Recente inhoud door SmokeMeOut

  1. Top/flopspelers

    flifis = FLOP! Kata's op HQ! https://nl83.tribalwars.nl/public_report/26f80087ff2427e73b6eaaf89858eac2
  2. Wereld 81 instellingen

    Mijn voorstel Snelheid: - Bouwen: Bouwen, grondstoffen, smederij: Max 2 - Commando's: Aanvallen, ondersteunen, handelaren: Max 1, (in combinatie met Bouwsnelheid) - Aanvalstiming: 50 ms Spel Systeem - Ridder/Standbeeld: JA, SKILLS - Boogschutters/bereden Boogschutters: NEE - Technologieën...
  3. Top/Flopspelers

    Katas horen in een fast def opstelling anders produceert WP toch niets, het is extra zeker beter als geen def. Vervangen door sp/zw bij volle boerderij. Al gebruikt men clears om clears op te vangen, wat boeit jou dat nou..
  4. Top/Flopspelers

    Maar nogmaals het was niet de bedoeling om een dorp te katapulten die niet in handen is van ons (ik maakte verkeerde keuze door os weg te sturen en niet te checken of op Immortal geen 24s uur tijdslot had door vv), ik vergelijk het en beetje met de fout van de koning die naar griekenland ging in...
  5. Top/Flopspelers

    Nu komt het mooie, je hoeft het ook niet te begrijpen het was immers niet jou bouwplan of dorp ;) Ha, terwijl speer hier anders beweert: The Immortal Gamevandaag om 15:35 uur Sta me toe dit een vreemde uitleg te vinden. Eerst en vooral vraag ik me af waarom je al een dergelijk aantal kata's...
  6. Top/Flopspelers

    Dat is het niet, het verschil zit hem in eigen dorp slopen en iemand anders dorp of ga je nu beweren dat je nooit gebouwen afbreekt in eigen dorpen. Ik had het dorp gestacked, os terug gestuurd om een recap te doen, toen wij dit probeerde kwam ik erachter dat er een vv restrictie zat op...
  7. Top/Flopspelers

    Het is mijn dorp op moment van versturen van Immortalz laatste edel, dat zou moeten tellen (daarom probeerde jullie het ook te verdoezelen door te zeggen dat edel eerder liep als aanvallen maar nee) Ik deed vv van iemands DU, en dan je ben verantwoordelijk voor het account.
  8. Top/Flopspelers

    Wat ik doe met mijn dorpen is mijn pakkie aan, daar ga ik geen verantwoording over af leggen, Immortal blitze laatste edel, de aanvallen zouden moeten komen toen het mijn dorp was, en niemand gaat over mijn dorpen behalve ik! Helaas liep het anders en wat gebakken van Speer erbij en je hebt een...
  9. Top/Flopspelers

    Minty en BC naar verluid niet, de spelers waren op..
  10. Top/Flopspelers

    Nee een boost is als meerder accounts starten en dan je medespelers internen, een co kan uitgenodigd worden zonder op de wereld actief gespeeld te hebben te zijn geweest! wel eerlijk blijven. Maar stel dat het zo was, dan waren jullie als nog de grootste boosters!
  11. Top/Flopspelers

    Ik wilde nog even gebruik maken van dit foum om mijn excuses te maken voor m'n fuck up today, @homies at ~Boco~ en Tai Chi <3 Speer, breek een been!
  12. Top/Flopspelers

    Tot zover het onbesproken gedrag van Speer!
  13. Top/Flopspelers

    Niet omdat het moet, maar omdat het kan! En omdat het je voordeel geeft tegenover andere niet boosters.
  14. Top/Flopspelers

    untill next classic! Bring boosts!
  15. Top/Flopspelers

    Ik zal dat overleg wel gemist hebben, maar ja het is echt onwijs opgeblazen. De levels stelde sowieso niets voor 2k dorpje ofzo. maximaal gebruik gemaakt van de Cancel Culture -1, Speer is zelf ook niet van onbesproken gedrago_O
Bovenaan