Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Was vooral pec dat het orakel er zo snel uitging, denk dat uiteindelijk met maarliefst 4 zienende rollen en een eigen raaf, de 2 slechte raven niet zo heel OP was. Maar ging wel voor de mindfuck idd :biggrin:
Heb het potje zoasl beloofd vorige week zaterdagnacht om 0300 snachts gemaakt en alle rollen doorgestuurd en opgezocht en bedacht wat een leuke verdeling zou zijn.
Dat ik daarin 2 rollen niet meteen had toegevoegd maar was vergeten omdat het onderhand wel erg laat was, maar dat ik jullie niet...
De vete tussen capri en jokertje heeft ook niet echt geholpen op het einde. Ook wat jammer dat tigor een beetje inactief was maar daar kan ze weinig aan doen denk ik.
EINDVERHAAL
Een week geleden begon dit episch potje met de creme de la creme van de WvW deelnemers. Alle graag geziene gasten waren aanwezig, en niemand kon ik het daarom ook aandoen ze de rol van burger te geven. Zoiets geef je aan een sujet als Denduvel wanneer deze meedoet.
De 4 wolven...