Recente inhoud door Glassface

  1. Glassface

    Casual 9 en de instellingenwijzigingen

    Na een paar dagen er over nagedacht te hebben, en de mening bij een aantal stamgenoten gehoord te hebben, wil ik hier toch nog even op reageren. Allereerst de noodzaak van ingrijpen. Ik denk dat we redelijk overtuigend hebben aangetoond dat die noodzaak er gewoon niet is. Er wordt nog steeds...
  2. Glassface

    Casual 9 en de instellingenwijzigingen

    Vraagje: gaat het dominantie percentage al meteen van 42% naar 51% of gaat dat ook pas 2 november in? Want nu ParciTerminator op delete gegaan is zit Lab al op 39,7%.
  3. Glassface

    Casual 9 en de instellingenwijzigingen

    Wat een onzin, zeg. Wanneer een voetbalwedstrijd niet meer boeiend is dan moet de scheidsrechter de regels maar aanpassen? Ineens mag dan de keeper niet meer de bal met de hand spelen ofzo? Of maar gewoon affluiten en tegen alle spelers zeggen dat ze maar een andere wedstrijd moeten opzoeken...
  4. Glassface

    Casual 9 en de instellingenwijzigingen

    Ik denk toch dat je even de betekenis van prematuur moet opzoeken. Een normaal einde is dat de laatste 2 grote stammen het uitvechten, en dat 1 stam wint en de ander de nederlaag toegeeft. Het is prematuur (=voortijdig) wanneer een wereld eindigt voordat die eindstrijd beslecht is. Wanneer het...
  5. Glassface

    Casual 9 en de instellingenwijzigingen

    Op verzoek van Duckje dan ook mijn mening even: 1. Bij TW was het altijd: regels zijn regels, en die liggen vast en er valt niet over te praten. Wat er nu gebeurt, het veranderen van de regels terwijl het spelletje nog speelt, vind ik dan ook erg laag. Het minste dat TW kan doen is zo'n...
  6. Glassface

    Casual 9 en de resultaten van de Enquête

    Ik ben (nog) niet gestart, maar verbaas me al wel over de instellingen: - Geen kerk? Is het niet de bedoeling om beginnende spelers TW te leren? En dan wordt een instrument weggelaten die zo belangrijk is op de helft van de werelden? - Maximum 12 leden per stam? Het leuke van een Casual is toch...
  7. Glassface

    Golden Awards.

    Je stamgenoot Sun Quan verliest 83 dorpen in 2 dagen, en jij voelt je geroepen om het falen van een speler van KOH op het AF te gooien? Het is maar door welke bril je deze wereld bekijkt, nietwaar?
  8. Glassface

    De Zomeroorlog!

    Binnen KOH voegen we ons al af hoeveel clears er nodig zouden zijn om een speler van Famke te laten stoppen. Dankzij Speedy Pizza weten we dat nu: Precies 73 clears zijn voldoende. :D
  9. Glassface

    Golden Awards.

    Normaal gesproken reageer ik niet op het AF, maar wellicht toch zinvol om hier even kort op te reageren. Op deze wereld ben ik feitelijk met iets van 40 dorpen begonnen door de Prestigieuze Pakketten. Resultaat was dat ik nooit binnen de aanvalsrange heb gelegen van spelers in mijn omgeving...
  10. Glassface

    De Zomeroorlog!

    In principe dodgen wij alleen bij aanvallen van spelers die wij aardig vinden, of van spelers die daar om gevraagd hebben. Ook jij kunt voor deze VIP behandeling in aanmerking komen; stuur gewoon even een beleefde PM naar de stamleiding. :)
  11. Glassface

    De Zomeroorlog!

    Niet verrassend. De stam die de oorlog verklaart is daar nu eenmaal beter op voorbereid dan de stam die de oorlog verklaard wordt. In dat licht bezien is de de marge maar heel bescheiden te noemen. Probleem blijft de beperking van de aanvalsgrenzen, waardoor buren elkaar vaak niet kunnen...
  12. Glassface

    Nieuw op Casual 6: Stel jezelf voor!

    Tsja, wanneer jij alleen wil bashen wanneer er weinig def staat én de muur laag staat dan kan ik me voorstellen dat je niet veel lol hebt op deze wereld. Overigens heet dat niet bashen maar gewoon vegen. :rolleyes:
  13. Glassface

    Nieuw op Casual 6: Stel jezelf voor!

    Gezien je ODA lukt dat nog niet echt. Misschien dat je Phuture of Fierce eens om advies moet vragen hoe je dat precies moet doen? :p
  14. Glassface

    Nieuw op Casual 6: Stel jezelf voor!

    Sorry voor de late reactie, maar ik zou toch graag op openheid aan willen dringen. Uiteraard is het voor ons van groot belang om te ontdekken wie er zo gek is om een barbarendorp met 5 def te stacken. Als KOH hebben wij een zekere reputatie hoog te houden, en barbjes stacken met een knullige 5...
  15. Glassface

    GUIDE | De Premium Generator (1,5k tot 5k)

    Leuke kopie van mijn blogpost van ruim 2 jaar geleden: Ik denk echter dat het van belang is om juist niet te farmen: levert alleen maar problemen op met je buren. Dus laat die farmtroepen maar zitten, zet je speer-zwaard als OS bij een bevriende speler in de buurt, en zorg ervoor dat er bij...
Bovenaan