Recente inhoud door Athelstan

  1. Athelstan

    Nummer 1 stam

  2. Athelstan

    Nummer 1 stam

  3. Athelstan

    Top/flopstammen

    Wat een kinderachtige reactie. Het feit is dat er regels zijn omtremt cf's en je die moet respecteren. Als je met het argument komt dat er geen politie is en je maar door moet spelen laat je duidelijk zien dat je nog nooit groter bent geworden dan 100 K op zijn hoogst.
  4. Athelstan

    Top/flopstammen

    Jij kan beter gewoon stoppen met posten op het af. Je begrijpt volgens mij niet zo goed dat Dog je stam niet meer is. Als je ervoor kiest om naar gaatje te gaan en dan (onterecht) claimt een NAP te hebben omdat je in gaatje zit. Kan je niet ook nog eens Dog je stam noemen en hen internen in...
  5. Athelstan

    Top/flopstammen

    Dus nadat er enorme CF's zijn gezet moeten we maar stoppen met zeiken terwijl onze positie op illegale manier sterk verzwakt is? Dan zal ik ook ff wat bb's edelen in de cluster van gaatje en vervolgens zeggen dat je niet zo moet zeiken.
  6. Athelstan

    Top/flopstammen

    Vraag me af wanneer je überhaupt gaat inzien dat er nooit een Nap gebroken is. De Nap stond tussen de leden van maai en gaatje op het moment van het akkoord gaan over de nap. Een nieuw lid kan er niet vanuitgaan dat hij zomaar wordt meegenomen in de nap.
  7. Athelstan

    Top/flopstammen

  8. Athelstan

    Spotprenten

  9. Athelstan

    Gok de middenmoot: Deelnametopic

    Aantal dorpen (wie zit het dichtste bij dit aantal) 400 dorpen: Jagerm3ister 300 dorpen: Inevitable 250 dorpen: Pjotr Clearikov 200 dorpen: Tragedy under Grace 100 dorpen: Droog2 Verslagen tegenstanders Rang 5 als aanvaller: Ceuneur Mgregor Rang 5 als verdediger: Pjotr Clearikov Rang 5 totaal...
  10. Athelstan

    Exact. de wannabe van W72.

    Oké niet zijn account, correctie. Maar er kwamen genoeg boze reacties naar Rick terwijl dit niet zijn actie was.
  11. Athelstan

    Exact. de wannabe van W72.

    Jullie actie achter rick zijn rug op ZIJN account is al een vieze streek. Het zetten van een cf waarvan je 100% weet dat er gezeik over komt zonder dit met hem te bespreken....
  12. Athelstan

    Exact. de wannabe van W72.

    wat jij ziet als 'je cos in t zak zetten' is gewoon fairplay, maar dat snap jij nog niet zo goed.
  13. Athelstan

    Exact. de wannabe van W72.

    illegaal*
  14. Athelstan

    Exact. de wannabe van W72.

    Beetje triest dat er weer allemaal over andere onderwerpen gepraat wordt en geprobeerd dit topic om te draaien in plaats van daadwerkelijk kijken naar de meest illegale cf die ik ooit heb gezien...
  15. Athelstan

    Spotprenten

    Ik wil niet vervelend zijn maar ik vraag mij af waarom dit besproken wordt op het spotprenten forum... Als je het dan perse publiekelijk wilt doen, doe het dan onder een ander topic.
Bovenaan