Recente inhoud door Don Hassies

  1. Don Hassies

    Food corner

    Ja best wel, verbrand wel paar calorieën per dag
  2. Don Hassies

    Food corner

    Staafmixer er door heen en af kruiden naar wens
  3. Don Hassies

    Food corner

    Alles snijden en water aan de kook brengen of buillion. groenten erin: 45-60 minuten koken
  4. Don Hassies

    Food corner

    Pompoen soep: ingredienten :
  5. Don Hassies

    Food corner

    Ik? nee weeg 75 kilo en ben 197 cm
  6. Don Hassies

    Food corner

    Daarnaast eet ik wat over blijft als lunch weer de volgende dag. Vanaf 10:00 (eerste lunch pauze) eet ik groentes salade dan om 12:30 wat pasta rijst met vlees of vis
  7. Don Hassies

    Food corner

    Ja in principe wel, voorgerecht dan eerste gang meestal pasta of risotto dan tweede gerecht vis/ vlees met groenten
  8. Don Hassies

    Food corner

    Vanavond gegeten: salade met bietjes en advocado komkommer en tomaat. pasta met makreel wilde zalm met cavalo Nero en broccoli
  9. Don Hassies

    Food corner

    Goed idee België of Nederland?
  10. Don Hassies

    Food corner

    Beetje olijfolie toevoegen en kruiden is aan te raden bij eerste keer in oven.
  11. Don Hassies

    Food corner

    Aubergine pizza piccolo’s groente pizza uit oven of grill. bakplaat bekleden met folie, aubergine snijden en 20 minuten in voor verwarmde oven doen zodat ze lekker zacht worden. Er uit halen en oven aan laten, smeer pasta saus of tomaten saus of eigen gemaakte saus hier over heen. Kaas...
  12. Don Hassies

    Food corner

    Haha ananas op pizza is prima toch, beleg m gewoon zoals jij dat wilt ziet er heel goed uit de pizza , geen scheuren etc?
  13. Don Hassies

    Food corner

    Lekkere risotto van de bouillon van gisteren met kip uit de oven en witlof Soepje van bouillon met courgette en banaan sjalotjes
  14. Don Hassies

    Food corner

    Snij de tomaat in dunne plakjes, peper en zout erop dan de buffel mozzarella in plakjes hier boven op leggen, verse basilicum snijden en aftoppen met olijfolie
  15. Don Hassies

    Food corner

    Salade van verse zuurkool met pijnboompitten en zonnebloem pitten, lente ui, hennepzaad en rozijnen met scheutje olijfolie en maple sirup
Bovenaan