Modus vs Carpe

DeletedUser

Guest
wtf aardsvijand nummer 1 fear!???

Mellow heeft zo goed als altijd een NAP met alle aangrenzende spelers van Fear! gehad. Zit dus totaal geen aardsvijand mentaliteit daar xD
 

DeletedUser

Guest
Dat mag die misschien gezegd hebben, maar we weten dat G wel van praatjes houdt. No offence ;)
 

DeletedUser

Guest
wtf aardsvijand nummer 1 fear!???

Mellow heeft zo goed als altijd een NAP met alle aangrenzende spelers van Fear! gehad. Zit dus totaal geen aardsvijand mentaliteit daar xD

Zegt genoeg over die persoon toch.
Je zit (zat) in SEI en je hebt oorlog tegen Fear en ondertussen sluit je NAP af.

Raar verhaal:eek:
 

DeletedUser

Guest
Zegt genoeg over die persoon toch.
Je zit (zat) in SEI en je hebt oorlog tegen Fear en ondertussen sluit je NAP af.

Raar verhaal:eek:

Dit zegt ook genoeg dat je onzin aan het verkondigen was. Aartsvijand sloeg dus nergens op. Volgens mij moeten we wel meer posts van jou met een hele grote korrel zout nemen.
 

DeletedUser

Guest
Dit zegt ook genoeg dat je onzin aan het verkondigen was. Aartsvijand sloeg dus nergens op. Volgens mij moeten we wel meer posts van jou met een hele grote korrel zout nemen.

Zijn jou eigen woorden toch ???

Als je in SEI zat en dan NAP gaat afsluiten pleeg je ook verraad naar je eigen stam.

...........pff hadden wij eens moeten doen , dan had je hier eens moeten horen.:p
 

DeletedUser

Guest
Zijn jou eigen woorden toch ???

Als je in SEI zat en dan NAP gaat afsluiten pleeg je ook verraad naar je eigen stam.

...........pff hadden wij eens moeten doen , dan had je hier eens moeten horen.:p


Nope jij noemde HYEBM aartsvijand van Fear! niet ik ;)

Verder ben ik het met je eens dat NAP's met vijanden gewoon dom is. Soms is een tijdelijke NAP wel tactisch voordelig, maar een NAP voor meer dan tijdelijk accepteer ik persoonlijk ook niet.
 

DeletedUser59349

Guest
Zijn jou eigen woorden toch ???

Als je in SEI zat en dan NAP gaat afsluiten pleeg je ook verraad naar je eigen stam.

...........pff hadden wij eens moeten doen , dan had je hier eens moeten horen.:p

Ben ik het mee oneens.

Is alleen frontverkleining voor beide stammen. Dit komt op het woord strategie neer.

Het is voor de ene partij handiger als voor de andere partij dat wel, maar hier kan ik niet zeggen voor wie het beter was geweest.

Nu is het in tijden van oorlog natuurlijk niet 'normaal' maar als beide stammen er mee toestemmen, waarom niet? Dat is echt niet aan jou om dat te bepalen :p

Om even aan te geven, ik heb toch ook met king@marcel/Slither/Extralucifer in een stam gezeten die nu ook bij de vijand zitten (jullie, ~TNW~) wat vind je van hun dan? Toen was er niks mis mee, heb niemand er over gehoord, zelfs mij heb je er niet over gehoord, dus waarom nu plots wel? :rolleyes:
 

DeletedUser23778

Guest
Sowieso geen afspraken maken met vijanden, zowel niet stam- als persoonsgebonden. Komt alleen maar gedoe van en ik houd er sowieso niet van.
 

DeletedUser

Guest
Wat een oorlog zeg.

OS don hoop 29 stuks Herbenoemen
Herkomst Speler: DonHoop
Dorp: 542 Mo lol wi (166|690) C61
Doel Speler: MickD
Dorp: GON never fails! (539|545) C55
Aankomst: 13.07.13 18:55:03:729
Aankomst in: 28:12:36
» Verzamelplaats
» Looptijden tonen (Tag-tool)

29 ondersteuningen van don hoop krijg ik weer binnen, goed bezig carpe!
 

DeletedUser55041

Guest
Zodra we de vredesovereenkomst gezien hebben mag hier wel een slotje op :D
 

DeletedUser

Guest
Ik ken G van mellow heel heel heel heel goed. en als je zecht dat hij sei veraden is kan je beter meteen met tw stoppen. hij was het die door ging waar de rest het bijltje er bij neer gooide, van die groep die seo levend hield was hij de aanvoerder. zonder hem had fear nu al het hele noorden in handen. (als ze er de edels voor hadde :p )

zijn overstap naar fear ik van uit mijn ogen vrij normaal, hij verlaat sei en word aangevallen door tnw, dan zoek je iemand die jou kan helpen met de oorlog tegen tnw, en wie kann dat anders zijn dan fear!? dan ga je samenwerken en uiteindelijk join je de stam. oftwel gewoon tw spelen. niks van verraad aan.

