Praathoek

Reactiescore
603
Ik speel momenteel via telefoon dus dat zag ik niet :(

Alvast veel succes gewenst in de aankomende massa's



Ik ben geen classic pro maar volgens mij belabberd zwak spel vanuit jou kant richting pre.

Nogmaals vermoeden geen zekerheid.
Dan ben ik niet helemaal mee.
Maar je mag me altijd in classic forum taggen, privé sturen en/of bewijzen tonen :cool:
 

DeletedUser76198

Guest
Dan ben ik niet helemaal mee.
Maar je mag me altijd in classic forum taggen, privé sturen en/of bewijzen tonen :cool:

Eerst even afwachten of ik wel de juiste voor me heb :D zoals gezegd weet ik niet veel van classic..
 

DeletedUser75456

Guest
Misschien eens stoppen met bb edelen en een poging wagen op mij :)

Als ik dit zo zie kan ik wel met bijna de volle 100% zekerheid zeggen dat je dit te graag wilt, En dan is het nog de vraag of ze hun troepen willen verspillen ;).
 

DeletedUser77823

Guest
Misschien eens stoppen met bb edelen en een poging wagen op mij :)

Als jullie nou eens niet standaard stacks van 7 def zouden hebben zou ik het wel doen.. maarja bashen op die stacks heeft weinig nut, zeker aangezien je met gemak je eigen def erbij kan zetten.. Dan is het gewoon verspilling van troepen
 

DeletedUser76198

Guest
Als jullie nou eens niet standaard stacks van 7 def zouden hebben zou ik het wel doen.. maarja bashen op die stacks heeft weinig nut, zeker aangezien je met gemak je eigen def erbij kan zetten.. Dan is het gewoon verspilling van troepen

Kwaliteit spel van onze "tegenstander", op skype afspraken maken en zeggen dat ze ze laten zitten (bb's) en vervolgens 2 spelers er naartoe laten jumpen :) gelukkig staat Hippo bijna klaar om accounts als DS, Divine en SK weg te vegen.
 

DeletedUser77823

Guest
Is dit toevallig iets dat nog ingame moet komen? Overal nieuwe farmdorpjes :D
nlp3
 

DeletedUser76153

Guest
Kwaliteit spel van onze "tegenstander", op skype afspraken maken en zeggen dat ze ze laten zitten (bb's) en vervolgens 2 spelers er naartoe laten jumpen :) gelukkig staat Hippo bijna klaar om accounts als DS, Divine en SK weg te vegen.
Bijna klaar? Je zou haast verwachten dat jullie tijd genoeg hebben gehad om jullie klaar te maken. :eek: (Zeker geen overmacht ofzo)
 

DeletedUser76198

Guest
Bijna klaar? Je zou haast verwachten dat jullie tijd genoeg hebben gehad om jullie klaar te maken. :eek: (Zeker geen overmacht ofzo)

Gelukkig :D de runner komt nog eens opdagen! Ook weer een account gevonden?

Grappig dat als je tegenstander beter is en beter speelt dat de verliezende partij het recht geeft om afspraken te negeren. Ik zal het proberen te onthouden!
 

DeletedUser76153

Guest
Gelukkig :D de runner komt nog eens opdagen! Ook weer een account gevonden?

Grappig dat als je tegenstander beter is en beter speelt dat de verliezende partij het recht geeft om afspraken te negeren. Ik zal het proberen te onthouden!
Runner? Van welke incs? :s

Ik weet niks van die afspraken, daar zei ik trouwens ook niks over...
 
Bovenaan