Top/Flopstammen

tim010

Speed Kampioen 2017 (Goud) & Skilled Soldier 2017
Reactiescore
2.405
Heerlijk toch, lekker 4vs1 tegen snurk en nu gaan janken omdat het nog maar 3vs1 gaat worden. :eek: Maar ik begrijp het wel met al die noobs in karma enzooo.

Kan je deze even uitleggen? Wie bedoel je dan met die 4? Zijn er 4 stammen die samen BG's hebben waarvan ik niet weet?

Vreemd om zo te reageren, ik zie hier niet echt spelers die boos zijn op Snurk omdat ze 2 spelers uit Cookie hebben in de stam opgenomen. De boze reacties gaan hier over het feit dat de spelers hun stam hebben proberen leegzuigen van dorpen en informatie alvorens ze overstapten. Aangezien ze nu je stamleden zijn verwacht ik niet dat je over hun gaat slechtpraten, maar indien dit de waarheid is zou je best mogen beseffen dat het een zeer lelijke zet is. Door zo te reageren geef je eerder een teken dat je achter hun actie staat, dan kan je beter voor de optie zwijgen kiezen in het vervolg.
 

DeletedUser

Guest
Begrijp ik nu goed dat Cookie spelers buiten Cookie, spelers van Cookie laat internen? Want dat zou toch echt wel een erg slecht beleid zijn of ontgaat mij iets.
 

DeletedUser3435

Guest
Ga eens door met noeps van de Karma accounts vervangen. Je hebt nog genoeg werk te doen. Is dit overigens ook een vorm van stabben dan? Mensen langzaam van hun account afduwen?
Zoals ik overlaatst al had gezegd, zitten er volgens mij weinig spelers in Karma die even klein palmares hebben op TW als jou. Ik weet dat je posts niet serieus te nemen zijn maar ik zeg het toch maar nog eens. Misschien begrijp je het wel na 4 of 5 keer. Gollem93 wou ook naar Karma trouwens, moesten wij elke laffe platzak zoals hem willen recruiten zag het er wel anders uit. Maar goed, ik snap Snurk wel, als niemand anders wilt.. Wie duw ik van zijn account af?

Ik waarschuw jullie trouwens al maar, elke mogelijkheid tot kata's ga ik gebruiken op die twee. En de geschiedenis heeft uitgewezen dat ik zo een opportuniteiten meestal wel kan vinden. :D Trouwens nog een proficiat aan Rank 1 ivm het geweldige deffwerk, als je je hele achterland moet recruiten om je eigen hachje te redden en dan zo te deffen.. Top, echt proficiat!

Heerlijk toch, lekker 4vs1 tegen snurk en nu gaan janken omdat het nog maar 3vs1 gaat worden. :eek: Maar ik begrijp het wel met al die noobs in karma enzooo.
Rustig aan jochie, dat jij goed op je c-knop kan rammen wilt niks zeggen. Ik denk dat jij net zoals Anne totaal geen recht hebt om iemand anders noob te noemen. Zeker gezien het feit dat de spelers in Karma waarschijnlijk al veel langer meedraaien, al twijfel ik eraan of jij effectief weet wat het woord inhoudt.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser71618

Guest
Kan je deze even uitleggen? Wie bedoel je dan met die 4? Zijn er 4 stammen die samen BG's hebben waarvan ik niet weet?

Vreemd om zo te reageren, ik zie hier niet echt spelers die boos zijn op Snurk omdat ze 2 spelers uit Cookie hebben in de stam opgenomen. De boze reacties gaan hier over het feit dat de spelers hun stam hebben proberen leegzuigen van dorpen en informatie alvorens ze overstapten. Aangezien ze nu je stamleden zijn verwacht ik niet dat je over hun gaat slechtpraten, maar indien dit de waarheid is zou je best mogen beseffen dat het een zeer lelijke zet is. Door zo te reageren geef je eerder een teken dat je achter hun actie staat, dan kan je beter voor de optie zwijgen kiezen in het vervolg.

Als je terugleest zie je voldoende spelers die van mening zijn dat dit slecht voor en van Snurk is en dat Snurk hiermee zijn naam verliest. Dat naamverlies wordt dan gelinkt aan de overstap en de manier waarop, en niet echt aan de spelers zelf (als je snapt hoe ik m bedoel). Terwijl het mij juist een geval lijkt van naamverlies omdat je zulke figuren in je stam neemt.
 

