Recente inhoud door secretguest

  1. Uitslag presenteer je account

    Eeuwig respect voor het stoppen van een hoop tijd in je post!
  2. Praattopic

    Ik volg em ook niet :rolleyes: zal wel aan de drank liggen....
  3. Praattopic

    Man ik had niet eens door dat het goede vrijdag was. Denk je dat we het nog kunnen inhalen deze 2 minuten?
  4. W73: Challenge Guaranteed, or Not?

    Nu alleen nog een darkmode!
  5. W70 All Over Again met de Inni groep, thans Abuse, Drunk en Shine.

    Gadverdamme wat een onzin weer ga je nu echt door op de volgende wereld man bewijs jezelf toch een keer zonder deze onzin. Ik zou ook vooral het deel weghouden waarin je zelf slecht over komt ga zo door ik hoop dat je er blij mee bent! Voor de mensen met interesse voel je vrij het forum door te...
  6. Wereld 70: Wereld einde awards

    Nou jongens zullen we het vanaf nu weer bij de lijstjes houden? Beste speler van W70: Moeilijk te zeggen altijd, als co van bij dennisthies en te zien dat dennis grootste gedeelte van de tijd het account alleen heeft gerunt zeg ik dennisthies87 Beste stam van W70: Zullen we nooit weten Beste...
  7. W73: Challenge Guaranteed, or Not?

    Count me in nog even kijken waar :rolleyes:
  8. W70 - De nekslag van INNO & INNI

    Een like is niet genoeg voor mij! Ik snap niet waarom er achteraf nog zo wordt gehaat op elkaar het is klaar ga genieten van de volgende werelden en pak daar alles anders aan.
  9. W70 - De nekslag van INNO & INNI

    En dat recht heb je ook zeker! waar het mij in zit waar het mij in zit is het afschuiven van het probleem als iedereen wilt stoppen is dat prima. Over hoe alles is gelopen voor de rest ga ik me verder niet uitlaten want dit heeft totaal geen zin ik wens iedereen een fijne voorgang van zijn of...
  10. W70 - De nekslag van INNO & INNI

    Ik irriteer me echt mateloos aan de berichten die je stuurt je doet net alsog INNI allemaal voor je moet bedenken hoe het op te lossen is.. ipv dat je meehelpt hierin zak je alleen maar dieper in het kan niet. Ik kan me zat manieren bedenken hoe we dit hadden kunnen oplossen maar dan moeten...
  11. Spotprenten

    Zeker weten!
  12. Spotprenten

    Het gaat er hard aan toe vandaag...
  13. Feedback: Tribelock normale wereld

    Het lijkt er zwaar op dat we na het einde van de wereld misschien nog wat zullen horen....
  14. SZN vs INNI

    Mag altijd :D
  15. SZN vs INNI

    Kunnen we ze ook een keer gebruiken saaie bende....
Bovenaan