[Discussietopic] Zelfreflectie

DeletedUser72524

Guest
Oow ja besloten om me wat af te zonderen van wvw op t af. Om eerlijk te zijn vind ik de spelersgroep minder tof dan voorheen. Plus ik zie de (voor mij) wat toffere spelers steeds meer verdwijnen. Daarnaast heb ik meer irritaties dan normaliter en merk ik dat ik liever ga klieren dan goed meedoen. Dus die Sander gaan in jullie wss niet missen. Wellicht als t begint te kriebelen dat ik mee ga doen, maar ik verwacht die kans niet aanwezig in een kort tijdsbestek.

Hasta la Vista.
 

DeletedUser77710

Guest
Oow ja besloten om me wat af te zonderen van wvw op t af. Om eerlijk te zijn vind ik de spelersgroep minder tof dan voorheen. Plus ik zie de (voor mij) wat toffere spelers steeds meer verdwijnen. Daarnaast heb ik meer irritaties dan normaliter en merk ik dat ik liever ga klieren dan goed meedoen. Dus die Sander gaan in jullie wss niet missen. Wellicht als t begint te kriebelen dat ik mee ga doen, maar ik verwacht die kans niet aanwezig in een kort tijdsbestek.

Hasta la Vista.

Je doet me denken aan die goede film hasta la vista
 
Reactiescore
1.015
Mijn negatieve punt is dat ik net zoals meer van mijn collegagoden (Thor is een uitzondering) me niet zo vaak onder de gewone mensen begeef.
 
Reactiescore
2.191
Oké oké om even duidelijk te zijn.

Ik wilde weten hoe het voelt om in een potje arrogant te zijn en te kunnen trollen dus ik heb 2 potjes hiervoor op een serieuze manier arrogant gedaan. Dit beviel me niet echt en dus ben ik dit potje ingegaan met de aanname veel te trollen maar ook met arrogantie. Dit irriteerd sommigen schijnbaar en het is niet bedoeld om dit bij mensen naar boven te halen. Excuses naar Twan voor het vorig potje toen, ik ging er veel te hard op in.

Dit potje (ik blijf wel bij mijn argumenten tho) excuses naar Bram voor hoe ik me opstelde tegenover hem.

Meelopers is niet mijn schuld tho.
 

DeletedUser72524

Guest
Bij nader inzien is dit echt de grootste grap sinds Therussiansbears deelname. Hoezo zou je arrogantie willen faken ten opzichte van welk doel of welk sociaal experiment? Daarnaast is arrogantie zo niet jou, jij bent één van de meest onzekere figuren die er is. Als je dan arrogantie gaat forceren dan kan je bij voorbaat zeggen dat t niet gaat werken. Daarnaast moet je een goede wvwer zijn om arrogant te kunnen zijn en zodra je nog mijlenver onder mijn kaliber zit ben je dat niet!
 
Reactiescore
2.191
Bij nader inzien is dit echt de grootste grap sinds Therussiansbears deelname. Hoezo zou je arrogantie willen faken ten opzichte van welk doel of welk sociaal experiment? Daarnaast is arrogantie zo niet jou, jij bent één van de meest onzekere figuren die er is. Als je dan arrogantie gaat forceren dan kan je bij voorbaat zeggen dat t niet gaat werken. Daarnaast moet je een goede wvwer zijn om arrogant te kunnen zijn en zodra je nog mijlenver onder mijn kaliber zit ben je dat niet!

Geforceerde arrogantie? :D wie zegt dat het geforceerd is, ik heb alleen geen rem en gooi er alles uit en heb een houding van ik ben de beste.

Je eigen als maatstaf gebruiken :D dat is al een grap en misplaatste arrogantie
 

DeletedUser74005

Guest
Ik vind mezelf idioot, narcistisch, asociaal, egocentrisch en arrogant.

Biedt iemand meer?
 

DeletedUser66129

Guest
Ik vind mezelf fascistisch en een overblijfsel van het nazisme.
 
Bovenaan