maar dit soort gebeurtenissen zorgen er wel voor dat ik op z'n tijd even flink kan lachen :D

Hans speelt er al tijden niet meer daar speelt nu een Joachim. Het enige waarom hij P. verliet dat was omdat hij oneens was met het handelen van de leiding net als Rodeostier zegt wel wat toch. Geen enkel gezeik toen Donald Duck aan de leiding was, maar steeds meer problemen komen tevoorschijn bij P. sinds hij weg is. En ik zeg altijd maar nieuwe speler, nieuwe kansen. Wat een oude speler gedaan heeft kun jij als nieuwe speler niet terugdraaien.
 

DeletedUser77892

Guest
Hans speelt er al tijden niet meer daar speelt nu een Joachim. Het enige waarom hij P. verliet dat was omdat hij oneens was met het handelen van de leiding net als Rodeostier zegt wel wat toch. Geen enkel gezeik toen Donald Duck aan de leiding was, maar steeds meer problemen komen tevoorschijn bij P. sinds hij weg is. En ik zeg altijd maar nieuwe speler, nieuwe kansen. Wat een oude speler gedaan heeft kun jij als nieuwe speler niet terugdraaien.
Goh, Ik moet zeggen dat ik daar toch al enige tijd van op de hoogte was.
Ja de beste manier om je zin door te krijgen is inderdaad zeiken op de leiding om vervolgens te leaven wanneer die het gesprek willen aangaan. Zelfde geval met rodeostier, wilde veel mensen eigenlijk al langer vanaf, maar randy wist hem inderdaad binnen te houden. Randy was erg goed daarin. Echter komt aan alles een eind, ook aan geduld.

Nogmaals, dat joachim het niet eens was met bepaalde handelingen, waar meeste leden weinig op tegen hadden betekent niet dat ie gelijk hoeft te leaven en maar solliciteren bij de vijand. De leiding is het gesprek aangegaan, en op zijn kritiek ingegaan, leaven en stabben is dan idd de beste keuze.
Tis gewoon zielig, loopt even niet lekker in de stam vanwege bepaalde gebeurtenissen en daarop volgend worden er brood nodige veranderingen door gevoerd en dan denk je maar, laat maar ipv dat ik me best doen samen met de stam op 1 lijn te komen en alles recht te trekken.

Maar ach, hij krijgt nu zijn verdiende loon en zn dorpen komen alweer gestaag terug binnen onze gelederen :)
 

DeletedUser65921

Guest
tja ik vraag me af wat hij eigenlijk verwacht had. Je stam stabben omdat het even niet lekker loopt en dan denken dat de vijand je wel ff aanneemt. Maar dit soort gebeurtenissen zorgen er wel voor dat ik op z'n tijd even flink kan lachen :D

Hij doet de naam van zijn acc eer aan dan. Nog net iets minder erg dan wat de oude speler deed gelukkig :)
 
Bovenaan