Recente inhoud door Dymotare

  1. Top/Flop spelers

    Ik heb alle 4 de pm gesprekken met destiny en die met cabbie gelezen. Op de discord logs zit ik nog te wachten, inclusief kaartje
  2. Golden Awards

    4 dorpjes destiny, en wat rim uitlopers van beide stammen. Nou niet echt front te noemen
  3. Top/Flop spelers

    Dat is toendertijd afgesproken tussen destiny cabbie en Drkhunter via discord. Het grappige is dat Drkhunter zelf met het voorstel kwam om dorpen af te staan in de pm van 23 mei Zij hebben dat vervolgens later eenzijdig laten vallen een week geleden ofzo? Maar dat is niet volgens de afspraken...
  4. Golden Awards

    Mja Bier had alleen tov Cabbie echt misschien een ligging waarvan je zou zeggen dat kan clashen. Maar er kwam juist een BG tussen nuke en cabbie
  5. Top/Flop spelers

    Er wordt 2 posts geleden nog gezegd dat die nap niet duidelijk is door Dream team...Lekker tegenstrijdig. Destiny zal later vandaag alle details over de edelijn en dorpen afstaan afspraken posten. Te stellen dat er alleen sprake is van een nap tussen Destiny en Drkhunter zonder ook maar 1...
  6. Top/Flop spelers

    Er waren andere afspraken he. Drkhunter Destiny en Cabbie hadden afspraken waarbij Drkhunter met Destiny en Cabbie naar onder zou trekken. Drkhunter zou dorpen afstaan van henzelf aan Destiny en Cabbie die in hun edelrichtingen lagen. Weet niet of het officieel was vastgelegd dat ook een nap...
  7. Top/Flop spelers

    Dan mis je denk ik wat context
  8. Top/Flop spelers

    Dat is natuurlijk wel vrij makkelijk. Ik heb ook pms gelezen in een van de andere gesprekken tussen destiny en Drkhunter waarin wel samenwerkingen met Cabbie worden toegespitst door Drkhunter, o.a. waarin ze zeggen dat ze alleen 'dorpen afstaan' aan Cabbie en destiny en niet aan de rest van de...
  9. Top/Flop spelers

    Goed ik ben dan ook niet degene die in eerste instantie met beschuldigingen komt. Dat het communicatief niet sterk is, daar heb ik wel al eerder mijn twijfels (intern) over uitgesproken. Een voorstel om het wel waterdicht te timmeren kan natuurlijk nooit aan gehouden worden als ze hun zinnen...
  10. Top/Flop spelers

    Kan een boek gaan typen over hoe het in elkaar steekt, maar ik weet er fijne niet precies van. Maar globaal: Drkhunter na de val van Panda een vaag beschreven samenwerking aangegaan met Destiny en Cabbie, zou dorpjes gaan afstaan in hun edelrichting in ruil voor nap of samenwerking. Die...
  11. Golden Awards

    Ja maar zeg dan nuke ipv bier, want behalve nuke en dus vorige week wat defjes van asphyxia is er weinig contact geweest tussen stay en bier
  12. Spotprenten

    Ik begrijp gewoon niet waar er op gedoeld wordt, alleen op papier is er iets veranderd...
  13. Spotprenten

    Dus alle bgs van giorni zijn nooit geinternd of gerecruit? En dat gaat ook niet gebeuren?
  14. Spotprenten

    Een BG die al de hele wereld lang aan onze stam werd toegeschreven. Je punt?
  15. Golden Awards

    Afgeven? Ik ben asphyxia dankbaar voor wat ze hebben gezonden hoor. Maar om te zeggen dat een BG met bier enorm geloond heeft is niet echt een juiste omschrijving
Bovenaan