Kaarten Wereld 4

Reactiescore
30
@ red jasper0:

Sorry, ik dacht even dat je bij Order zat. Maar dat neemt de opmerking niet weg. Maargoed, ik heb niks tegen Order, daar niet van. Dit viel me alleen even op. En het is ook jammer dat GuruxD naar Order is. :(
 

DeletedUser12930

Guest
geeft in princiepe niet, dit is btw wel een leuk voorbeeld van w4, mensen roepen dingen in het rond, zonder daadwerkelijk te controleren of het klopt of niet, als iedereen eerst uit zijn doppen zou kijken zouden we iig al een stuk midner gezeik op de wereld hebben (neem bwr en order, wedden dat 75% niet helemaal op de hoogte is hoe en wat? , en daarom gaan ze dignen roepen)

(no offence tegen jouw ofcourse, maar wou gwn ff voorbeelde aangeven)
 

DeletedUser

Guest
geeft in princiepe niet, dit is btw wel een leuk voorbeeld van w4, mensen roepen dingen in het rond, zonder daadwerkelijk te controleren of het klopt of niet, als iedereen eerst uit zijn doppen zou kijken zouden we iig al een stuk midner gezeik op de wereld hebben (neem bwr en order, wedden dat 75% niet helemaal op de hoogte is hoe en wat? , en daarom gaan ze dignen roepen)

(no offence tegen jouw ofcourse, maar wou gwn ff voorbeelde aangeven)

Klopt, heb je gelijk in
 

DeletedUser3877

Guest
klopt idd
het hangt er ook vanaf in hoeverre de leiding communiceert met de medeleiding en de leden over wat er allemaal geregeld wordt. en bij de ene stam is dat nu eenmaal beter als de andere :)
 
Reactiescore
30
Nouja, in principe is er niks veranderd, order kwam naar BWR, en die oud-order-leden gingen weer naar Order. We hadden het net zo goed allemaal niet kunnen doen:p
 

DeletedUser12930

Guest
Nouja, in principe is er niks veranderd, order kwam naar BWR, en die oud-order-leden gingen weer naar Order. We hadden het net zo goed allemaal niet kunnen doen:p

het enige wat veranderd is id dat jullie nu beledigingen naar elkaars hoofd gooien -_-'

of ist nu weer allemaal normaal? ^^
 

DeletedUser

Guest
klopt idd
het hangt er ook vanaf in hoeverre de leiding communiceert met de medeleiding en de leden over wat er allemaal geregeld wordt. en bij de ene stam is dat nu eenmaal beter als de andere :)

In sommige stammen hoor je alles 3 weken later ofzo en in andere weet je het direct!
 
Reactiescore
30
red jasper0 zei:
het enige wat veranderd is id dat jullie nu beledigingen naar elkaars hoofd gooien -_-'

of ist nu weer allemaal normaal? ^^

Voor mij is het nooit echt abnormaal geweest, behalve die hack dan. En misschien was het beter geweest als Order het vertrek van al die leden even van te voren aankondigde. Dan zou het toch stukken anders zijn denk ik.
 

DeletedUser12930

Guest
Voor mij is het nooit echt abnormaal geweest, behalve die hack dan. En misschien was het beter geweest als Order het vertrek van al die leden even van te voren aankondigde. Dan zou het toch stukken anders zijn denk ik.

die hack heb ik nog steeds geen bewijs van gezien (im just wondering)

zou idd wel netjes zijn geweest als iedereen ff dag had gezegt

als je je in nederland woont : sire, nederland word steeds asocialer :p
 

DeletedUser

Guest
maar eens een kaartje
T.E. uit de top 10

map.php

3574192552_0dde6b2248_o.jpg
 
Reactiescore
30
Ik vind dat Ares het op het moment het het beste doet.
 

DeletedUser28206

Guest
dit is al te vaak gezegd geweest, pff kijk eens deftig!

ik ben het hier wel mee eens eerlijk gezegd. Ares is uiterst stabiel heeft een paar goeie sterke aanwinsten erbij en staat nog altijd waar die staan moet en dat is in de top en ik hoop dat dat nog wel ff doorgaat.
 

DeletedUser

Guest
bij mij kloppen de kleuren niet, ik zie op de kaart BWR en BWR3 als donkergroen en lichtgroen? zal wel aan mij liggen dan
 
Bovenaan