Recente inhoud door thelightfighter

  1. thelightfighter

    [Speeltopic] WvW #325 - Vampire Masquerade

    Wel gewaagd als hij zo lang durft te wachten na de posts die over hem gaan. Zou een kwestie werkdrukte kunnen zijn?
  2. thelightfighter

    Stab-topic'ske van Clickb*it

    Terugtrekken is wel het minste wat je kunt doen in deze als je beweerd er niks mee te maken hebt toch? Ongeacht de voorgeschiedenis.
  3. thelightfighter

    De Beurs & Crypto

    Heb je bronnen voor die speculatie van 20-50$? Want is wel echt vrij hoog
  4. thelightfighter

    [Inschrijftopic] WvW 325

    1. Bappos 2. Fam 3. MOH 4. pr0blieeb 5. combinoke 6. arbeit 7. Jojor 8. zonnetje 9. Jokersbrain 10. ILT 11. DASH 12. TLF 25. Tigor
  5. thelightfighter

    [Speeltopic] Speeltopique Wakkerdam Verkiezingseditie #324

    K voelde aan mn water dat je niet pluis was deze ronde :)
  6. thelightfighter

    [Speeltopic] Speeltopique Wakkerdam Verkiezingseditie #324

    T zat ook weer tegen Klaar met werk trouwens whahahahaha Susan volgende keer weet k et zeker dak die rode stem gelijk knal
  7. thelightfighter

    [Speeltopic] Speeltopique Wakkerdam Verkiezingseditie #324

    Wat is de stand? Wil mezelg er liever niet uithebben maar kan niet heel lang op t toilet verblijven
  8. thelightfighter

    [Speeltopic] Speeltopique Wakkerdam Verkiezingseditie #324

    Denduvel in het rood @jojor Ga het niet redden, k zeg wel enorm zonde alsk eruit ga en n aderlating
  9. thelightfighter

    [Speeltopic] Speeltopique Wakkerdam Verkiezingseditie #324

    Hoop 21.30 klaar te zijn met werk (babypark) maar we hebben nieuw systeem dus veel gezeik. Geef me svp 1 dag extra want om dese redenen gelynched worden slaat nergens op Als ik het red zal ik me verweren op alles
  10. thelightfighter

    [Speeltopic] Speeltopique Wakkerdam Verkiezingseditie #324

    Korte vraag heb je vaak met Capri gespeeld? Kan me de desbetreffende scenario's even niet voor de dag halen maar zij heeft me 2 of 3x al zoiets gespeeld waaruit ik zeker met haar en .Time (RIP) niet zo snel meer vertrouw. Veel te gewiekste spelers om gelijk al je vertrouwen op te gooien wat mij...
  11. thelightfighter

    [Speeltopic] Speeltopique Wakkerdam Verkiezingseditie #324

    Hoezo zou je ten eerste Capri volledig buiten schot houden terwijl die (mogelijk bewust volgens JokersBrain) omgekeerde psychologie zou kunnen hebben toegepast wat ik best een redelijke optie vindt bij Susan, zij is ongekend slim en begrijpt ook wel dat op de normale manier ze waarschijnlijk...
  12. thelightfighter

    De Beurs & Crypto

    GME staat alweer op bijna 200 door gisteren. Blijft ongekend vaag wat er daar allemaal gebeurd
  13. thelightfighter

    [Speeltopic] Speeltopique Wakkerdam Verkiezingseditie #324

    Kan die nooit winnen :) Want kan niet worden gelynched, dus lijkt me niet dat dat het geval is want dan had jojor het wel aangepast naar een andere rol vermoed ik. Anders nog meer een reden om voor te stemmen
Bovenaan