[Speeltopic] Weerwolven van Wakkerdam #10 [Maanoord]

DeletedUser

Guest
De onervaren burgers mogen dan ook geholpen worden mijns inziens bappos (door ervaren dode burgers)
 

DeletedUser14063

Guest
dat slaat nergens op... dan is het hele effect van een bepaalde speler verwijderen verdwenen. vragen naar de spelleiders en verder probeer wat.
 

DeletedUser16768

Guest
Weet het, nieuwe spelers mogen uiteraard hulp vragen, maar dat kunnen ze toch ook aan de spelleiders vragen.
Maar je moet toch geen hints gaan geven, als je al dood bent, vind ik een beetje mieterig(ofzoiets).

Mieterig,

Ik gok dat je nog maar eens wat woordenschat moet gaan leren. Dit is namelijk niet mieterig, het is misschien niet geheel eerlijk. Maar je bent geen mietje als je om hulp vraagt.
 

DeletedUser

Guest
Het enige minpunt is eigenlijk dat je 3 topics door moet spitten als je nog leeft op het laatst en je bent burger.

Dat heeft Pieter goed gedaan overigens: chapeau :)

^^thx, hoewel ik er wel fout zat met senscalcus, maar na zijn verdediging dacht ik al dat het ks was, jammer dat ik dood was :p


Ik heb aardig wat fouten gemaakt hoor ;).

ik heb ze toch niet opgemerkt :(



Algemeen besluit: leuke spannende ronde, hoewel je op het eind wel veel tijd nodig had om iets te vinden in de 3 topics :p. En natuurlijk jammer van Dutchboy...
 

DeletedUser

Guest
Wolven toch gewonnen zie ik. :)

Ik was een hele week weg, maar zie toch dat ik er zondagavond al uit lag.

Een proficiat aan de wolven. ;)
 

DeletedUser15806

Guest
Weet het, nieuwe spelers mogen uiteraard hulp vragen, maar dat kunnen ze toch ook aan de spelleiders vragen.
Maar je moet toch geen hints gaan geven, als je al dood bent, vind ik een beetje mieterig(ofzoiets).

Als je hulp gaat vragen aan de spelleiders voor wie wel een geen wolf zou kunnen zijn schiet je daar niets mee op. Sterker nog, het is als spelleider vervelend, omdat je iemand graag wil helpen maar dit niet mag;)

De onervaren burgers mogen dan ook geholpen worden mijns inziens bappos (door ervaren dode burgers)

Agree

dat slaat nergens op... dan is het hele effect van een bepaalde speler verwijderen verdwenen. vragen naar de spelleiders en verder probeer wat.

Nee hoor dat is er nog steeds dat effect. Die bepaalde speler kan namelijk niet iedereen gaan helpen. En de hints moeten ook nog eens overtuigend het dorp in worden gegooid, als ze alleen al kloppen.;)
 

DeletedUser

Guest
De IRL versie met de Online-versie vergelijken is als appels en peren, die vergelijking trekt op niets..
 

DeletedUser

Guest
Mieterig,

Ik gok dat je nog maar eens wat woordenschat moet gaan leren. Dit is namelijk niet mieterig, het is misschien niet geheel eerlijk. Maar je bent geen mietje als je om hulp vraagt.

daar gaat het me niet om, het gaat erom dat levende wolven, geen advies mogen vragen aan dode wolven, dat doen ze maar aan de spelleiders, levende burgers gaan toch ook niet advies vragen wat ze moeten gaan doen aan dode burgers.
 

DeletedUser4045

Guest
Over hulp van en aan de wolven..

Ik heb duidelijk aangegeven meerdere malen dood = dood.

Ik heb niemand er op kunnen betrappen zich te bemoeien met de nog levende wolven door advies gegeven te hebben, was dit wel zo geweest, zou ik dat ook meteen openbaar maken voor volgende leiders..

Hier en daar heb ik wel begrepen dat sommige dode wolven toch ook de wolvenmoord door gestuurd kregen..
 

DeletedUser

Guest
daar gaat het me niet om, het gaat erom dat levende wolven, geen advies mogen vragen aan dode wolven, dat doen ze maar aan de spelleiders, levende burgers gaan toch ook niet advies vragen wat ze moeten gaan doen aan dode burgers.

Maar dat gebeurt wel..ik heb mij daar 'ook' schuldig aan gemaakt in het begin.
 

DeletedUser

Guest
Alles is voor Bassie had ik door, alleen werd ik al vermoord voordat ik bewijzen kon gaan verzamelijk. Gefeliciteerd met de overwinning, hoewel die niet mooi is IMO. :)
 

DeletedUser

Guest
Alles is voor Bassie had ik door, alleen werd ik al vermoord voordat ik bewijzen kon gaan verzamelijk. Gefeliciteerd met de overwinning, hoewel die niet mooi is IMO. :)

Waarom schoot je hem dan niet neer ? ;)
 
Bovenaan