F!ctus & Co Vs. ~CoD~ & Co

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser11726

Guest
Ik had iets anders gehoord.

Jij begon tegen iedereen in D.D. beu te doen en D.D. intern kappot te maken. Zodat jij naar fictus zou kunnen, dit was al een jaar geleden geregeld. Je maakte D.D. intern kappot door resist te steunen via vv enzo, je zocht co's voor resist spelers en bracht annema naar daar :D

Er is nog veel meer over jou om te zeggen xd

ps: dit was gewoon om aan te tonen dat verhalen verzinnen leuk is en gemakkelijk ^^ (waarschijnlijk zal er bij den rotzak wel wat juist zijn) :D
jij weet hier niks van. mijn verhaal klopt omdat die persoon dat hij aan het gevraagd heeft toevallig rl vriend is:rolleyes:

en heb je ook glaze bol x)
 

DeletedUser30398

Guest
jij weet hier niks van. mijn verhaal klopt omdat die persoon dat hij aan het gevraagd heeft toevallig rl vriend is:rolleyes:

en heb je ook glaze bol x)

Mijn verhaal klopt ook, want je vroeg perongeluk aan mij hoe je snel ruzie in stam maakt
 

DeletedUser30398

Guest
heb jou niks gevraagd ;) geef gewoon reactie op het jouwe en ben jij niet gestopt op w2:rolleyes:

Ik volg forum nog beetje, maar ik ben niet echt een verklaring aan jou verschuldigd, was jij ook niet gestopt trouwens? Maarjah je wou D.D. nog kappot maken zeker?
 

DeletedUser

Guest
Na even op vakantie te zijn geweest zie ik wel dat er wat is veranderd.

ik vind het jammer dat D.D. weg is.

maar geef eerlijk toe het zat er wel aan te komen. het kwam niet door resist zoals ik las dat strik riep dat we onder druk van resist omkwamen.

we hadden paar spelers aan het front die met resist te maken hadden en daar ging het volgens mij best goed mee.

het was intern dat er paar fouten zijn gemaakt of beter gezegt dingen zijn gebeurt waar een groot deel het niet mee eens was. nu moet strik niet gaan schreeuwen het kwam door ons want dat was het niet laat dat duidelijk zijn.

en als strik het niet gelooft blijf lekker geloven jongen in jezelf dat je zo goed was en bent

Ik kan tenminste met een goed gevoel gaan slapen sammy. Resist heeft nooit valse trucjes heoven toepassen. DD en jij daarentegen wel.:rolleyes:

en ik zeg nergens dat DD puur door resist is gevallen. maar als ze ons aan het inmaken waren was het vermoedelijk anders afgelopen...

en ook heb ik het vermoeden dat DD het zwaar vond dat fictus op het punt stond de BG te verbreken. als het helemaal goed gaat in een stam valt een stam niet uit elkaar, nietwaar?
 

DeletedUser11726

Guest
Ik volg forum nog beetje, maar ik ben niet echt een verklaring aan jou verschuldigd, was jij ook niet gestopt trouwens? Maarjah je wou D.D. nog kappot maken zeker?
nee hoor sommige wel dat niks gedaan hebben in d.d. en dat die ook mee aan de basis liggen van onze val en ja was normaal gestopt tot het acc annema gehact(de echte over pakte) werd dan heb ik mijn acc gedeeld met fantom(rl maat van me)
omdat hij anders niks meer had ;)
 

DeletedUser2522

Guest
oke hou je vast weet alles ervan hoor je zocht een co voor op kryuitzer voor tegen d.d. te vechten ;) omdat je het niet graag had omdat ruben dorpjes pakte van hem omdat jij he mwou pakken en het bg met d.d. wou je weg denk dat ik al vrij juist zit he
:p

Dat ik de bg met D.D. weg wou, is niet echt nieuw. Ik denk dat bijna iedereen dat wel doorhad :D In de stam wist men dit ook al lang.