G heeft altijd hard tegen fear gevochte, hij respecteerde hun ook, dus er is nooit aarstvijand geweest, gewoon een tege speler.
 

DeletedUser

Guest
Zijn jou eigen woorden toch ???

Als je in SEI zat en dan NAP gaat afsluiten pleeg je ook verraad naar je eigen stam.

...........pff hadden wij eens moeten doen , dan had je hier eens moeten horen.:p

nou als je in zo een noobstam als SEI zat en je grenst aan fear! is het net slim om bg's af te sluiten eh als je nog op deze wereld wil verderspelen :p

Ik ken G van mellow heel heel heel heel goed. en als je zecht dat hij sei veraden is kan je beter meteen met tw stoppen. hij was het die door ging waar de rest het bijltje er bij neer gooide, van die groep die seo levend hield was hij de aanvoerder. zonder hem had fear nu al het hele noorden in handen. (als ze er de edels voor hadde :p )

zijn overstap naar fear ik van uit mijn ogen vrij normaal, hij verlaat sei en word aangevallen door tnw, dan zoek je iemand die jou kan helpen met de oorlog tegen tnw, en wie kann dat anders zijn dan fear!? dan ga je samenwerken en uiteindelijk join je de stam. oftwel gewoon tw spelen. niks van verraad aan.

G heeft altijd hard tegen fear gevochte, hij respecteerde hun ook, dus er is nooit aarstvijand geweest, gewoon een tege speler.

het noorden is quasi al in onze handen :p of alles bij mij toch xD brotherforlive is dood kaasboer ook :p dan heb je straks enkel nog 1 mil spelerkes en dan krijg je pas weer tegenstand ter hoogte van kragtwijk van barry lara barbara en wie er nog zou liggen :p maarja 1 fatsoenlijke massa en die blaas je ook omver xD (en met mij als planner komt dat wel goe :cool:)
 

DeletedUser

Guest
Ik ken G van mellow heel heel heel heel goed. en als je zecht dat hij sei veraden is kan je beter meteen met tw stoppen. hij was het die door ging waar de rest het bijltje er bij neer gooide, van die groep die seo levend hield was hij de aanvoerder. zonder hem had fear nu al het hele noorden in handen. (als ze er de edels voor hadde :p )

zijn overstap naar fear ik van uit mijn ogen vrij normaal, hij verlaat sei en word aangevallen door tnw, dan zoek je iemand die jou kan helpen met de oorlog tegen tnw, en wie kann dat anders zijn dan fear!? dan ga je samenwerken en uiteindelijk join je de stam. oftwel gewoon tw spelen. niks van verraad aan.

G heeft altijd hard tegen fear gevochte, hij respecteerde hun ook, dus er is nooit aarstvijand geweest, gewoon een tege speler.


Gelul, Hyebm is niet aangevallen door TNW.

Volgens mij is boendal het doel geweest van corsar en just.
Daarna ging Hyebm hun aanvallen om boendal te helpen.....daarna kan je dan ook incoms verwachten.

Blijkt maar weer dat je niet weet hoe het in elkaar zit.

Hij had hiervoor ook keuze voor ons kunnen maken wat mij meer voor de hand ligt dan Fear omdat wij ook al samen actie's deden.
 

DeletedUser

Guest
nou als je in zo een noobstam als SEI zat en je grenst aan fear! is het net slim om bg's af te sluiten eh als je nog op deze wereld wil verderspelen :p



het noorden is quasi al in onze handen :p of alles bij mij toch xD brotherforlive is dood kaasboer ook :p dan heb je straks enkel nog 1 mil spelerkes en dan krijg je pas weer tegenstand ter hoogte van kragtwijk van barry lara barbara en wie er nog zou liggen :p maarja 1 fatsoenlijke massa en die blaas je ook omver xD (en met mij als planner komt dat wel goe :cool:)

Ligt eraan wie of wat gaat deffen .....dat hou je nog best een tijdje vol hoor.

Haal nu eerst missions maar weg.
 

DeletedUser

Guest
Gelul, Hyebm is niet aangevallen door TNW.

Volgens mij is boendal het doel geweest van corsar en just.
Daarna ging Hyebm hun aanvallen om boendal te helpen.....daarna kan je dan ook incoms verwachten.

Blijkt maar weer dat je niet weet hoe het in elkaar zit.

Hij had hiervoor ook keuze voor ons kunnen maken wat mij meer voor de hand ligt dan Fear omdat wij ook al samen actie's deden.

als je de keuze hebt tussen fear! of TNW is de keuze snel gemaakt hoor :cool:
 
Bovenaan