DeletedUser61174

Guest
Jasey is denk ik een beetje uitgeschoten met z'n mascara, vandaar dat hij zo salty is :eek:
 

DeletedUser3435

Guest
Jasey is denk ik een beetje uitgeschoten met z'n mascara, vandaar dat hij zo salty is :eek:
Je beseft toch hoe zielig en 'salty' dat commentje is? Degene die het verzonnen heeft ziet eruit als een lelijke kluizenaar waarvan niemand zelfs flyertjes gaat rondhangen als hij op zijn 30ste hoogstwaarschijnlijk os is? :D Maar goed, je moet toch iets kunnen zeggen..
Ik hoop oprecht dat je ook zo deffed tegen ons binnekort..
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser73696

Guest
Moet ik een tijdlijn voor je schetsen, zodat je de context begrijpt?

03-09-2016 --> Gewoonthijs1 dient een sollicitatie in
08-09-2016 --> Sollicitatie afgewezen, wordt pas weer besproken wanneer El Gringo eventueel weg is.
15-09-2016 --> El Gringo breekt, contact word weer opgenomen. Gewoonthijs1 zegt alleen te willen komen wanneer Gollem93 mee mag. Procedure breekt weer open.
17-09-2016 --> Laten weten dat Cookie ze benaderd heeft. Zegt twijfel te hebben.
18-09-2016 --> Groen licht binnen Snurk
19-09-2016 --> Twijfelen nog erg hard, willen de stam niet in de steek laten.
20-09-2016 --> Zou het vandaag laten weten. Niks gehoord
21-09-2016 --> Zit in Cookie. Ik reageer kibbig op hem en vindt het raar.
22-09-2016 --> Laat via andere spelers in Snurk weten spijt te hebben van zijn beslissing, waarop ik contact met hem opneem. Ik zeg dat we nog altijd openstaan. Mits zijn vertrek goed en netjes uitgelegd wordt met daarbijpassende maatregelen zoals NAP's e.d. We hebben hier afspraken over gemaakt alvorens hij kon overstappen. Omdat we het zelf ook een rare move vonden, en dat zagen ze zelf ook wel in.

Noch Gollem93, Noch gewoonthijs1 heeft informatie toe gespeeld richting ons. Het enige wat hun te verwijten valt is dat ze naar Cookie zijn gegaan, en daarmee toch wel het vertrouwen van de Cookieleden hebben geschonden. Dat is best heftig ja, en ik heb er ook niks op tegen dat jullie ze daar op aanpakken op het AF.
Maar stabben en/of spioneren hebben ze nooit gedaan, evenals dat Snurk dat gedaan heeft. Je kan ook te ver gaan, en daar teken ik wel bezwaar tegen.

1. Er is geen geldige reden tot de overstap gemeld.
2. Er zijn geen NAPS afgesproken.
3. Ze hebben dorpen gekregen van Cookie, als ze Cookie zouden joinen. Deze dorpen horen dus allemaal verplicht weer terug aan Cookie toe. Als leider van Snurk stel ik jou dus verplicht te regelen dat wij al die dorpen terug krijgen.
4. Raar dat de massa opeens mislukt is en er heel veel deff vanuit je achterland stond in de goede dorpen ;)
 

DeletedUser67517

Guest
1. Er is geen geldige reden tot de overstap gemeld.
2. Er zijn geen NAPS afgesproken.
3. Ze hebben dorpen gekregen van Cookie, als ze Cookie zouden joinen. Deze dorpen horen dus allemaal verplicht weer terug aan Cookie toe. Als leider van Snurk stel ik jou dus verplicht te regelen dat wij al die dorpen terug krijgen.
4. Raar dat de massa opeens mislukt is en er heel veel deff vanuit je achterland stond in de goede dorpen ;)


1. Ze hebben wel een geldige overstap gemeld. Namelijk dat niemand in Cookie mee wilde doen. Dat kan je niet leuk vinden, maar dat maakt het niet minder geldig.
2. Er zijn wel NAP's afgesproken, misschien maar eens wat beter op de hoogte zijn.
3. Ik vraag me af welke dorpen dit zijn dan?
4. Massa was gewoon doorzichtig, edels van Disconnected liepen 12 uur.
 
Bovenaan