Praathoek

Reactiescore
127
Niet zo gek doen met die activiteit! We moeten hier inactief zijn...:tongue:
 
Reactiescore
123
Wereld is al zo goed als gespeeld, valt niet heel veel meer te doen behalve de laatste restjes tegenstand opruimen :D

Dan heb je tijd om hier wat te kletsen :) En wie zal de winnaar worden?
 

DeletedUser76198

Guest
Ik denk niet dat Zebbe dat aankan

Wie zegt dat wij jou niet aankunnen? ;)

Groetjes Team Zebbe (R&S).

Ik wil niet moeilijk doen maar jij word door een mb van free geedeld :D ik heb genoeg vertrouwen in de skill van mijn medespeler dat hij jullie wel tegenhoud :p

Als je enkel naar de statistieken kijkt kun je dit zo denken zoals jij denkt. Echter weten wij het echte verhaal hier achter. En het is te hopen voor je mede speler dat hij lang standhoud een leider die meteen neergaat zegt veel over het stam niveau. ;)

Ik wacht vol spanning af :eek: meer gaat er vermoedelijk toch niet komen. En zelfs als (ik moet lachen alleen al omdat ik de mogelijkheid opper) wij zijn toplid en mascotte :p leider/lijder vind je niet op ons account.

We will see , het grootste gevaar is je vijand onderschatten ;). We wensen je veel Succes.

Groetjes Team Zebbe (R&S).

Bedankt! Hoop dat je begrijpt dat ik op eigen account meer zal doen dan op vv's die ik in handen geduwd kreeg he Zebbe :D

Laten we hopen dat Ay Caramba omkomt in de odd :p

Lijkt me logisch je maakt geeneens front:rolleyes:

je kan niet overal liggen :rolleyes: wie weet krijg je ooit de kans om naast ons te liggen. Zet jij de koffie al klaar dan?

Groeten Team Zebbe. (R&S)

https://gyazo.com/cc4138a52288b6ec0bb21f4b05556731

Hierop doelde ik :eek: niks bijzonders hoor.
 
Bovenaan