Instellingen nieuwe classic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Reactiescore
326
Snelheid:
- Bouwen: Bouwen, grondstoffen, smederij: 400% (4)
- Commando's: Aanvallen, ondersteunen, handelaren: 0.5 (200%)

Spelsysteem:
- Boogschutters/bereden Boogschutters: Nee
- Ridder/Standbeeld: Nee
- Bonusdorpen: Nee
- Kerk en geloof: Nee
- Uitkijktoren Nee
- Burgerwacht:Nee
- Moraal: Nee
- Prestaties: Ja
- Verlaten dorpen (en barbarendorpen): 0.5 per speler, groeien tot 1.5k
- Edelmanproductie: Pakketjes, duur herbouwen
- Toestemmingsdaling per edelman: 20-35
- Technologieën: 3 level sytsteem
- Beginnersbescherming: 48 uur
- Beginnersbescherming ratio: Geen

Instellingen:
- Nachtmodus: 00:00 t/m 08:00
- Startdirectie kiezen: Nee
- Aanvalstiming: Secondes
- Minimum troepen per aanval: 2%
- Edelmannen looplimiet: 20 velden

Extra (Anders dan anders):
- Overwinningsvoorwaarden: 21% behouden voor 21 dagen
- Ledenlimiet Stam: 5
- Vlaggen: nee
- Limited haul: Ja, beginnende vanaf 30.000
- Stamlock actief van? Vanaf 17%


Premium-Functies
- Premium Account: Geactiveerd
- Account Manager: Geactiveerd
- Farm-Assistent: Geactiveerd
- Bouwtijdhalveringen: Inactief
- Direct afbouwen: Inactief
- Bouwkostreductie: Inactief
- +20% productie: Inactief
- Ruilen met de handelaar: Inactief
- Premium Beurs: Inactief
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
1.019
Snelheid:
- Bouwen: Bouwen, grondstoffen, smederij: 400% (4)
- Commando's: Aanvallen, ondersteunen, handelaren: 0.5 (200%)

Spelsysteem:
- Boogschutters/bereden Boogschutters: Nee
- Ridder/Standbeeld: Nee
- Bonusdorpen: Nee
- Kerk en geloof: Nee
- Uitkijktoren Nee
- Burgerwacht:Nee
- Moraal: Nee
- Prestaties: Ja
- Verlaten dorpen (en barbarendorpen): 0.5 per speler, groeien tot 1.5k
- Edelmanproductie:
- Toestemmingsdaling per edelman: 20-35
- Technologieën: 3 level sytsteem
- Beginnersbescherming: 48 uur
- Beginnersbescherming ratio: Geen

Instellingen:
- Nachtmodus: 00:00 t/m 08:00
- Startdirectie kiezen: Nee
- Aanvalstiming: Secondes
- Minimum troepen per aanval: 2%
- Edelmannen looplimiet: 20 velden

Extra (Anders dan anders):
- Overwinningsvoorwaarden: 21% behouden voor 21 dagen
- Ledenlimiet Stam: 5
- Vlaggen: nee
- Limited haul: Ja, beginnende vanaf 30.000
- Stamlock actief van? Vanaf 17%


Premium-Functies
- Premium Account: Geactiveerd
- Account Manager: Geactiveerd
- Farm-Assistent: Geactiveerd
- Bouwtijdhalveringen: Inactief
- Direct afbouwen: Inactief
- Bouwkostreductie: Inactief
- +20% productie: Inactief
- Ruilen met de handelaar: Inactief
- Premium Beurs: Inactief
je hebt edelproductie nog niet ingevuld.

en waarom 2% minimum troepen per aanval? dan worden fakes heel duur, vind je dat leuk?
 
Reactiescore
1.094
Zegt de persoon die ging runnen na een paar aanvallen.

Het is moraal ridder martijn haha, ik denk dat iedereen hier wel weet dat martijn zelf niet echt veel inbrengt bij iedere wereld waar hij speelt.

