Recente inhoud door dunkirk

1. Afspraken Kata's

Haha heerlijk hoe hypocriet je reageert. De dag voordat wij aanvielen kreeg ik een mass van 9 verschillende spelers uit de stammen elwrci en babori en trpg. Goed voor 10x zoveel punten als mij destijds. Wij vielen echter met 6 spelers aan en binnen 3 uur was elwrci weggeveegd;) Dus hoe...
  2. Afspraken Kata's

3. DST

Heel naar
  4. DST

Nee dat is niet wat jij opnoemt. Maar mocht je deze discussie toch door willen voeren, zie ik de pm wel tegemoet. Denk dat het voor hier nu wel genoeg is geweest;)
  5. DST

Nee er is een verschil tussen een mening en een feit . Mijn mening is dat het een no-go is . Mijn mening is ook dat ik het zwak vind. En ik beargumenteer waarom ik dat vind. Het feit is dat elke wereld er een aantal spelers zijn die het wel doen. Volgens de spelregels mag het , het wordt je...
  6. DST

Daar beantwoord je gelijk de vraag waarom het als een no-go gezien wordt.
  7. DST

Dat mag jij vinden. Een vraag aan je? Waarom wordt er in de endgame of aanvallen van ervaren spelers nooit gebruik gemaakt van kata,s ? Terwijl Ochtend aanvallen wel gebruikt worden. Waarom is dat denk je? Verder wordt het een ja/nee spelletje maar enkel benieuwd naar je antwoord op die vraag.
  8. DST

Deze vergelijking slaat natuurlijk nergens op. Dus als je een nachtdienst moet draaien op je werk moet je maar wachten tot de tegenstander een keer uit zijn bed komt?Buiten het feit dat hij s,avonds weer een voordeel heeft . Dat is toch totaal niets anders dan iemand zijn dorp kapot...
  9. DST

Ieder mag zeker zijn eigen mening hebben en zolang tw de kata,s niet verwijderd blijft die discussie. Kata,s op gebouwen valt bij veel onder het kopje "vuil spel. Net als stabben en cf met bbdorpen in het cluster van je vijand daar ook in vallen. Ik vind het ook echt een zwaktebod want je...
  10. DST

Gebruik van kata,s op dorpen buiten verzamelplaats of muur is gewoon een no-go. Alleen bij stabbers en revanche kunnen er uitzonderingen gemaakt worden. Althans dat vinden de normale spelers
  11. DST

Wat een ongekende trieste noob is dat zeg
  12. DST

Dafequal post hier helemaal niks?
  13. DST

Uhm wat heb ik hier precies mee te maken???
  14. DST

Ik wacht de reactie af van de leiding van DST.
  15. DST

Maar wat is nou het antwoord hierop van de leiding van dts dan? Vind het maar een slappe reactie op wat overduidelijk een vieze stab is.