Recente inhoud door nepp95

  1. Top/flopstammen

    @129 Magikarp wellicht beter dat je even stopt. Wat je zegt klopt geen bal van. Je overtuigt hier ook niemand. Het enige wat je atm bereikt is wat 16 jarige insta meiden krijgen/willen; aandacht. Tip: ga naar insta, dan krijg je misschien wat aandacht van soortgelijke. Er is geen stab geweest...
  2. Wederom shine voor SL die alweer alle Tribalwars fatsoennormen negeert

    Jazeker. Maar lijkt er dus op dat dit topic gebaseerd is op iets wat “apart” lijkt en eigenlijk gewoon normaal is.
  3. Stabs, Recruits, en CFs van S L

    Ik geef niet aan dat heel de situatie niet zuiver is. Maar het geen wat hij ZEGT is niet hetgeen wat in de door hem zelf geposte citaten en/of screenshots staat. Lezen is ook een vak blijkbaar... Ik weerleg dus niet de feiten maar simpelweg zijn uitspraken.
  4. Stabs, Recruits, en CFs van S L

    Wellicht de rest van de post lezen? Ik heb zijn verhaal gelezen, waarin citaten, gesprekken, screenshots e.d. staan. Hierbij zegt hij dingen die hij in feite in zijn eigen post zelf weerlegd. Daar heb je geen kennis van zaken voor nodig. Alle info die je nodig hebt staat in zijn eigen post. Zijn...
  5. Stabs, Recruits, en CFs van S L

    Sinds wanneer moet ik bewijzen dat ik alles gelezen heb, ook al zo’n ongeschreven regel? Ik heb het gelezen, ik heb een aantal punten van je geciteerd en weerlegd. Jij reageert daar niet op wat enkel wilt zeggen dat je het dus bij het verkeerde eind hebt. Heb ik het mis? Reageer dan inhoudelijk...
  6. Top/flopstammen

    Iets met, wacht, ik ben de tel kwijt, hoeveel stammen inmiddels die eigenlijk 1 zijn? Floppert.
  7. Stabs, Recruits, en CFs van S L

    Reactie blijft uit. Toch achtergekomen dat je verhaal meer een mening is dan daadwerkelijke feiten? Tja je moet iets he. @Bottenkraker
  8. Wederom shine voor SL die alweer alle Tribalwars fatsoennormen negeert

    Geen NAP begrijp je, maar de aanvallen niet? Dat is toch de definitie van geen NAP? Er kan wel geklaagd worden over "fair play", maar kom op, hoe fair is het om met je tig stammen aan te komen. Hoe triest ben je dan? Niet eens meer R2W, gewoon open en bloot een vatje vol stammen waar je uit kan...
  9. Stabs, Recruits, en CFs van S L

    Is er iets niet waar van wat ik gezegd heb dan? Hoor het graag. Maar dit is grotendeels gewoon speculatie en eigen interpretatie.
  10. Stabs, Recruits, en CFs van S L

    Woorden verdraaien naar je eigen interpretatie ben je wel goed in. Ik zie vrij weinig bewijzen tot een stab, enkel wat gesprekken waar eigenlijk vrij weinig uit blijkt en al helemaal geen stab vanuit S L uit voort komt. Zoals hier al meer benoemd. Overbodig, geen stab en een NAP is dus zoals...
  11. Golden awards

    Jij bent degene die de discussie opent? In de voorgaande post wordt enkel een feit, waar genoeg pagina’s over heen zijn gegaan, benoemd. Geen commentaar, niks. Draai het dus eerder om. Als jij commentaar wilt geven, zorg dan zelf dat je niks op je kerfstok hebt hangen in plaats van je titel...
  12. Stam/Profielplaatje - Beoordeling

    Voel me nu geroepen om zelf ook wat te gaan knutselen. Top topic dit:)
  13. Top/flopstammen

    Ben benieuwd wat voor trucjes ze nog uit de kast gaan trekken. Ze draaien het spreekword "de lat hoog leggen" in ieder geval volledig om.
  14. Praathoek

    Zeker waar. Niet enkel zit je vast aan de hardware maar ook software gelimiteerd. Al is steady 120 beter dan schommelend 90-150. Overigens kan je voor 500 (nieuw) geen pc met ps5 gelijkwaardige specs kopen. Impossible. Wellicht tweedehands. Consoles bieden redelijk hoogwaardig spul aan voor een...
Bovenaan