[Speeltopic] WvW #273 The Couples Are Taking Over

  • Topicstarter Deleted User - 487871837
  • Startdatum

Deleted User - 2075062

Guest
ik loop mee op rick?
ik heb niet op rick gestemt.
volgens mij was ik de 1ste die op rick stemde voor BM toen bleek dat tie een bewezen goedje was

en mijn stem op pierre was idd een meeloopstem met fam, om de doodsimpele reden dat ik verder helemaal geen aanknoop punten had om op iemand anders te stemmen.
en dat jij mij nu verdacht vind omdat ik als 2de meeliep, je kan ook de 3de of 4de pakken. er waren er maar zat die meeliepen :rolleyes:

Ik verwar je met Tigor idd met die meeloopstem op Rick. Niet dat ik je nu niet meer verdacht vind maar ga wel me stem nu van je afhalen dan. Ga zo even alles doornemen en kijken wie ik nu dan het meest verdacht vind. Laila

Maar leg is uit waarom meteen zo'n counter Laila? Vind ik wel interessant om een uitleg van te krijgen!
 
Reactiescore
559
Ik verwar je met Tigor idd met die meeloopstem op Rick. Niet dat ik je nu niet meer verdacht vind maar ga wel me stem nu van je afhalen dan. Ga zo even alles doornemen en kijken wie ik nu dan het meest verdacht vind. Laila

Maar leg is uit waarom meteen zo'n counter Laila? Vind ik wel interessant om een uitleg van te krijgen!
is iets van eerst reageren en dan pas nadenken :oops:
dat is als ik me aangevallen voelt en ik dat niet terecht vind :S

probeer dat te verbeteren, maar soms ben ik iets te snel :D
 

DeletedUser76681

Guest
Ik verwar je met Tigor idd met die meeloopstem op Rick

Ik stemde idd als BM mee op Rick xD en als.meeloop ook op Pierre het was of.wel.mee.gaan op jou of meegaan op Jens dat terwijl ik beide niet verdacht vond en dus Pierre me meer een geschikte kandidaat vond.
 

Deleted User - 2075062

Guest
Nee Tigor, je stemde eerst op Rick als lynch en toen die goed bleek ging je ook weer heel makkelijk mee op Pierre wat een inactiefje was op dat moment.

En nu geef je deze zeer onduidelijke uitleg? Waarom begin je over BM en mee gaan op mij en dat soort dingen?
 

DeletedUser17472

Guest
Nee Tigor, je stemde eerst op Rick als lynch en toen die goed bleek ging je ook weer heel makkelijk mee op Pierre wat een inactiefje was op dat moment.

En nu geef je deze zeer onduidelijke uitleg? Waarom begin je over BM en mee gaan op mij en dat soort dingen?
Als je nu eerst terugleest, dan zie je dat ze eerst het vertrouwen aan jou gaf. Zelf had ik mijn stem ook bewust laten staan op jouw omdat mijn redenatie is dat hij gewelpt kan worden. Zo raar vond ik het dus niet.


Zat verkeerd met mijn gedachte :p
Daarnaast hoe groot is de kans dat hij nu gaat overleven?

Rick

Sorry was verward, ik zat met een mogelijke welp in gedachte. Maar die kan geen bewezen spelers welpen :rolleyes:

En ik zeg eerlijk, ik had jou graag als burgemeester gezien. Wie zegt dat er geen twee infectiewolven inzitten? Ik ben en blijf wantrouwend, sorry.
 

DeletedUser76681

Guest
Nee Tigor, je stemde eerst op Rick als lynch en toen die goed bleek ging je ook weer heel makkelijk mee op Pierre wat een inactiefje was op dat moment.

En nu geef je deze zeer onduidelijke uitleg? Waarom begin je over BM en mee gaan op mij en dat soort dingen?

omdat ik niet wist dat je doelde op de lynchstem op Rick. maar omdat ik wisselde van bm stem, daar kreeg ik natuurlijk ook vragen bij.

Ik was geen fan van het plan van Rick, en heb toen ook gezegd dat ik bij hem een slecht gevoel kreeg. En bij mij is dag 1 puur op gevoel gestemd. Lijkt me dan toch grotendeels ook logisch dat wanneer Rick zijn actie gebruikte ik mijn stem van hem afhaalde? en hem dan op iemand anders zette. Wat is er dan mis met mijn onduidelijke uitleg?
 

DeletedUser73803

Guest
Ik heb nog nooit een potje gespeeld met 2 infectiewolven, en ik heb hier toch meer dan genoeg potjes gespeeld. Zou me verbazen als dat nu ineens wel het geval zou zijn, in een potje dat al speciaal is omdat er veel koppeltjes inzitten.
Nee, Rick is voor mij 100% bewezen, hij zou enkel nog G/S kunnen zijn, maar ook dat lijkt me stug.
 

DeletedUser17472

Guest
Rick is voor mij ook bewezen, maar ik zie altijd spoken op mijn pad. Je kunt zeggen dat iets nog nooit geweest is, maar ze stoppen er weleens vaker dingen in die niet verwacht worden.
 

DeletedUser78393

Guest
Ik vind het alleen maar goed dat je altijd kritisch blijft. Ik heb een keer een spel gespeeld met 3 infectiewolven op een ander forum, dat was een soort dubbelspel, alle rollen zaten er 2x in behalve de derde infectiewolf dan. Doordat het een dubbelspel was, werd de tweede wel verwacht, maar een derde kwam voor de meesten als een verrassing. Ik weet alleen niet meer precies hoe het afliep :p

Maargoed, ik vind het niet erg om niet volledig bewezen te zijn. Zo lang niemand er zo over denkt, wordt ik ook minder snel lunch :p
 

DeletedUser65921

Guest
Met zo weinig spelers zou 2 infectiewolven erg vreemd zijn, maar al te veel vertrouwen moeten we nu ook niet hebben nee.
 

Deleted User - 2075062

Guest
Ik zet vraagtekens bij zowel Laila als Tigor ... Maar weet niet of het genoeg is om meteen over te gaan tot lynchen.

Draakje, wie verdenk jij op dit moment en waarom?

2 infectiewolven is trouwens sowieso niet aan de orde dit potje. Zou ontzettend onzin zijn en te veel G/S koppels met zich mee brengen in dit soort potjes.
 

DeletedUser17472

Guest
Ik vind dgo stil en castiel speelt anders. Gaat de gadachten dz wolf, dan castiel niet, nog wel op?
 
Reactiescore
46
Ja ik ben inderdaad stil omdat ik me had afgemeld voor dit potje maar ik toch ben ingeschreven, had gister en vandaag geen tijd en ben de 18e ook de hele dag weg
Wordt op het moment alsnog voor vervanging gezocht
 

DeletedUser65921

Guest
Waarom? Omdat ik het eens was met Dragon? En daarom ook stemde op Jens? Was hij het ook niet die de theorie op bracht van slechtjes die zeer actief zijn om goed over te komen? Net iets wat hij zou doen.
Er zijn veel meer meelopers op pierre, gwn omdat hij wat inactief was? Mss daar eens tussen kijken?

E: net opgezocht dat ik enkel gestemd heb zonder ergens de uitleg te geven. Begrijp het wantrouwen nu wel :) dus in deze post iets meer uitleg gegeven waarom jens

Hoe bedoel je?

Ik zet vraagtekens bij zowel Laila als Tigor ... Maar weet niet of het genoeg is om meteen over te gaan tot lynchen.

Draakje, wie verdenk jij op dit moment en waarom?

2 infectiewolven is trouwens sowieso niet aan de orde dit potje. Zou ontzettend onzin zijn en te veel G/S koppels met zich mee brengen in dit soort potjes.

Ik denk dat ik atm ga voor dedman, zijn uitleg was nogal vaag en ik vond zijn mee loop stem de opvallendste.

Laila heb ik momenteel niet zo'n wolfs gevoel meer over, laatste reacties + die bm wissel naar rick hebben me redelijk overtuigd.

Tigor staat ook wel op de lijst.
 

Deleted User - 2075062

Guest
Ik vind dgo stil en castiel speelt anders. Gaat de gadachten dz wolf, dan castiel niet, nog wel op?

Fam je zit er weer gigantisch naast. Ik had verwacht dit potje weer geinfecteerd te worden omdat dat mij altijd overkomt. Maar ik ben geen wolf. Kijk aub even naar deze lunch, dat zou ik NOOIT doen en vind degene die dit ingestuurd heeft ook zeer laf!
 

DeletedUser17472

Guest
Dus moeten we weer aan 1 van de nieuwe denken als wolf, gezien de lunch. Die was echt onsportief :(
 
Reactiescore
559
nja jullie kunnen nu wel roepen van zo'n lunch zouden wij nooit doen, @Tigor @castiel

maar ik ken jullie niet goed genoeg om dat zomaar aan te nemen.

ik heb iig geen goed gevoel bij castiel en bij tigor.

mss zit ik er wel weer gigantisch naast want ik heb niet echt een aanknopingspunt ervoor :/
 

DeletedUser76681

Guest
Nee ik ben niet echt een type die zo gaat lunchen. Ik zou Jens eerder wat laten lijden door te laten leven.

En daarbij ben ik barslecht in het zijn van een wolf.
 
Bovenaan