Recente inhoud door FloofyPanda

  1. FloofyPanda

    [Speeltopic] WvW #341 Chess: White vs Black

    K ga wel mee in de theorie van Anthraxx Simeco
  2. FloofyPanda

    [Speeltopic] WvW #341 Chess: White vs Black

    Sorry dat ik inactief was gister. Mijn vriend mocht gister uit t ziekenhuis, dus dat was werk, hem ophalen en in de avond hem voornamelijk helpen met dingen. Ik zal t straks allemaal even terug lezen.
  3. FloofyPanda

    [Speeltopic] WvW #341 Chess: White vs Black

    Oei ik was t stemmen al vergeten. Nja Blue dan maar.
  4. FloofyPanda

    [Speeltopic] WvW #341 Chess: White vs Black

    Gefeliciteerd btw @Candiu !!
  5. FloofyPanda

    [Speeltopic] WvW #341 Chess: White vs Black

    Ik ga gewoon hetzelfde doen als wa da ik gister heb gedaan. materlotti
  6. FloofyPanda

    [Speeltopic] WvW #341 Chess: White vs Black

    Ahh ja ik denk da ik nog wa meer info er bij had moeten zetten. Maar je vroeg wa mij opviel en wat mij opviel is dat Jan met hele mooie verhalen komt en wat nog, maar niet specifiek namen noemt en eigenlijk maar gewoon aanvult wa da andere zeggen. Maarja ADHD maakt me beetje chaotisch dus daarom...
  7. FloofyPanda

    [Speeltopic] WvW #341 Chess: White vs Black

    Dat is mij opgevallen. Dat Jan geen theorie geeft over waarom iedereen voor hem nu slecht is
  8. FloofyPanda

    [Speeltopic] WvW #341 Chess: White vs Black

    K ben eig wel es benieuwd wat @jan1996 zijn theorie is, want hij zei dat voor hem niemand goed was. Wie verdenk je het meest Jan?
  9. FloofyPanda

    [Speeltopic] WvW #341 Chess: White vs Black

    Poeh dat is een goede vraag. Iedereen die van die lange verhalen typt springt van de hak op de tak. En vind dat lastig te volgen, maar ik kan mij wel vinden in de theorie van Blue over CAD. En jouw theorie over "dan is het slimmer om op het goedje te stemmen die niet op lynch staat dan op een...
  10. FloofyPanda

    [Speeltopic] WvW #341 Chess: White vs Black

    Ik ga door op mn post van vanmiddag. Heb t even afgewacht om nog te kijken wat er nog allemaal gebeurde. materlotti
  11. FloofyPanda

    [Speeltopic] WvW #341 Chess: White vs Black

    Omdat het nog maar 15:00 is en ik verder wil kijken wat er vandaag nog allemaal gebeurd
  12. FloofyPanda

    [Speeltopic] WvW #341 Chess: White vs Black

    Ja er is nog weinig om over te zeggen of naar te kijken, maar dit is dan t enige waar ik mee kwam.
Bovenaan