Een greep uit het ouevre van CAT en SB

Reactiescore
24
Het is tijd voor propaganda. Eigenlijk wilde ik niets posten, maar meerdere mensen hebben mij verzocht dat toch wel te doen, dus bij deze.

Excuses voor de paint skills, ik heb op dit moment even geen geldig Creative Cloud account.

stage.png

sample.png

nobles.png

De stammen hebben mijn account twee keer aangevallen, een keer om 10:00 direct na mijn nachtbonus en daarna om 01:59, vlak voor mijn nachtbonus. Het meeste materiaal hier is van de tweede aanval, omdat ik voor de eerste aanval in de kroeg zat en toen ik daarna bezopen thuis kwam had ik niet meer het vindbereik om ook nog captures te nemen naast het spelen.

Ongerelateerde vraag - Speelt Trebuchet serieus of heeft hij zich gewoon voor de gezelligheid bij jullie vervoegd deze wereld?

Uiteindelijk zijn we nul (0) dorpen verloren. Het is nog even nadenken of we verder gaan spelen. Hoewel we ons account solo begonnen, hadden we niet verwacht dat we op dit punt er helemaal alleen voor zouden staan. Er gaat dan wel erg veel tijd inzitten, en we hebben ook nog andere hobbies en verplichtingen die onze aandacht vereisen.

Ik hoop dat deze post vermakelijk is.

- Flonne
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.787
godver wat goed
 
Reactiescore
864
Lekker bezig flonne laat die gasten maar zweten :D
 
Reactiescore
5.686
Go flonno go
 
Reactiescore
228
flonne de ekte klassiek professional
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.787
valt me wel op dat .netters enkel op AF komen om stoer te doen bij hun "prestaties" en anders ver weg blijven??
 

Calamus Incendium

Forum Personality 20/21
Reactiescore
6.277
mooi staaltje propaganda chapeau
 
Reactiescore
1.918
HA DIE NOOBKES KUNNEN NIET TIMEN

goed gewerkt Flonne
 

Unidentified Black Male.

Beste Designer 20/21
Reactiescore
2.208
Meanwhile aan de andere kant, CAT houd van dure edels. Leuke nacht/ochtend in de account chat, kudos naar het team, ik was dronken en niet aanwezig. Oorlog is officieel verklaard zag ik en dus mag de P&p beginnen.edelwaste.png
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.787
als zelf jullie acc edels kan slopen voorzie ik enkel goede dingen voor de andere accounts in boer
 
Reactiescore
510
Ze zijn wel een beetje stil nu
 
Reactiescore
0
je kunt het ons niet kwalijk nemen dat we het eerst rustig aan proberen nadat je andere 3 stamgenoten binnen een dag weg waren?

kudo's voor het deffen dat zeker!
 
Reactiescore
461
Nog een nl idioot die met zijn AF acc in de .net stam zit haha. Tacticzz
 
Reactiescore
24
Ik zie dat ik een speelfout gemaakt heb op deze wereld. Ik heb namelijk "oeuvre" verkeerd gespeld in de titel van dit topic. Maar dat maakt niet zo veel uit, want dat had toch niemand in de gaten.

Na het duidelijk falen van de twee aanvallen eerder zaten de heren van CAT en SB met de spreekwoordelijke handen in het even zo spreekwoordelijke haar. Blijkbaar is het voor negen accounts met in totaal vijf miljoen punten niet mogelijk om een enkel account met 300k punten op de knieen te dwingen. Na een paar dagen van diep nadenken kwam het orakel bigjoe99 met de oplossing. Hun tactiek is simpel, maar effectief: Ze gaan ons doodvervelen.

Sinds gisteren valt het wonderkind van CAT ons permanent aan met 30 offdorpen. Timen doen ze maar niet meer, want daarmee komen ze toch enkel voor gek te staan.
straf-voor-flonne.png

nog-meer-straf.png

rammen.png

Overigens hebben we niets tegen katapulten, maar we vinden het wel jammer dat jullie niet meer met ons willen spelen en het nu maar kwantitatief en over de lange adem gaan oplossen. Overigens hadden we dat ergens al wel verwacht, dus ter voorbereiding hadden we de hoofdgebouwen al flink opgeschroeft.

Tot slot moeten we concluderen dat we naast CAT en SB nog een vijand op deze wereld hebben, die voorkwam dat wij ons kwartet compleet konden maken.
geen-kwartet.png
 
Reactiescore
473
Hahaha dat ging snel... Dacht dat .net gezegd had geen katas meer te gebruiken omdat ze het niet nodig hadden?

1e echte tegenstander en ze gaan maar weer hersenloos kataen... Chapeau heren... Niveautje wel.

Verder lekker bezig flonne, jullie zijn toppers!
 
Reactiescore
864
Ik zie dat ik een speelfout gemaakt heb op deze wereld. Ik heb namelijk "oeuvre" verkeerd gespeld in de titel van dit topic. Maar dat maakt niet zo veel uit, want dat had toch niemand in de gaten.

Na het duidelijk falen van de twee aanvallen eerder zaten de heren van CAT en SB met de spreekwoordelijke handen in het even zo spreekwoordelijke haar. Blijkbaar is het voor negen accounts met in totaal vijf miljoen punten niet mogelijk om een enkel account met 300k punten op de knieen te dwingen. Na een paar dagen van diep nadenken kwam het orakel bigjoe99 met de oplossing. Hun tactiek is simpel, maar effectief: Ze gaan ons doodvervelen.

Sinds gisteren valt het wonderkind van CAT ons permanent aan met 30 offdorpen. Timen doen ze maar niet meer, want daarmee komen ze toch enkel voor gek te staan.

Bekijk bijlage 30072

Overigens hebben we niets tegen katapulten, maar we vinden het wel jammer dat jullie niet meer met ons willen spelen en het nu maar kwantitatief en over de lange adem gaan oplossen. Overigens hadden we dat ergens al wel verwacht, dus ter voorbereiding hadden we de hoofdgebouwen al flink opgeschroeft.

Tot slot moeten we concluderen dat we naast CAT en SB nog een vijand op deze wereld hebben, die voorkwam dat wij ons kwartet compleet konden maken.

Ik zou mij kapot schamen als .NLer om in deze stam te moeten zitten - normen en waarden zit letterlijk ergens in hun kleine teen verstopt. Lekker tof doen dat ze geen kata's gebruiken maar als het een beetje moeilijk wordt kunnen ze al niet meer zonder.
 
Bovenaan