Recente inhoud door Flonne

  1. Flonne

    Klojen in de RIM

    Een typische beginnersfout. Bijdehante forumposts moet je altijd pas maken nadat je gewonnen hebt.
  2. Flonne

    Kata aanval

    :biggrin::biggrin::biggrin: Lekker Tribal Wars aan het spelen, boys?
  3. Flonne

    Kata aanval

    Over te veel praten gesproken, hebben jullie daar eigenlijk wel tijd voor? Die dorpen internen zichzelf niet naar de 30%, boys. Aan de slag!
  4. Flonne

    Een greep uit het ouevre van CAT en SB

    Er zit een significant verschil in een alliantie tussen twee stammen versus twee stammen die vanaf het begin af aan al als één fungeren. De manier waarop jullie dwars door elkaar heen groeien doet vermoeden dat van een alliantie geen sprake is en dat jullie een constructie opgezet hebben om de...
  5. Flonne

    Een greep uit het ouevre van CAT en SB

    Deze thread heb ik persoonlijk geopend en niet uit naam van de stam. Deze oneliner is daarmee eigenlijk offtopic. Dit is een risico dat bij solo starten hoort. Het leuke van niet altijd maar met dezelfde kliek starten is dat je ook nieuwe mensen leert kennen in het spel. Maar inderdaad, dat...
  6. Flonne

    Een greep uit het ouevre van CAT en SB

    Een reactie die even voorspelbaar als kortzichtig is. Bovendien wist iedereen al lang dat wij katapulten hadden omdat de held op sokken Trebuchet met lichtsnelheid op de Discord dat rapportje liet posten een paar dagen geleden. Ik twijfel of je mijn vorige post wel gelezen hebt, of dat je direct...
  7. Flonne

    Een greep uit het ouevre van CAT en SB

    Ik zie dat ik een speelfout gemaakt heb op deze wereld. Ik heb namelijk "oeuvre" verkeerd gespeld in de titel van dit topic. Maar dat maakt niet zo veel uit, want dat had toch niemand in de gaten. Na het duidelijk falen van de twee aanvallen eerder zaten de heren van CAT en SB met de...
  8. Flonne

    Een greep uit het ouevre van CAT en SB

    Het is tijd voor propaganda. Eigenlijk wilde ik niets posten, maar meerdere mensen hebben mij verzocht dat toch wel te doen, dus bij deze. Excuses voor de paint skills, ik heb op dit moment even geen geldig Creative Cloud account. De stammen hebben mijn account twee keer aangevallen, een...
Bovenaan