En ja ik heb wat rond gehoord voor een co voor kruijtzer, vriendelijke kerel en hij vroeg het me dusja wrm zou ik niet helpen ;) Dat ik D.D. daarmee het iets moeilijker maakte, vond ik geen ramp aangezien het mij idd stoorde dat er elke keer meer dorpen van een BG werden.

Maar dat legt nog altijd niet mijn 'plan' uit dat ik zou hebben bij het edelen van ruben zijn dorpen. Welk plan heb ik daar dan bij volgens jou ;)
 

DeletedUser

Guest
Hoe zou het toch komen dat D.D. met zo leden uiteenvalt :p

Nee, waarschijnlijk zal den rotzak beetje grootsheidswaanzin krijgen :D

Nee hoor wij houden hem in bedwang hoor in Fictus. Hij moet zijn meerderen daar gewoon kennen xD (Vooral in spammen)
 

DeletedUser11726

Guest
Ik kan tenminste met een goed gevoel gaan slapen sammy. Resist heeft nooit valse trucjes heoven toepassen. DD en jij daarentegen wel.:rolleyes:

en ik zeg nergens dat DD puur door resist is gevallen. maar als ze ons aan het inmaken waren was het vermoedelijk anders afgelopen...

en ook heb ik het vermoeden dat DD het zwaar vond dat fictus op het punt stond de BG te verbreken. als het helemaal goed gaat in een stam valt een stam niet uit elkaar, nietwaar?
was dat niet aleen als we massa op wilde zetten reageerde er 15 maar in d.d. veel slapende mensen en die actiefe werden het ook wat beu dan begon er al wa irretasie op te lopen en de rest weet je
 

DeletedUser

Guest
Ik had iets anders gehoord.

Jij begon tegen iedereen in D.D. beu te doen en D.D. intern kappot te maken. Zodat jij naar fictus zou kunnen, dit was al een jaar geleden geregeld. Je maakte D.D. intern kappot door resist te steunen via vv enzo, je zocht co's voor resist spelers en bracht annema naar daar :D

Er is nog veel meer over jou om te zeggen xd

ps: dit was gewoon om aan te tonen dat verhalen verzinnen leuk is en gemakkelijk ^^ (waarschijnlijk zal er bij den rotzak wel wat juist zijn) :D

persoonlijk was ik hier niet op de hoogte maar ik wist wel dat er spelers in DD zaten die zich niet naar behoren gedroegen en zelfs info aan MIJ doorgaven.

maar bedankt hoor rotzakkie :p
 

DeletedUser11726

Guest
Dat ik de bg met D.D. weg wou, is niet echt nieuw. Ik denk dat bijna iedereen dat wel doorhad :D In de stam wist men dit ook al lang.

En ja ik heb wat rond gehoord voor een co voor kruijtzer, vriendelijke kerel en hij vroeg het me dusja wrm zou ik niet helpen ;) Dat ik D.D. daarmee het iets moeilijker maakte, vond ik geen ramp aangezien het mij idd stoorde dat er elke keer meer dorpen van een BG werden.

Maar dat legt nog altijd niet mijn 'plan' uit dat ik zou hebben bij het edelen van ruben zijn dorpen. Welk plan heb ik daar dan bij volgens jou ;)
ik praat met je ingame verder maar zit nu er niet op is mijn co:eek:
 

DeletedUser11726

Guest
persoonlijk was ik hier niet op de hoogte maar ik wist wel dat er spelers in DD zaten die zich niet naar behoren gedroegen en zelfs info aan MIJ doorgaven.

maar bedankt hoor rotzakkie :p
da wisten we ook juist geen bewijzen en wie waren ze of mag je dat nu nog niet zeggen (anders ingame):p
 

DeletedUser

Guest
inderdaad, meest gelezen en meeste posts.

vermoedelijk ook het topic waar de meeste bans en waarschuwingen zijn uitgedeeld. ik ben trots op ons allemaal :D
 

DeletedUser

Guest
idd... :p

D.D. is weg ~CoD~ is weg en F!ctus is ook wge :p
F!ctus met een uitroepteken dan :p
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan