[Discussietopic] Zelfreflectie

DeletedUser72524

Guest
Oké ik heb er genoeg van. Ik zie telkens oude garde, positieve/leuke, spelers terugkomen en al snel weer vertrekken omdat ze het sfeertje/gedrag van sommige spelers niet tof vinden. Blauwemessenman is hier een voorbeeld van, maar lytho laatst ook.

Ik zie het zelf nauwelijks niet, maar weet dat ik zelf ook irritant gedrag kan vertonen.

Dus denk dat we dit topic moeten gebruiken om gewoon hard te zijn tegen de mensen zonder het persoonlijk op te nemen. Ik prefereer wel een algemene benadering en dat ieder persoon zijn eigen zelfreflectie neerzet.

Ik zal beginnen en dat is dat ik het soms leuk vind om te veel te gaan trollen of juist mensen persoonlijk op de kast te jagen. Iets wat ik soms bij PlanB vooral doe.
 

DeletedUser8414

Guest
Vind ik een mooi topic.

Kritiek op mezelf:
- Ik wil graag winnen maar ook overleven dus zet mijn eigen overleven soms boven het nut om als groep te winnen
- Hard in discussie en soms te standvastig wat mensen irriteert

Kritiek op anderen:
- Grote haat aan iedereen die niet actief genoeg is :D
 

DeletedUser64575

Guest
Hypocriet en arrogant. Dat was het wel zo'n beetje denk ik :p
 

DeletedUser66129

Guest
Kritiek op Sander:

Hij is op het AF altijd hatelijk tegen mij en privé doet die altijd aardig, vind ik echt kudt.
 
Reactiescore
770
Vind ik een mooi topic.

Kritiek op mezelf:
- Ik wil graag winnen maar ook overleven dus zet mijn eigen overleven soms boven het nut om als groep te winnen
- Hard in discussie en soms te standvastig wat mensen irriteert

Kritiek op anderen:
- Grote haat aan iedereen die niet actief genoeg is :D

Niet te hard voor jezelf zijn he vriend
 

Deleted User - 487776907

Guest
Gelukkig was jij er met je rijmpjes hè :) God wat ergerde ik me aan je random stemmen op mij :p
 
Reactiescore
167
Laatste potje was er niet veel aan de hand in mijn ogen...

Aan de ene kant wordt er iets te fel gereageerd door sommige spelers (val ik ook onder)

Aan de andere kant mogen de "betere" spelers hun arrogantie level wel wat omlaag halen.

Als die 2 dingen gecombineerd worden dan moet het weer leuk worden denk ik ;)
 

DeletedUser63354

Guest
Fel reageren is goed maar het moet wel inhoudelijk zijn. Stemmen moeten niet gebaseerd worden op persoonlijke vetes of gebakken lucht.

Mensen moeten gewoon eens wat meer moeite stoppen in het rationeel denken. Heb toch af en toe het idee alsof men wat achterloopt (mild gezegd)
 
Reactiescore
167
Nou ik kan me mateloos storen aan sommige spelers die argumenten wegwuiven alsof een of andere retard iets randoms heeft gezegd, terwijl het helemaal niet zo slecht gevonden is... zijn meerdere personen die dat regelmatig doen...

Soms worden er ook domme dingen gezegd inderdaad, maar ook dan wordt er vaak belachelijk op gereageerd in plaats van normaal te zeggen dat ze beter met argumenten komen, maar aan de andere kant is het weer zo dat als je wel normaal zegt dat iemand geen argumenten heeft, die persoon nog 10x zonder argumenten blijft schreeuwen.

Een beetje een oneindige loop denk ik :confused:
 

DeletedUser74966

Guest
Nou ik kan me mateloos storen aan sommige spelers die argumenten wegwuiven alsof een of andere retard iets randoms heeft gezegd, terwijl het helemaal niet zo slecht gevonden is... zijn meerdere personen die dat regelmatig doen...

Soms worden er ook domme dingen gezegd inderdaad, maar ook dan wordt er vaak belachelijk op gereageerd in plaats van normaal te zeggen dat ze beter met argumenten komen, maar aan de andere kant is het weer zo dat als je wel normaal zegt dat iemand geen argumenten heeft, die persoon nog 10x zonder argumenten blijft schreeuwen.

Een beetje een oneindige loop denk ik :confused:
Dit ^^

En ik heb geen idee wat ik moet verbeteren aan mijzelf voor WvW of mijn gedrag. Enkel dat ik eens moet leren hoe een vangnet gebruikt wordt XD
 
Bovenaan