Dat staat alsnog niet binnen proporties met wat mastermarkB (Eyjafjallajökull) heeft gedaan. Ja ja bla bla we kennen het wel dat ze zich deze classic prima hebben gedragen. Martijn heeft ook gewoon prima geholpen op CL12 en 13. Dus ook zeker hij mag MMB terecht wijzen.

- Toestemmingsdaling per edelman:25-35

Vreselijk....
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser75778

Guest
En waarom moest je uiteindelijk toen het weer goed ging met je vader dan opeens weer weg, omdat de rest van je account blijkbaar niks uitvoerde? Het boeit me echt helemaal niks hoor, maar je bent een moraal ridder.
Zijn vader is overleden, beste kerel.
 
Reactiescore
978
Reactiescore
99
Allereerst was het een onmogelijke strijd bij voorbaat. Daarnaast kreeg mijn vader een uiterst belangrijke uitslag waardoor ik geen motivatie meer had. Helaas was de uitslag toen goed en is het toch verkeerd afgelopen.

Dat begrijp ik volledig maar elke keer moet je opnieuw mensen afbreken die fouten gemaakt hebben. Laat dat gewoon achterwegen als je zelf niet heilig bent.
 

DeletedUser69389

Guest
Dat begrijp ik volledig maar elke keer moet je opnieuw mensen afbreken die fouten gemaakt hebben. Laat dat gewoon achterwegen als je zelf niet heilig bent.

Ik pretendeer nergens heilig te zijn. Dat is overigens niemand hier. Maar spelers die stelselmatig smerig spelen mogen daar wel op aangekeken worden.

Het was bijvoorbeeld dat de Tribelock al aan stond, maar anders waren Paramore en @Eyjafjallajökull gewoon ontslagen geweest en hadden ze ook statistisch niet classic 12 gewonnen. Naast dat ze dat moreel gezien al niet meer hebben en ook niet als zodanig wordt beschouwd door de rest van Hunt.
 
Reactiescore
661

DeletedUser75558

Guest
Zijn vader is overleden, beste kerel.
Daar heb ik niks van vernomen, als dit zo is, dan zeer spijtig ja. Echter zei martijn tegen mij dat hij heel graag weer zou willen spelen, dus regelde ik voor hem een plek bij logic. Het is dus alsnog erg makkelijk om hier de morraalridder uit te komen hangen, terwijl die zelf niet veel heeft gepresteerd.

Dat staat alsnog niet binnen proporties met wat mastermarkB (Eyjafjallajökull) heeft gedaan. Ja ja bla bla we kennen het wel dat ze zich deze classic prima hebben gedragen. Martijn heeft ook gewoon prima geholpen op CL12 en 13. Dus ook zeker hij mag MMB terecht wijzen.
Ik heb ook vaak genoeg gehoord dat martijn echt geen fuck deed op classic 13 op repel en enkel met de eer zat te strijken, maar goed, jij was erg actief in poef volgens mij, dus dan zou jij het wel beter weten.
 
Reactiescore
1.094
Voor iemand die 'erbij' kwam / co op een account in een wereld die 2 weken na zijn joinen was gespeeld, heeft Martijn gedaan wat ik had verwacht van hem, en dat was gewoon dorpjes edelen/ die dominatie vullen. Misschien niet bijster actief maar 'geen fuck' is ook overdreven.
 

DeletedUser54614

Guest
Ik pretendeer nergens heilig te zijn. Dat is overigens niemand hier. Maar spelers die stelselmatig smerig spelen mogen daar wel op aangekeken worden.

Het was bijvoorbeeld dat de Tribelock al aan stond, maar anders waren Paramore en @Eyjafjallajökull gewoon ontslagen geweest en hadden ze ook statistisch niet classic 12 gewonnen. Naast dat ze dat moreel gezien al niet meer hebben en ook niet als zodanig wordt beschouwd door de rest van Hunt.

Zonder Para was Hunt niets, nada noppes. Wij deden bijna alle vv's. Ik, Sven, Gerard en Niels en later ook Paul deden alles voor de stam. We waren zelfs leider, dat jij denkt dat je de grote moraalridder bent, of de grote morele 'winnaar bent' moet je zelf weten. Maar voor mij ben je gewoon een kneus, een kneus die enkel 1c kan spammen.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Reactiescore
127
Daar heb ik niks van vernomen, als dit zo is, dan zeer spijtig ja. Echter zei martijn tegen mij dat hij heel graag weer zou willen spelen, dus regelde ik voor hem een plek bij logic. Het is dus alsnog erg makkelijk om hier de morraalridder uit te komen hangen, terwijl die zelf niet veel heeft gepresteerd.


Ik heb ook vaak genoeg gehoord dat martijn echt geen fuck deed op classic 13 op repel en enkel met de eer zat te strijken, maar goed, jij was erg actief in poef volgens mij, dus dan zou jij het wel beter weten.

Martijn heeft mij op repel goed geholpen nadat ik solo overbleef. Dus ik was heel blij met Martijn.
 
Reactiescore
1.049
Die laatste zin slaat nergens op. Onrespectvol, Maar t eerste deel heeft ie denk ik wel degelijk een punt.
Verder had ik nog niks gehoord van dat Martijn zijn vader overleden was voor Pim me aansprak. Maar ik weet niet of het nog een goed moment is te condoleren of niet. Iig sterkte Martijn!
 
Reactiescore
2.508
Als Martijn wil dat ik deze discussie verwijder mag hij contact met hij/je opnemen. Hiermee sluiten we deze discussie. Dit lijkt me niet de goede plaatst.
 
Reactiescore
1.094
Ben best benieuwd naar de toestemmingsverlagingen, zijn toch al aardig wat oproepen geweest om met 2 of 3 edels te kunnen edelen, dat zou wel leuk zijn voor de verandering. Mis sowieso een beetje het experimentele in sommige settings, dat bracht naar mijn idee wel altijd een uitdaging

Zonder Para was Hunt niets, nada noppes. Wij deden bijna alle vv's. Ik, Sven, Gerard en Niels en later ook Paul deden alles voor de stam. We waren zelfs leider, dat jij denkt dat je de grote moraalridder bent, of de grote morele 'winnaar bent' moet je zelf weten. Maar voor mij ben je gewoon een kneus, een kneus die enkel 1c kan spammen.

Paramore kicken is wat overdreven, maar UT's punt vind ik wel terecht. Dat gedoe dat fluffybutdangerous van barbaar werd gehaald door Gerard en MastermarkB sloeg echt nergens op. Was het ook niet zo dat Niels daardoor stopte op jullie account? Ik kan me herinneren dat het grote tweestrijd op jullie account teweeg bracht.

In ieder geval, dat je UT een kneus vind prima, maar je moet ook reëel kunnen reflecteren op het optreden van je eigen stam, en daarin heeft UT gewoon gelijk; Hunt was gewoon een grote grap, en daarin stond Mmb ook zeker centraal, die toch kernrollen heeft gespeeld in 2 hele discutabele acties.
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser75558

Guest
Ben best benieuwd naar de toestemmingsverlagingen, zijn toch al aardig wat oproepen geweest om met 2 of 3 edels te kunnen edelen, dat zou wel leuk zijn voor de verandering. Mis sowieso een beetje het experimentele in sommige settings, dat bracht naar mijn idee wel altijd een uitdaging



Paramore kicken is wat overdreven, maar UT's punt vind ik wel terecht. Dat gedoe dat fluffybutdangerous van barbaar werd gehaald door Gerard en MastermarkB sloeg echt nergens op. Was het ook niet zo dat Niels daardoor stopte op jullie account? Ik kan me herinneren dat het grote tweestrijd op jullie account teweeg bracht.

In ieder geval, dat je UT een kneus vind prima, maar je moet ook reëel kunnen reflecteren op het optreden van je eigen stam, en daarin heeft UT gewoon gelijk; Hunt was gewoon een grote grap, en daarin stond Mmb ook zeker centraal, die toch kernrollen heeft gespeeld in 2 hele discutabele acties.
Er speelde helemaal geen Niels op paramore hoor naar mijn weten (of niet op dat moment in ieder geval).
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan